Kirjoittaja Aihe: Ginga Densetsu Weed: Voikukka | Sallittu | Hougen/Weed  (Luettu 1015 kertaa)

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Kirjoittaja: Yukimura
Nimi: Voikukka
Fandom: Ginga Densetsu Weed ''Hopeanuolen poika''
Genre: Yleislätinä
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Hougen/Weed
Haaste: Ystävänpäivä-haaste IV
Vastuunvapautus: Hahmot ovat Takahashin käsialaa
Tiivistelmä: ''Hyvää ystävänpäivää, Weed.''




~*~

Huokaiset raskaasti, ja minä ihmettelen miksi. Yleensä sinä olet meistä kahdesta se onnellisempi, se toinen puolisko joka näkee kaikessa jotain hyvää. Haluaisin lohduttaa sinua, mutta en tiedä miten.

''Tiedätkö mikä päivä tänään on, Hougen?''
''Tiedän'' minä vastaan ja lisään sitten, ''Ystävänpäivä, se on päivä jolloin ihmiset antavat toisilleen jotain, mikä muistuttaa heitä itseään. Jotain itselleen tärkeää.''

Sinä nostat pääsi, katsot minua pennun sinisillä silmillä ja silloin ymmärrän tuskasi, mutta sinä olet väärässä. Pyydän sinua odottamaan. Poimin läheiseltä kedolta pienen voikukan, se ei ole kaunis, mutta se muistuttaa minua ja se on tärkeintä. Palaan takaisin luoksesi ja lasken voikukan tassujesi eteen.

''Hyvää ystävänpäivää, Weed.''

Sinä katsot hetken pientä voikukkaa, nouset ja painat pienen pääsi rintaani vasten. Haluaisin nuolaista sinua, näyttää miten tärkeä sinä minulle olet, mutta en tiedä onko se sopivaa. Lasken kuitenkin leukani sinun päätäsi vasten ja nautin tästä pienestä hetkestä.

Ystävänpäivä on kaikkien elollisten oikeus, tuumin katsoessani vielä kerran sinulle antamaan pientä voikukkaa.

~*~

A/N: Otan mielelläni palautetta vastaan. :)
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:19:43 kirjoittanut Kupla »

Vloom

  • Vieras
Vs: Voikukka | Sallittu | Hougen/Weed | Ginga Densetsu Weed
« Vastaus #1 : 12.02.2012 18:27:14 »
Oih, tämä oli niin iloinen, söpö ja suloinen jajajaja kaikkea ihanaa! :-* Vaikeaa kyllä kuvitella Hougenia tuollaisena pehmona, muttamutta käy se näinkin. :) Olisi mahtavaa lukea lisää tälläisiä! Varsinkin, kun täällä finissä harvoin näitä näkee. ;)
« Viimeksi muokattu: 12.02.2012 18:44:48 kirjoittanut Vloom »

Sacrifice

  • Vieras
Vs: Ginga Densetsu Weed: Voikukka | Sallittu | Hougen/Weed
« Vastaus #2 : 22.08.2012 18:37:02 »
Wow, olin tosi hämmentynyt, kun täällä tuli tällainen vastaan! GDW:tä! Takahashi on lempimangakani Chigusa Kawain lisäksi... :D Tää oli tosi suloinen! Hougen oli kyllä hämmentävän OOC.

Silti, pidin tästä, aivan älyttömästi!!
« Viimeksi muokattu: 16.04.2013 19:13:08 kirjoittanut Sacrifice »