Kirjoittaja Aihe: Rauha l S  (Luettu 1316 kertaa)

bunnycaptain_69

  • Sex Slave
  • ***
  • Viestejä: 22
  • Let me be your slave, master.
Rauha l S
« : 08.06.2014 21:50:24 »
Nimi: Rauha
Kirjoittaja: bunnycaptain_69
Ikäraja: S
Beta: Amalia

A/N No siis tää on mun ensimmäinen raapale, et sen mukaan arvostelkaa :D


Pehmeys kosketti uutta ihmettä hellästi. Kaiken odotuksen jälkeen maailma oli saanut haluamansa; puhtauden ja viattomuuden. Onni kulki jokaisen sydämen läpi lämpimänä tuulahduksena ja suolaiset kyynelet putosivat herkimpien poskille. Hymyjä nähtiin joka puolella.

Suloisuudellaan maailman hurmannut ihme kuiskaili rauhan enteitä. Silloin horisonttiin piirtyi aamuauringon ääriviivat ja taivas maalattiin kauneimmilla väreillä, mitä luontoäidin väripaletilta löytyi. Ihmeen ennustus oli tullut toteen; Helvetin tuli oli sammutettu ja puhdas rauhan huntu kietoi kansan yhteen iloitsemaan.

Heleät värit eivät jääneet vain taivaankanteen vaan niitä alkoi löytyä muualtakin. Tärkeimmät olivat kuitenkin sieluissa, jotka saivat taas elämänilon.

Kaikkien silmät olivat kuitenkin edelleen kiinni ihmeessä, joka oli ennustanut rauhan.
« Viimeksi muokattu: 08.06.2014 21:53:19 kirjoittanut bunnycaptain_69 »

Draco Potter

  • Vieras
Vs: Rauha l S
« Vastaus #1 : 08.06.2014 23:05:59 »
Kuten betatessa jo sanoin, tää on hirveen hieno <3 tykkään noista kielikuvista, varsinkin toi palettikohta on upea! Keep up the good work ja pistä pian lisää luettavaa :3 ! (Sori tää kommentti on kauheen tynkä mutku väsään tätä kännykällä ni en pysty lainaa enkä mitään :c )

bunnycaptain_69

  • Sex Slave
  • ***
  • Viestejä: 22
  • Let me be your slave, master.
Vs: Rauha l S
« Vastaus #2 : 09.06.2014 11:45:52 »
Voi kiitos Amalia <3 Ja ei se mitään, kunhan jatkossa kirjoitat mulle sellasii kilsan pitusii kommentteja >:D Mun pitäis kyl alkaa luottaa itteeni, koska nyt jälkeenpäin laitoin tähän ihan hirveesti mun henksiä voimia, ku ajattelin ja koitin saada nimenomaan sen 100 sanaa :D Ja tosiaan kiitos Betaamisesta :3

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Vs: Rauha l S
« Vastaus #3 : 10.06.2014 18:51:28 »
Minusta tämä on tosi kivasti ja hienosti kuvailtu teksti :) Kuten Amaliakin tuossa sanoi, kielikuvat on hyvin kirjoitettuja ja kauniita, itsekin tykästyin kovasti tuohon väripalettikohtaan :) Itse jäin pohtimaan, mikä tuo kaikkien odottama ihme ja rauhantuoja on/oli. On kiva, kun näinkin lyhyt teksti herättää ajatuksia ja pohdintoja. :)

Mutta siis tosi hyvä teksti, kirjoita ihmeessä enemmän  :) Ja anteeksi lyhykäiseksi jäänyttä kommenttia, joskus lyhyistä teksteistä on vaikea yrittää keksiä mitään rakentavaa kommentoitavaa  :D

-DragonHeart58