Vapaa keskustelu > Saivartelija

Musiikki #2

<< < (2/70) > >>

Chelle:
Voisinpa tulla heittämään tänne oman mielipiteeni tosta Nightwishin laulajanvaihdoksesta. Mun mielestä toi on hyvä asia, ainakin noitten parin klipin perusteella jotka oon nyt katellut Floorin esiintymisestä, imo se sopii Nightwishin tyyliin paremmin mitä Anette niin ääneltään ku olemukseltaankin. Käytiin muuten just jotain kuukausi sitten musakurssilla kohtuu laaja väittely aiheesta Anette vs Tarja ja oon edelleen ihan sama mieltä kuin silloin; Tarjan aikakauden musa iskee muhun paremmin mitä nuo uudemmat vaikka niitäkin kyllä diggailen, varsinkin Imaginaerumia.

Voisin ehkä myös vuodattaa siitä, kuinka pettynyt oon Aerosmithin tulevan levyn sinkkuihin. Etukäteen bändin jätkät lupaili palata vähän juurilleen, mutta huolestuttavasti tää näyttää siltä, että tällasella 90-luvun pop-bonjovi-meiningillä jatketaan. Ite kun satun arvostamaan Aerosmithin tuotannossa eniten just tuota niiden 70-luvun hard rock -aikakautta mut ei sit :( Varsinkin What Could've Been Love kuulostaa enemmän joltain Carrie Underwoodin biisiltä kuin minkään muotoselta rokilta. No, hienoa kumminkin että nää jaksaa vielä tehdä musiikkia ja toivottavasti tää uus levy nyt poikii sitten sen euroopankiertueenkin ens keväänä/kesällä.

Haruka:
Billy Talent on mun uusi rakkauteni musiikin saralla. Yks tuttuni kuuntelee niitä ja kyseinen tuttuni antoi myös mun kuunnella niiden musiikkia autossaan, joten mä tietysti rakastuin... Ja parin viikon päästä voin todistaa, että pääsen katsomaan herroja täällä Helsingissä...

Onko joku muu Finistä menossa katsomaan kyseistä bändiä? Tai marraskuussa The Usedia?

Melba:

--- Lainaus käyttäjältä: Haruka - 12.10.2012 20:41:25 ---Onko joku muu Finistä menossa katsomaan kyseistä bändiä? Tai marraskuussa The Usedia?

--- Lainaus päättyy ---
Billy Talentia olisin mennyt katsomaan Ouluun, jos keikka ei olisi K-18. Pienet ragekohtaukset vetäisin siinä vaiheessa kun tajusin, että tuo Oulun keikka tosissaan on Billy Talentin näistä kaikista Suomenkeikoista ainoa K-18...... </3 Oulu olis ollu inhimillisen lähelläkin vielä. Tosin Billy Talent-pettymykset laantui aika tavalla siinä vaiheessa, kun tuli tuo tieto The Usedin keikasta. Tai ensinhän sekin meinas olla K-18, mutta sitten se onneksi muuttui myös ikärajattomaksi. :---D

Eli Usediin siis todellakin hell yeah olen menossa. Sinnehän on aikaakaan enää vähän reilu kuukausi, iik. Toivottavasti bändi tällä kertaa pääsee Suomeen asti eikä jumitu jonnekin matkan varrelle... Todella innolla odotan tuota keikkaa, Used on yksi ehdottomista lempibändeistä nimittäin.

LeFay:
Tässä alkaa sormet syyhytä Sauna Open Airin lippuja ja ReVampin uuden albumin keikkatiedotteita. Floorgasmia ei voi estää. Olen hemmetin lääpälläni siihen.

Steelfest miellyttäisi myös ensi vuonna: Mayhem, Destruction, Sodom, Tsjuder mm. läiskimässä turpaan Hyvinkäällä.

Tulevista levyistä wanhoilla goottimetallibändeillä kunnon edustus mutta eniten taitaa kiinnostaa Rotting Christin seuraava kiekko.

Edit.

Jumalauta, galaksit räjähtää:

Song of Myself ja Hollannin ihmenainen: http://www.youtube.com/watch?v=rTe5A0OiRUY

Ghost Love Score: http://www.youtube.com/watch?v=O2jQSrmZkb4

Dark Chest of Wonders: http://www.youtube.com/watch?v=6ZJdJ445F5U

Ever Dream: http://www.youtube.com/watch?v=BjPTq755CJg

momentum:
Nojoo, onhan se kai loppujenlopuksi ihan sama, kuka NW:ssä laulaa, mutta kyllä itselle henk.kohtaisesti Tarja Turunen on oikeastaan ainoa naislaulaja, josta olen koskaan ylipäätään pitänyt. En yleensä lämpene kovinkaan helpolla noille naislaulajille, en tiedä, miksi en, mutta Tarjaa olen aina kuunnellut mielelläni.

Ehkä minulla muutenkin on jo ollut aiemminkin lopahtanut kiinnostus Nightwishiin, kun musiikkimakuni on muutenkin kääntynyt enemmän indrtustial/cyber/altertanive - puolelle. Pitkään olen jopa etsinyt sellaista bändiä elämääni, joka herättäisi minussa samanlaisia tunteita kuin Marilyn Manson ja Deathstars ja nyt vihdoin viikko sitten lauantaina sellaisen löysin, nimittäin Lord of the lostin! Tämä bändihän esiiintyi Gloriassa ennen Deathstarsia ja kuuntelin bändiä jo aiemmin Spotifystä ja tykkäsin kyllä jo siinä kuunnellessa ja sanoinkin kaverille, että tämä bänfi pitää tsekata sitten Trash festeillä myös. No, livenä bändi iski suoraan sydämeeni! Voi jeesus, mikä keikka! <3 Olin ihan myytyä tyttöä, kun siinä eturivissä kuuntelin ja osasin jopa muutaman kappaleen aikana laulaa mukanakin ja pakko myös mainita, että menetin siinä sivussa sydämeni myös bändin solistille, Chris Harmsille, jolla on kerrassaan upea ääni ja, joka osaa selvästi esiintyä! Diggaan bändeistä, joilla on lavakarismaa, eivätkä vain tyyliin seisoskele ja soita siellä ja Lord of the lostissa sitä ainakin oli! Levy tarttui keikalta mukaani ja sitä olen kuunnellut nyt tiuhaan tahtiin, samoin paria muuta levyä Spotifystä! Rakastan!

Myös Deathstarsin osalta keikka oli varsin onnistunut. Olin jopa lievästi sanottuna onnessani, kun sain itse Whiplasher Bernadottelta suudelman kämmenelleni, kun hän polvistui yhdessä vaiheessa siihen eteeni.  :-* Aikaisemmin olin hänelle ruusun antanut, joten mitä ilmeisemmin suudelma oli sitten kiitos siitä ruususta. Oli ihanaa nähdä bändi pitkästä aikaa livenä taas, mutta tuntui, että heidän keikkansa meni aivan liian nopeasti ohi. Aivan kuin bändi olisi ollut lavalla vain parin-kolmen biisin ajan, vaikka oikeasti soittivatkin 12 biisiä, mutta silti tuntui menevän niin inhottavan nopeasti. Mutta niinhän ne keikat aina, kun ensin niitä saa odottaa monta viikkoa ja sitten ne on liian nopeasti ohi. Ikävä vain jäi! <3

Ovatkos muut tehneet hyviä, uusia bändilöytöjä viime aikoina tai kenties olleet hyvillä keikoilla syksyn tullen?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta