Kirjoittaja Aihe: BBC!Sherlock: Myrkynmakea (S, Sherlock/Moriarty)  (Luettu 1569 kertaa)

Riika

  • ***
  • Viestejä: 171
  • leipää ja sirkushuveja
Title: Myrkynmakea
Author: Riika
Genre: angstinen fluffy? fluffyinen angsti?
Rating: S
Fandom: BBC!Sherlock
Pairing: Sherlock/Moriarty
Summary: Oli kyse näkökulmasta. Nielikö myrkyn karvaana vai makeana.
Disclaimer: ACD omistaa alkuperäishahmot ja BBC:n porukka uudemmat versiot. Mulle ei mitään.

A/N: Sain alkuperäisen kipinän tästä tumblr-postauksesta, mutta leikitään etten varastanu kenenkään ideaa ku tässä on muutakin enkä toteuttanu totakaan kunnolla. Hm. Kirjotin tän ihan puhtaasti siitä ilosta että Jimlock.

sensaatiolle. Pidä hyvänäs ):



Myrkynmakea

Lontoon taivas vuoti harmaata, levitti iltapäivään valottomuutta joka hämäsi silmiä. Ilmassa oli muutakin; Sherlock puhalsi tupakansavun välinpitämättömästi pois kieleltään, ja Jim mietti, tarkoittaisiko sen hengittäminen sitä että pala Sherlockia oli hänen keuhkoissaan. Hän hymähti heti ajatuksen muotoutuessa sanoiksi, antoi sen lipua pois saman tien. Siitä oli tulossa tapa.

”Ruskeatakkinen mies”, Sherlock sanoi, nyökkäsi toisella puolella katua kävelevää miestä kohti. Jim kallisti päätään.
”Keskituloinen. Naimisissa, yksi tai kaksi lasta, aikuisia, muuttaneet jo pois kotoa.”
Sherlock nyökkäsi. ”Mihin hän on menossa?”
”Kiire kotiin. Hän on tulossa töistä, hänellä on vielä jokin projekti kesken, eikä hän halua kuluttaa siihen koko iltaa.”
”Pankkiin. Laput hänen kädessään – laskuja. Katsoo leimaa kyljessä. Huomaatko miten hän rutistaa niitä kädessään, ikään kuin haluaisi repiä ne rikki tai heittää ne pois? Hän vilkuilee kelloa, sillä hän pelkää myöhästyvänsä tapaamisesta. Rahaongelmia.”

Sherlock tumppasi tupakkansa lasiseen tuhkakuppiin kahvilapöydän keskellä, kuin pisteeksi päättelylleen. Ilme sanoi, että vastaan oli turha väittää.

”Minä en sitten ikinä opi”, Jim sanoi. Hän vastasi Sherlockin katseeseen ja hymyili; Sherlock ei palauttanut elettä, hän kohautti olkiaan ja palasi tarkkailemaan ohikulkevia ihmisiä. Se oli heidän pieni pelinsä: Sherlock osoitti ihmiset, Jim yritti keksiä heidän tarinansa. Hän osui oikeaan silloin tällöin, useimmiten hän oli oikeilla jäljillä, vain yksityiskohdat pettivät. Sherlock syytti Jimiä keskittymisen puutteesta. Yksityiskohdat olivat tärkeimpiä, Jim luisteli niiden yli liian nopeasti, ei katsonut tarpeeksi kauan eikä tarpeeksi tarkkaan.

Sherlock itse jätti huomiotta sen, että ehkä Jim ei yrittänytkään keskittyä. Tai ehkä hän tiesi, ei vain halunnut näyttää tietävänsä. Ehkä se ärsytti häntä kaikkein eniten.

Jim joi viimeiset tipat kahvikuppinsa pohjalta ja nuolaisi huuliaan, eikä häneltä jäänyt huomaamatta miten Sherlockin silmät seurasivat liikettä. Sherlock nosti takin harteilleen ja nousi ylös, veti kauluksensa pystyyn tuulta vasten. Jim seurasi perässä kun Sherlock alkoi astella poispäin, antoi jalkojensa löytää saman rytmin kuin pidemmällä miehellä. Jotenkin se alkoi olla jo liiankin helppoa, askellus jo tuttu, jokainen liike laskelmoitu, hallittu, mutta samalla huoleton.

Kadut sulivat heidän jalkojensa alle. Seinillä sanottiin olevan korvat, mutta ei silmiä. Suuressa kaupungissa jokainen sai kulkea häiritsemättä, vastaantulijan kasvot unohtuivat heti seuraavan nähdessä. Lopulta ihmiset eivät edes katsoneet: kaikilla oli tavaton kiire, paikka jossa piti jo olla, jokainen näki vain kellonviisarit edessään. Se oli ihmisten pitkästyttävimpiä, inhottavimpia ominaisuuksia. Jos kiipesi katoille teiden ylle, näkymä oli kuin muurahaiskeko, loputtomat virrat ihmisiä ja autoja kuhisemassa talojen väleissä. Jim oli nähnyt sen liian monta kertaa.

Toisaalta se oli hänen pelastuksensa. Ihmiset katsoivat, mutta eivät nähneet. Näkivät, mutta eivät huomanneet. Sherlock oli tiennyt sen koko elämänsä – niin oli myös Jim.

Yksityiskohdat olivat tärkeitä.



Jim katsoi Sherlockin ohuita sormia viulunkaulalla. Ajatteli hetken, toisen, ajatteli miltä ne tuntuivat hänen kaulallaan, pulssin kohdalla, tunsivat sen juoksun. Tiesivät. Tiesivät juuri kuten tiesivät miten painaa viulunkieliä, asettuivat automaattisesti tuttuun sävelmään ilman että Sherlockin tarvitsi edes miettiä sen kummemmin.

Se oli ensimmäinen kerta, jona Sherlock kysyi Jimiltä mitä hän halusi kuulla. Jim halusi Sherlockin oman sävelmän. Niinpä se oli myös ensimmäinen kerta, jona Jim kuuli jotakin mitä Sherlock oli itse tehnyt. Jotakin, johon hän oli pistänyt palan itseään, valuttanut ylimääräiset ajatuksensa ja – tunteensakin, jopa.

Jim sulki silmänsä ja kuunteli.

Sherlockille tieto oli kaikki kaikessa, ylin taso, peruuttamaton – Jim ei uskonut siihen. Joskus tieto oli tarpeetonta. Tosinaan tiesi jotakin, vaikkei sille ollut järkeviä perusteita. Oli älytöntä olla hyväksymättä joitakin asioita, vaikka oma pää väittäisi vastaan. Ja eivätkö ihmiset päivittäin tehneet asioita, joiden tiesivät olevan huono idea?

Tunteet. Sherlockille ne olivat myrkkyä. Ehkä ne olivat sitä kaikille, Jimillekin, suloista myrkkyä joka virtasi hänen suonissaan.

Oli kyse näkökulmasta. Nielikö myrkyn karvaana vai makeana.

Sävelmän loppuessa Jim kurkotti sokeasti eteensä, kiersi kätensä Sherlockin vyötäisille ja nuuhkaisi niskakuoppaa, painoi päänsä miehen olalle. Hän tunsi miten Sherlock laski kätensä, antoi viulun ja jousen roikkua toimettomana maata kohti, mutta siinä – antamassa hänen käsilleen paikan, sillä ilman sitä niiden paikka olisi ollut toisaalla. Jim tiesi. He molemmat tiesivät.

”Eihän se niin vaikeaa ollut, eihän?” Jim kuiskasi. Sherlock huokaisi, kireys harteista katosi.
”Sinä tiedät teoriani”, Sherlock mutisi.
”Epätodennäköistä, mutta ainoa mahdollisuus. Mukavaa, että pääsimme yhteisymmärrykseen.”



Yöllä muurahaiset olivat poissa. Siksi Jim piti yöstä: se piilotti kaiken sisäänsä samalla kun antoi loputtomasti tilaa hengittää. Jim nojasi raskaammin parvekkeen kaiteeseen, karisti tuhkat tupakasta; ne tippuivat hetken, mutta sitten tuuli vei ne mukanaan. Sherlockin sormet kietoutuivat Jimin sormien lomaan, nappasivat tupakan ja nostivat sen huulille. Hengitys sisään, tauko, ulos. Savu välkkyi valkoisena aaveena pimeyttä vasten.

Jim kurkotti pidemmälle kaiteen yli, tunsi miten tuuli tarttui hänen hiuksiinsa.
”Pitkä pudotus”, Sherlock sanoi. ”Sinuna en kurkottaisi pidemmälle.”
Jim värisi. Jokin lauseessa, vai jokin äänessä? Äänessä joka viimeksi oli puhunut suoraan hänen korvansa juuressa, matala tumma – kyllä, jokin äänessä. Mutta silti:
”Se on minun ongelmani.” Jim suoristautui, kiersi kätensä ympärilleen.
”Sinä kurkotat aina liian pitkälle”, Sherlock sanoi, katse oli terävä saavuttaessaan Jimin. Jim vastasi siihen, ei virnistänyt. Pääkallot hymyilivät luisilla hampaillaan. Nauroiko kuolema niiden kustannuksella, vai nauroivatko ne kuolemalle? Tiesivät jonkin salaisuuden, joka lihallisilta jäi arvaamatta.
”Jonakin päivänä vielä putoan.”

Sherlock heitti tupakan kaiteen yli, punainen hehku katosi jossakin matkan varrella, ennen kuin osui asvalttiin.

Polte.

Jim astui aivan lähelle, suuteli Sherlockin leukaluuta. Valkoiset hampaat valmiina haukkaamaan.

”Täällä on liian kylmä. Tule takaisin sisälle.”

Sherlock ei epäröinyt, ei ollut epäröinyt enää pitkään aikaan. Kai se kertoi kaiken tarpeellisen. Jim meni aina liian pitkälle, mutta he molemmat olivat pudonneet jo aikoja sitten.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 08:37:39 kirjoittanut plööt »
the universe is big. it's vast and complicated and ridiculous, and sometimes,
very rarely, impossible things just happen and we call them miracles.

Funtion

  • Vieras
Vs: BBC!Sherlock: Myrkynmakea (K-7, Sherlock/Moriarty)
« Vastaus #1 : 13.07.2013 00:11:39 »
Lainaus
sensaatiolle. Pidä hyvänäs ):
PIDÄN <333333

Oli aika tuskaa odottaa tunti ennen ku sain lukee tän. Ens kerralla et kyllä julkaise sellaseen aikaan, kun en oo tavoitettavissa! <//3 (Varoitus: tiedossa huono kommentti, väsymys on kamala mutta en vaan malttanut olla lukematta tätä heti!)

Ilmassa oli muutakin; Sherlock puhalsi tupakansavun välinpitämättömästi pois kieleltään, ja Jim mietti, tarkoittaisiko sen hengittäminen sitä että pala Sherlockia oli hänen keuhkoissaan.
OH MY GOD. Tää... tää.. toinen virke ja mä oon jo taivaissa?? WHY?? Pala Sherlockia Jimin keuhkoissa..... <333

Sherlock itse jätti huomiotta sen, että ehkä Jim ei yrittänytkään keskittyä. Tai ehkä hän tiesi, ei vain halunnut näyttää tietävänsä.
Olin just tulossa sanomaan, että ehkä Jim vaan esitti ettei se muka tietänyt. GOSH, sä oot ajatustenlukija, tai sitten me kaks vaan kommunikoidaan samalla aaltopituudella -- varmaa molempia. Ja luoja miten hieno kuva tästä muodostui mun mieleeni: Jim ja Sherlock päättelemässä kaiken ihmisistä. Näin sen kahvilan ja tupakan (!!) ja niiden ilmeet... oih! Tästä tuli mun uus headcanon Jimlock-arkistooni. <333

Jim joi viimeiset tipat kahvikuppinsa pohjalta ja nuolaisi huuliaan, eikä häneltä jäänyt huomaamatta miten Sherlockin silmät seurasivat liikettä.
Okei, kaksikin asiaa. 1) IHANAA että se oli kahvia, eikä teetä!! :DDDD Goddammit. 2) Voi luoja voiluojavoiluoja! Jim joka lipoo huuliaan (Andrew tekee sitä tosi paljon Moriartyna!) ja Sherlockin seuraavat silmät.... aahhh... <333

Kadut sulivat heidän jalkojensa alle.
Ihana virke, oli pakko poimia ja kehua!! Tuli tosi vahva mielikuva jostain tulikuumasta kesäpäivästä, varmaan tuon sulamisen takia.

Se oli ensimmäinen kerta, jona Sherlock kysyi Jimiltä mitä hän halusi kuulla.
KIITOS!!! <33 Koska Halla rikkoi mut täysin sen Jimlockilla jossa Jim ei saanut lempisäveltään mutta John sai, joten nyt tää tavallaan paransi sen haavan mussa, sä paransit sen, sä, tää teksti, Jimlock, gosh. En välitä hittoakaan siitä, onko tää sävellysjuttu klisee vai ei, mun rakkauteni siihen ei koskaan katoa. <3

Yöllä muurahaiset olivat poissa. Siksi Jim piti yöstä: se piilotti kaiken sisäänsä samalla kun antoi loputtomasti tilaa hengittää.
Ymmärrän tän Jimin tunteen täsmälleen, sillä mullon ihan sama juttu! Yö on ehdoton lempparivuorokaudenaika, koska kuten hyvin älykkäästi hoksattu, "se piilottaa kaiken sisäänsä samalla kun se antaa loputtomasti tilaa hengittää", tai ehkä parempi, "se piilottaa kaiken sisäänsä antaen samalla loputtomasti tilaa hengittää". Okei, muutin ton sun jutun preesensiin, mut siinä hokasin et lauseenvastike sopis tohon. Joka tapauksessa rakastan ton ideaa ja se on niin totta! : )

”Sinä kurkotat aina liian pitkälle”, Sherlock sanoi, katse oli terävä saavuttaessaan Jimin.
AAAAAA. Niin totta, niin totta! Ja niin huikee repliikki, ehdottomasti suosikkini tästä. <3

Jim meni aina liian pitkälle, mutta he molemmat olivat pudonneet jo aikoja sitten.
Tää lopetus ei taasen saanut mua syttymään, se olisi voinut olla jokin muukin... toisaalta ajattelin välittömästi sitä juttua "I owe you a fall, because I've fallen for you." Englannin fall ja suomen pudota on erilaisia: suomessa se yleensä tarkoittaa vain sitä yhtä asiaa, luulisin, mut englannissa kahtakin. Joka tapauksessa ajattelin heti et ne on "pudonneet" toisiinsa, toistensa luo, tois.. no, kyl sä tajuut mitä meinaan! Toisaalta voihan se olla pimeyteen putoamista. Tai jotain muuta. En kuitenkaan halua nähdä tätä angstitekstinä, tässä oli liikaa suloisia kohtia, joten...

Mut ne ei koskaan pitäny toisiaan kädestä kiinni?!??! Yhyy, mulla oli high hopes tuon fanartin takia, luoja, toi on yks suosikkifanarttejani, oon ite miettinyt kans miten pirun loistavan tekstin tuohon pohjautuen sais ja tättärärää, tässäpä se nyt on! Myrkynmakea on ristiriitainen nimi, tai siis se herättää mussa ristiriitaisia tuntemuksia. Tavallaan ihastuin tuohon "se on vain näkökulmasta kiinni" -juttuun, tavallaan mulle tuli siitä mielee vaa filosofian kirjasta löytämäni termi "farmakon" joka on latinaa (??) ja jota kukaan ei tiedä et tarkottaako se lääkettä vai myrkkyä. Ironiaa. Kelasin ton farmakonin just tähän...

Kyl mä tän genreks sanoisin angstinen fluffi!! Koska enemmä täs oli fluffia kuin angstia ja se ilahdutti sydänparkaani! ;--; (Joka yhä tekee kuolemaa Lutherin takia, omg.) Arvaa mikä mua inhotti tässä kaikkein eniten? Oikein kuvotti? En voinut sietää sitä!! Arvaa mikä, arvaa? Okei, mä kerron sit ku et oo kerta Sherlock: se että tää oli näin lyhyt. AAAAA. Haluan lisää!! Nää sun hahmot oli ihan brilliant, tää koko asetelma oli loistava ja John, mikä John? Mä en nähnyt mitään Johnia!! Jes! <3 Rakastin sitä miten ne päätteli ihmisiä kaduilla, joi kahvia, poltti tupakkaa, seiso parvekkeella, soitti viulua, tai no, Sherlock soitti... oihhh. Jim oli jotenkin ihanan säälittävä ja raukka mut toisaalta se myös manipuloi Sherlockia (se ettei se muka osannut päätellä ihmisiä, se että se sai Sherlockin soittamaan viulua sille yms.). Päällisin puolin Sherlock tuntui olevan vallan kahvalla, mutta pinnan alla kupli (vai kupliko sittenkään? Entä jos Sherlock tiesi että Jim feikkas päättelynsä ja anto sen tehdä niin koska se manipuloi Jimin manipulointia? Woah, alkaaks tää menee ny liian Inceptioniks? :DD)

My god. En oikeesti osaa sanoa tästä mitään järkevää. Tässä oli jotain tosi riikamaista (toi kohta lopussa jossa oli pääkalloja -- kadotit mut hetkeksi rattailta mut tajusin sit lopulta) ja tosi epäriikamaista (yleinen selkeys?) ja yhdessä se oli... uutta Riikaa. Uudenlaista. Raikasta, viileää ja niin ihanan fluffista. <33 Huh, anteeks nää kaikki sydämet. En vain voi hillitä itteäni. Ugh, yks juttu vielä:

”Sinä tiedät teoriani”, Sherlock mutisi.
”Epätodennäköistä, mutta ainoa mahdollisuus. Mukavaa, että pääsimme yhteisymmärrykseen.”

Tän kanssa olin vähä ?? ?? Koska musta tuntu et ne oli jutellu telepaattisesti about romaanin välissä ja sit vasta ääneen. Ei niiden tarvi selittää toisilleen. Se on täysin totta. Mut lukija oli vähän ulapalla tai sitten se on kellonaika... taisin kuitenki tajuta tän!! Laitan lisää juttuu tästä yksäl, en haluu nolata itteeni tän enempää...

Pikainen yhteenveto: taivaallista Jimlockia. Kiiiiiitos!!! <3
(Sori kaikki typot ei jaksa oikolukea.)

Riika

  • ***
  • Viestejä: 171
  • leipää ja sirkushuveja
Vs: BBC!Sherlock: Myrkynmakea (K-7, Sherlock/Moriarty)
« Vastaus #2 : 13.07.2013 13:43:22 »
sensaatio rakastan sun kommentteja jimlockeihin, ne on vaa nii... tollasia <3 Hihiii. Hyvä ku tykkäsit tästä.

Tajusin eilen että Jim juo mun ficeissä aina kahvia, koska en osaa mieltää sitä juomaan teetä - ja sitten tietenkin tajusin että se juo teetä siinä sarjassa ja podin hetken identiteettikriisiä :'DD Oi voi. Englantilaiset ja niiden teekutsut )): No mun Jim juo kahvii, ei voi mitää. Ja totta kai Jim lipoo huuliaan, koko ajanhan se sitä on tekemässä.

Sävellysjuttu oli pakko laittaa tähän <3

Toi yöjuttu on munki suosikkeja mut siihen kyl sopis lauseenvastike mut en taida silti vaihtaa sitä koska oon itsepäinen.

Tossa lopetuksessa ajattelin nimenomaan tota fallen for you-juttua, muttaku tyhmä suomi ): Mutta toisaalta se voi tarkottaa muunlaistakin putoamista, kaikennäköstä kontrollin menettämistä jne, nii kyl se musta sopii siihen. Ehkä vähän tylsä lopetus mut kuitenki.

En tiiä miksei ne pitäny kädestä kii. Kyl ne melkein piti hetken kädestä kii tuol parvekkeella, y/n? Farmakon on jännä.

...mustakin tää on aika lyhyt :---D Mistä tiedät että paritus on OTP:si - siitä että jopa omat kirjotukset on joskus aika ihanii. Mutta tää ny on tällanen. Anteeks, ymmärrän inhosi.

Musta on jännää et ajattelit et Sherlock on tässä vallassa, koska mä ajattelin et Jim pitelee lankoja käsissään aika pitkälti. Mut sit aloin myös nähdä ton Sherlock-näkökulman, se on jotenkin kovin itsevarma tässä kuitenkin. Onpas tämä mysteerinen.

Lainaus
”Sinä tiedät teoriani”, Sherlock mutisi.
”Epätodennäköistä, mutta ainoa mahdollisuus. Mukavaa, että pääsimme yhteisymmärrykseen.”
Yh tämä, arvasin ettei sitä ymmärrä. Yritin viitata tällä siihen when you eliminate the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth -juttuun (menikö oikein?) mutta se oli taas kerran niin vaikeeta suomeks että jätin sen sitten tollaseks epämääräseks :DD Kröhöm. Telepaattinen keskustelu on myös hyvä vaihtoehto.

KIITOS kommentistas <3 Oot ihana.
the universe is big. it's vast and complicated and ridiculous, and sometimes,
very rarely, impossible things just happen and we call them miracles.

Renana

  • kotilieden jumalatar
  • ***
  • Viestejä: 76
  • Merkuriuksessa kello 43.65
Vs: BBC!Sherlock: Myrkynmakea (K-7, Sherlock/Moriarty)
« Vastaus #3 : 22.07.2013 16:19:53 »
Heipä hei kommenttikampanjasta!

Ensinnäkin, nimi on aivan ihana, rakastanrakastan erilaisia myrkkyjä ja (obviously) makeaa, joten nam.

Ficin tunnelma on ihanan lontoomainen, sateinen ja hämärä, juuri sopiva Jimille ja Sherlockille (mä en vaan pysty kuvittelemaan niitä auringonpaisteeseen), Lontoon taivas vuoti harmaata.

Lainaus
Sherlock puhalsi tupakansavun välinpitämättömästi pois kieleltään, ja Jim mietti, tarkoittaisiko sen hengittäminen sitä että pala Sherlockia oli hänen keuhkoissaan.
Tää on niin... no sä tiedät kyllä.

Sherlockin ja Jimin pieni peli. Onko se kenties Sherlyn narsismin hienoinen pään nousu, "olen vielä sinua parempi" vaiko vain leikkiä? Sitä voin spekuloida ihan itsekseni, kunhan vain järjestelin ajatuksiani.

Lainaus
Oli kyse näkökulmasta. Nielikö myrkyn karvaana vai makeana.
Tässä tulee hienosti esille Jimin ja Sherlockin vähäinen erilaisuus! Sherlockille tunteet ovat vain loogisuuden tiellä, karvasta myrkkyä, lääkettä, jota on pakko ottaa. Ja Jim taas käyttää tunteita hyväkseen, manipuloi, nauttii. Myrkynmakeaa. Oi miten nerokasta!

Lainaus
Sävelmän loppuessa Jim kurkotti sokeasti eteensä, kiersi kätensä Sherlockin vyötäisille ja nuuhkaisi niskakuoppaa, painoi päänsä miehen olalle. Hän tunsi miten Sherlock laski kätensä, antoi viulun ja jousen roikkua toimettomana maata kohti, mutta siinä – antamassa hänen käsilleen paikan, sillä ilman sitä niiden paikka olisi ollut toisaalla.
Mä lainasin tätä, koska mä näen tän täysin selvänä mun pään sisällä. Ja halailua, ihh!

Lainaus
Pääkallot hymyilivät luisilla hampaillaan.
Mä menin tässä kohdassa hieman sekaisin. Ensin Sherlock sanoo jotain, ja sitten puhutaankin pääkalloista? En tajunnut, mut anyway, ihana lause.

Lainaus
Jim meni aina liian pitkälle, mutta he molemmat olivat pudonneet jo aikoja sitten.
Mä oon eri mieltä sensaation kanssa tästä, sillä tää oli erittäin, erittäin hyvä lopetus. Itse tulkitsen tämän niin, että molemmat ovat pudonneet valosta pimeyteen, eikä Jim sen takia oikein voi kovin kauemmas pudota. (Paitsi onhan tietenkin tyhjyys, mut en ala sotkea omia universumi-juttujani tähän)

Mutta ehdottomasti törkeän hyvää Jimlockia. Kiitos tästä.

Riika

  • ***
  • Viestejä: 171
  • leipää ja sirkushuveja
Vs: BBC!Sherlock: Myrkynmakea (K-7, Sherlock/Moriarty)
« Vastaus #4 : 26.07.2013 15:08:30 »
Renana, heipä hei! ♥ Ihana kun tykkäsit tästä myrkkyjutusta tässä. Sherlockin ja Jimin pelin pohtimisesi on myös mainio. Mutta ugh tuo pääkallo-kohta, se on taas niitä mun hassuja assosiaatioita jotka jätän teksteihin ja sit kukaan ei ymmärrä :'D Jotain siitä et Jim meinaa hymyillä mutta eipä sitten hymyilekään ja... en osaa edes selittää sitä auki enää. Noh. Jospa saan anteeksi tämän kerran? Kiva kun tykkäsit tuosta lopusta, jokaisella oma mielipiteensä, näemmä. Kiitos kommentista, se oli erittäin mukava :3
the universe is big. it's vast and complicated and ridiculous, and sometimes,
very rarely, impossible things just happen and we call them miracles.