Kirjoittaja Aihe: Jos olisin tyttö (fluff - lievä angst - slash - K-11 -)  (Luettu 4288 kertaa)

Eustace

  • ***
  • Viestejä: 29
Nimi: Jos olisin tyttö
Kirjoittaja: Eustace
Genre: Fluff, lievä angst
Paritukset: Poika/Poika
Ikäraja: K-11
// Ikärajaa nostettu. :> - Renneto
Disclaimer: Tarina ja idea minun käsialaani/mielikuvitustani.

A/N: Ihme hömppää sitä on tullut joskus kirjoitettua. Lässynlää.

***

Katson ulos luokan ikkunasta ja näen pojan joka nojaa laiskasti koulun porttiin. Kädessään hänellä on tupakka, joka vie välillä toisen käden lähelle kasvoja. Pieni hymy kohoaa kasvoilleni poikaa katsellessani.

Kun tunti vihdoin loppuu kiiruhdan naulakoille hakemaan takkini ja melkein juoksen ulos koulun ovista kohti portteja. Astelen pojan luokse, enkä voi estää iloista virnistystä joka leviää kasvoilleni.
"Hei, muru" hän kuiskaa tervehdykseksi.
Vastaan hänelle ja yhdessä lähdemme kävelemään kohti koulun bussipysäkkiä.

Pysäkillä on paljon porukkaa, suurinosa oppilaista pääsee koulusta juuri kolmelta. Tähän aikaan bussit ovat aina täynnä ja istumapaikkoja on vaikea saada.
Hiukan kauempana muista ihmisistä seisoo tyttö ja poika, jotka pitävät toisiaan kädestä kiinni ja vaihtavat välillä pieniä suukkoja keskenään. Vilkaistessani heitä pieni mustasukkaisuudenaalto käväisee mielessäni. Hipaisen salaa pojan kättä ja saan hänet katsomaan minua suoraan silmiin ja hymyilemään.
Bussimme tulee ja ahtaudumme lähes täpötäyteen bussiin, onneksemme kuitenkin saamme vierekkäiset istumapaikat. Minä katselen ulos ikkunasta kun ajamme lähiöiden halki, pojan kuunnellessa musiikkia niin isolla että minäkin kuulen sen. Huomaamattomasti poika ottaa minua kädestä kiinni. Hän irrottaa otteensa vasta kun on aika jäädä pois kyydistä.

Kävelemme oikopolkua pitkin kohti pojan kotia. Loikimme vesilätäköiden yli ja koitamme varoa jäisiä kohtia ettemme liukastuisi. Sukellamme pensasaidan reijästä valkoisen omakotitalon pihaan. Koitamme olla kastelematta kenkiämme märässä ja loskaisessa pihassa, siinä onnistumatta. Sisällä viemme kengät kuivumaan ja riisumme takkimme eteiseen. Poika kysyy että haluanko teetä. Vastaukseni on myöntävä ja pian istummekin vaalealla sohvalla höyryävät teekupit kädessä katsellen musiikkikanavaa televisiosta. Saan istua aivan kiinni pojan kyljessä kunnes kuulemme ulko-oven avautuvan ja jonkun saapuvan kotiin.

Päivällisen jälkeen luikahdamme kaksikerroksisentalon yläkertaan, pojan huoneeseen. Huoneen seinät on päällystetty julistein ja valokuvin. Siellä on myös kuva meistä - tosin istumme siinä vain vierekkäin, kuin olisimme vain kavereita. Poika nappaa pöydältä kannettavan tietokoneen ja kömpii leveälle sängylle, jota peittää punainen päiväpeitto.
"Mulla on täällä yksi uusi elokuva. Aattelin että voitaisiin katsoa se" poika sanoo, kun menen hänen viereensä istumaan.
"Joo, okei" sanon ehkä hiukan innottomana.
"Oikeesti? Voidaan me tehdä muutakin"
"Katsotaan vaan se elokuva" vastaan, nyt jo hiukan innokkaammin.
"Okei" poika vastaa ja pussaa minua poskelle.

Kello on jo melkein kahdeksan kun elokuva loppuu. Minun pitäisi lähteä kotiin, mutta mieleni tekisi vain jäädä. Sanon pojalle että minun pitäisi lähteä. Hän vain pudistelee päätään ja pyytää minua jäämään vielä.
"Sitten menee niin myöhään ennen kuin olen kotona. Bussit ajaa vaan tunnin välein..."
"Jää sitten yöksi. En halua päästää sua menee"
"Mun pitäsi soittaa että saanko. Mutta jos saan niin jään kyllä ilomielin"
"Mene sitten soittamaan ja sano että sun on pakko jäädä. Sua tarvitaan täällä"
Hymähdän samalla kuin nousen ylös sängystä ja kaivan puhelimeni taskustani. Soitan äidille, joka pienen suostuttelun jälkeen antaa minulle luvan jäädä.
Poika on iloinen kun kerron hänelle. Saan suukon suoraan suulle ja virnistys leviää kavoilleni.

Makaamme vierekkäin pojan sängyllä. Lattialla on yksinäinen peti, johon kukaan ei tule tämän yön aikana koskemaan. Huoneen ovi on lukossa, että vältymme yllätysvierailta. Poika kierähtää kyljelleen kasvot minuun päin. Hän kiertää kätensä ympärilleni ja minäkin kiepsahdan kyljelleni. Kasvomme ovat vastakkain ja poika puhaltelee kevyesti kasvoilleni. Se kutittaa.Hänen kätensä vaeltavat hellästi rintaani pitkin. Suukotan häntä ensin poskelle ja sitten suoraan suulle. Nostan käteni pojan kasvoille ja syvennämme suukot suudelmiksi. Pojan huulet irtoavat omistani, hän painautuu kiinni minuun kietoutuen syliini. Olemme siinä ihan hiljaa kunnes minä kuiskaan:
"Jos olisin tyttö me voitaisiin tehdä tällästä ilman salailua. Voisin kertoa kaikille kuinka paljon susta tykkään"
Poika on vielä hetken hiljaa ennen kuin vastaa.
"Jos olisit tyttö me ei tehtäisi mitään tälläistä edes salaa. Oot hyvä just tuollasena, poikana, koska niistä minä tykkään, ja etenkin susta. Rakastan sua, muru"
"No se..." sanon vähän hymyillen, "sääkin olet rakas"
Poika nukahtaa syliini ja pikku hiljaa minäkin vaivun uneen.

***
« Viimeksi muokattu: 12.04.2014 12:41:02 kirjoittanut Renneto »
Like a Goth, only a lot less dark and much more Harry Potter. That is fucking emokid<3

Quinton

  • ***
  • Viestejä: 18
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 15.07.2007 02:07:29 »
Voi voi. Tää oli kiva. Mukavan kevyt pätkä lukea näin yöllä kun pitäisi jo olla nukkumassa. Ei mitään suurta draamaa tai mitään.

Lainaus
Poika kysyy että haluanko teetä.


Hiukan häiritsi tuo että -sana tuolla välissä. Sen olisi ehkä voinut jättää kokonaan pois. Ja myös puheenvuorojen ns. puolittainen puhekielisyys oli hiukan hämäävä elementti.

Mutta mitään erityisiä kirjoitusvirheitä löytynyt.

Jeps, kiitokset tästä söpöstä tekstistä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Quinton »
"Living healthy or living with HIV. You have no idea what a difference that makes."

Cows doesn't milk themselves! -No shit! (The Mudge Boy)

Ashtray

  • Lady Stardust
  • ***
  • Viestejä: 450
  • i will battle for the sun
    • LJ
Oi suloista. Tässä on oikein kiva idea. Se idea oikeastaan näkyy jo otsikosta, tai ainakin sen pystyy helposti arvaamaan siitä, mutta tämä on silti lukemisen arvoinen. Söpöä ja suloista, oikein toimivaa. Kuvailua on oikeastaan erittäin vähän, mutta toisinaan se on parempi niin, tässä se ainakin toimii. Ja tuo loppu on oikein söpö.

Ainut, mikä jäi häiritsemään, on tämä kohta:

Lainaus
Pysäkillä on paljon porukkaa, suurinosa oppilaista pääsee koulusta juuri kolmelta.
Suurin osa erikseen. En ole ihan sataprosenttisen varma, onko se kieliopillisesti niin, yhdyssanat ei todellakaan ole miun vahvinta aluetta, mutta ainakin se kuulostaa noin paremmalta.

Kiitos, tykkäsin.

Ashtray
I'll pretend that my heart and my head are well.

Dionysos

  • ***
  • Viestejä: 431
Tossa aiemmin olikin sanottu noista pienistä virheistä.. :D Niin ei ole mulla sitten niistä enää sanottavaa..  
Joten mennään sitten suoraan tarinan ideaan.. :D Tai no siihen kuitenkin.. :D
Tää oli tällainen Ihanan kevyt ja söpö :D Tällaisia "aivot narikkaan"- tekstejä on ihana lukea aina välillä :D
Tykkäsin :D
Inn gjennom min sjel den sorte angst river

På de mosegrodde steiner de seg viser
Når nattemørket har senket seg over
Ekkoene... fra deres grufulle jamring
Endeløst... du kan høre


//Palasiksi revitty Dionysos on lupaus elämästä....-Friedrich Nietzche

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Toi nimi oli kyllä ihana! Kiinnitti huomion.
Noita virheitä, joita muut oli jo laittanu, ni en rupee uuestaan laittamaan.
Teksti oli vähän töksähtelevää. Kuvailuja ois voinu lisätä ja ois voinu olla pitempi.
Mutta tykkäsin. Söpöä. ^-^
Loppu oli aww. ?

~April kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Amca

  • ***
  • Viestejä: 172
Pidän tästä. Tuli jotenkin epätodellinen olo, seesteinen o.O Ehkä se vaikuttaa, että tuo tilanne kuulostaa niin tutulta. Tai oikeastaan on tuttu. Olet kuvannut oikein suloisesti koko tekstin läpi. Mun mielikuvissa oli vain pari normaalia poikaa, jotka sitten tykkäävätkin toisistaan. Äh, on se toisilla helppoa =) mukava olo tuon jälkeen, toisaalta kummittelee vähän muutkin ajatukset, mutta en kuitenkaan tähän niitä lado. Ihanasti olet kirjoittanut, onnittelen.

Kiitos.
"we all need to belive there's hope" - Shii's song

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Söpö, en kyllä huomannut tässä mitään angstista. Pojasta nojailemassa koulun porttiin tupakka suussa tuli niin mieleen Loveless. Lainaus oli melkeinpä suora. Kummallista oli, että tyyppi vaikutti niin aikuismaiselta muutenkin, ja sitten asuukin vielä vanhempinsa(?) luona. Hieman ristiriitaista muutenkin :D Ihan hyvä silti.

Stelte

  • ***
  • Viestejä: 52
Ihana! Tuli jotenkin haikee olo.
Muut ovat jo maininneet ne virheet mitä minkän huomasin. Teksti oli todella kuvailevaa mielestäni ja tykkäsin paljon n.n
Bit boy

Bujaka

  • ***
  • Viestejä: 73
Tarina on suoraan omasta elämästäni, ilman bussimatkaa ja samaa sukupuolta, eri syistä.

kiitostästä. virheitä oli, mutta niistä on jo huomautettu
Rahan pauloissa
Kädet raudoissa
Me juostaan haudoissa