Kirjoittaja Aihe: Muka vapaa kotitonttu || S, Oljo/Dobby, Shuffle, Draama  (Luettu 2489 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Muka vapaa kotitonttu
Kirjoittaja: Nukkemestari
Tyylilaji: …Draama, en nyt tiiä.
Ikäraja: S // Sca muokkasi uusien ikärajasääntöjen mukaiseksi
Paritus: Oljo/Dobby

A/N: Shuffle-haaste II:n ja sanotaan että FF100:n sanalla 047. Sydän.
Innostuin vähän kirjottelee, vaikka vähän toistavatkin itseään.

Eels – That Look You Give That Guy
Katsot tuota poikaa niin palvovan näköisesti. En ymmärrä miksi hän on sinusta niin hieno. Olet vapaa kotitonttu, niinhän sinä aina toitotat. Älä katso häntä. Tuo katse jonka häneen luot, haluan nähdä sen. Katso minua! Miten kiinnittäisin huomiosi? Olemme niin erilaisia. Ehkä juuri siksi minä tahdon katseesi vain itselleni. Hmph.


Indica – Vuorien taa
Hah. Sinä varmasti huviksesi menisit vaikka vuorten taa, jos Harry Potter käskisi. Harry sitä ja Harry tätä. Onko se penteleen poju noin hieno? Onhan hän minun isäntäni, mutta ei se silti tarkoita että pitäisin hänestä. Voisit olla vapaa ja kulkea minne haluat. Mutta kun Harry Potter pyysi sitä ja Harry Potter on niin uljas ja rohkea. Kirottu nimi sinun huuliltasi.


The Medallion Calls (Pirates of te Caribbeanin soundtrackiltä)
Medaljionki kutsui sinut luokseni tietyllä tapaa. Olin etsimässä kirottua varas Mundungus Fletcheriä isäntäni pyynnöstä, jota kitkerästi tottelin, koska hänellä oli, tai no oli ollut medaljonki. En tiedä mikä se oli, mutta selvästi tärkeä ja paha asia. Sitten sinä liityit seuraan. Puhuit minulle ystävällisesti. Kovin moni ei tee niin. Vaikken sitä näyttänytkään, se lämmitti sydäntäni paljon.


Tetris (Original remix)
Sinä pelaat tetristä. Harry Potter antoi vanhan gameboyn lahjaksi jouluna ja pelaat sillä koko ajan. Ellet voi roikkua rakkaan Harry Potterisi jaloissa. Alentunut olet tosiaan, ihme ettet kieri hänen jaloissaan ja anele että voisitko nuolla hänen jalkojaan. Muka vapaa kotitonttu… mistä sinä tuollaista päähäsi olet saanut. Hoet että Harry Potter ei ole omistajasi vaan ystäväsi, ja haluat auttaa häntä omasta tahdostasi. Naurettavaa. Arg, ja tuo musiikki syö korvani ja kaivertuu aivojeni sisään kuin lihansyöjäfletkumato. Muistuttaa koko ajan siitä ruipelosta ja kalpeasta kananjalkapojasta. Lopetalopetalopeta. Game over. Huojentavaa.


Eels – Beautiful Freak
Olemme molemmat jonkinlaisia friikkejä.

On se omituista, kuinka jokin laji voi alentua meidän tasollemme. Palvelemaan velhoja. Emme edes hyödy tästä itse. Ehkä katon päänpäällemme ja ruuan hiveniä saamme. Ihan hyvin tulisimme toimeen ilmankin.

Sinä olet kaunis. Meistä friikimpi ja kauniimpi. Vapaa kotitonttu. Aivan liian kaunis tähän maahan. Aivan liian viisas. Aivan liian tyhmä. Toivon, että jäät silti. Mutta… sitten… en voi kuvitella. Tuli sinun aikasi lähteä. Liukenit käsistäni ennen kun sain koskettaa sinua. Sinä kuitenkin ehdit jo koskettaa sydäntäni. Ihailen sinua.


By the Sea (Sweeney Toddista)
Tiedätkö mikä olisi unelmani? Minne menisin mieluiten sinun kanssasi? Meren rantaan. Pienen mökin rakentaisin rantatörmälle. Kallion suojaan, poistuulten ja aaltojen möyrinältä. Sinä olet jo vapaa, ehkä opettaisit minuakin. En halua enää palvella velhoja. En enää, kun mustien suku on kääntynyt. Palvelen Harry Potteria. Ainoa hyvä puoli siinä on se, että voin nähdä sinua.


Eels – In My Dreams
Omissa unelmissani
Olisin vapaa tästä kaikesta
Olisin rakkaani kanssa
Olisin vain
Olisin ja oppisin
Unelmissani.

Omissa unelmissani
Olisit vierelläni
Olisit vapaa täysin
Olisit irrottanut viimeiset kahleesi
Olisin niin kuin sinä.
Unelmissani.

Omissa unelmissani
Olisimme rakentaneet pienen mökin
Olisimme kaksin
Olisimme me
Olisimme kaksi kotitonttua.
Unelmissani.


Apulanta – Koneeseen kadonnut
Sinä olet kadonnut koneeseen.
Hoet lauseita jotka eivät tarkoita mitään.
Eivät enää, vaikka itsellesi niin vakuutat.
Taistele!
Taistele nyt, vapauteen!
Vapaudu Harry Potterista.

Sillä minua sattuu kun olet hänen.

Kehen sattuu ja kuinka paljon
siitä kysymys enää tässä kai on
Kun on saavuttu siihen pisteeseen
ettei mikään ole varmaa



Fall Out Boys – Thnks fr th Mmrs
Kiitos muistoista jotka minulle annoit. Hymy lamppumaistesi silmien kulmissa. Toverillinen halaus yllättäen. Niin ja se yksi yö, josta en puhu, haluan pitää sen omana tietona. Vain omana muistonani. Toivottavasti sinäkin pystyt muistelemaan minua… Peiton alla lämpimässä, kuutamon aikaan. Kiitos muistoista, haluaisin niitä vielä lisää.

« Viimeksi muokattu: 29.07.2015 12:00:03 kirjoittanut Sca »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Muka vapaa kotitonttu || S, Oljo/Dobby, Shuffle, Draama
« Vastaus #1 : 05.05.2022 16:57:02 »
Tooosi erikoinen paritus mut eipä kyllä yhtään yllättänyt että juuri Nukkemestarin tuotosten seasta tämmöinenkin helmi löytyy :D Tätä lukiessa alkoi vähän surettaa Oljon puolesta, kun Dobby ei tunnu huomaavan häntä riittävästi, ei ainakaan niin kuin Oljo toivoisi. Tässä on kiva ajatus/oivallus siitä, että vaikka Dobby on vapaa kotitonttu, niin kuin itsekin itseään nimittää, hän on kiinni Harryssa. Toisaalta se on Dobbyn ihan oma päätös, vapaa valinta 🤔 Sitä ei vain Oljo tunnu sulattavan 😅

Lainaus
Vapaudu Harry Potterista.
Tää nyt ainakin on turha toive 😅 Kiva kuitenkin, että Oljo yritti nähdä Dobbyn Harry-obsessiossa hyvänkin puolen (eli sen, että silloin hänellä oli ehkä vähän paremmat mahdollisuudet nähdä Dobbya).

Tosta viimeisestä mulle tuli väkisinkin mieleen, että mitä Oljo ajattelee Dobbyn kuoleman myötä... :'< Tossa ei kai oltu vielä siinä tilanteessa, mut eipä siltä ajatukselta voi välttyä. Ei oo onnellista loppua luvassa, ei jää kuin mukavat muistot. Toivottavasti niitä edes olisi sitten runsaasti.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中