Vapaa keskustelu > Saivartelija
Jalkapallo #3
flawless:
Edellinen topic täyttyi, uutta kehiin. Samalla kaavalla kuin aiemminkin, eli keskustelua jalkapallosta, kuten otsikkokin kertoo. Viimeisimpiä keskustelun aiheita olivat fanitus ja meneillään olevat EM-kisat.
Edellistä topicia pääset lukemaan täältä.
// Nyt kun kerran jo täällä olen, niin pakko samaan syssyyn hypettää: Espanja finaaliin, taas! Olen sellaisissa euforian multihuipentumissa, etten edes osaa pukea kaikkea tätä hihkuntaa sanoiksi. Peli oli hyvää katsottavaa, ja etenkin loppua kohti jo liiankin jännittävä. Mutta voi sitä helpotusta ja riemua, kun hirveän jännittämisen jälkeen tulos on tämä!
Varsinaisen peliajan maalittomuus kyllä pääsi yllättämään. Odotin maaleja, veikkasinpa jopa että Portugalikin olisi saanut upotettua yhden (ja se on jo paljon se, koska luottoni Ikeriin on aika huippuluokkaa, mutta Portugali on nyt pelannut niin hyvin). Siinä meni iskän veikkaukset mönkään, kun hän minulta noita tuloksia kyseli - sanoin että matsi päättyy 2-1 Espanjalle. No, ehkäpä huomenna tänään illalla ennustamani 2-0 Saksalle toteutuu! Sitä odotellessa. Toinen yllätys oli kyllä se, miten hajanaiseksi Portugali sai Espanjan pelin menemään. Jotenkin tuntui, että Portugalilla oli henkinen yliote, Espanjan pelaaminen oli paikoin todella hankalaa. Huolestuttaa vähän finaalin kannalta, toivottavasti silloin sama ei toistu.
Oli jotenkin ihanan rauhallista katsella matsia yksin rauhassa omasta sängystä isosta telkkarista. Viikonlopun matsit katsoin molemmat baarissa, ja vaikka siellä onkin ihana tunnelma ja totta kai vielä isompi screeni jolle matsit heijastetaan, niin silti tuntui mukavan rauhalliselta. No, kaipa sitä voisi todeta, että puolensa molemmissa.
sotavanukas:
--- Lainaus käyttäjältä: Ollie edellisessä topassa ---awws hetki kun torres ja ramos halaili ;)
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä ! Kenties turnauksen suloisin hetki <3
Ahahahah rankkarikisat pitäisi kyllä kieltää, aiheuttaa sellaisia minisydäreitä että huhheijaa. Varsinkin kun del Bosque laittaa jonkun Piquén vetämään ;D Cescin rankkari oli kyllä ehkä tyylikkäin pitkään aikaan.
Mutta ouuuuuu jeah, Espanja finaaliin ! Jos (ja kun) Saksa voittaa Italian, niin finaalista pitäisikin sitten tulla aika jännä, ainakin jos Espanja vaikka saisi pelinsä sille tasolle, millä se parhaimmillaan on. Kunhan ei se vaan menisi sitten rankkareihin :D
sernando:
huh, sehän meinas mennä jännäks.
En pystynyt katsomaan Ramosin vetoa, ei jeesus, mulla on vieläkin traumat siitä CL pilkusta. Sitten se pilkku olikin yks kauneimmista asioista mitä kisoissa on nähty.
En nyt jaksa syvempää pohdintaa, mutta finaali jännittäää about 879 426 721 keraa enemmän. MÄ-OLEN-EM-FINAALIN-AIKAAN-ESPANJASSA! (ja ilmeisesti jopa näen matsin, toisin kun '08 ja '10)
Anzu:
--- Lainaus käyttäjältä: sotavanukas - 28.06.2012 00:42:46 ---Mutta ouuuuuu jeah, Espanja finaaliin ! Jos (ja kun) Saksa voittaa Italian, niin finaalista pitäisikin sitten tulla aika jännä, ainakin jos Espanja vaikka saisi pelinsä sille tasolle, millä se parhaimmillaan on. Kunhan ei se vaan menisi sitten rankkareihin :D
--- Lainaus päättyy ---
Itse tosiaan kanssa liputan sen puolesta, että Saksa päihittäisi Italian ja raivaisi täten tiensä finaaliin Espanjaa vastaan.
Aluksi elättelin hieman toiveita, että Portugali olisi pistänyt kampoihin ja peitonnut Espanjan ulos kisoista, mutta tämän matsin edetessä alkoi kyllä mieli jotenkin järkkymään toiseen suuntaan. Ronaldon jatkuviin kaatumisiin ja pilkun kalasteluihin alkoi mennä jo makukin, kun jokaisen tilanteen myötä kaveri oli pinossa maassa. Toki ymmärrän että on turhauttavaa, kun puolustajat tekevät kaikkensa saadakseen hänet lyötyä lukkoon ja toki siellä oli välillä aika rumaakin päälle tuloa sekä paidasta repimistä, mutta heppoista oli myös lenteleminen. Portugali pelasi suhteellisen hyviä matseja ja niissä matseissa oli hienoa katsoa Ronaldon tekniikka, joka todella on omaa luokkaansa, kun saa sen käyttämiseen tilaisuuden, mutta tässä matsissa pelillisesti parempi meni jatkoon, vaikkakin pilkkujen kautta.
Ja oli muuten pilkulta hienoja vetoja monilta pelaajilta. *3*
--- Lainaus käyttäjältä: Keisarinna - 28.06.2012 01:06:13 ---Oonkohan ainoo jonka silmiin koko peli oli suht paskaa?
--- Lainaus päättyy ---
Et ole! Matsi tosiaan oli aika vaisu erikoistilanteiden ja varsinkin maaliin kohdistuvien vetojen osalta, pitkälti jopa välillä tylsä peli. Ehkä Italia - Saksa tarjoaa jotain enemmän, tulevasta finaalista puhumattakaan!
Ansku-Ransku:
Se tunne, kun kiertelee ja kaartelee topicia pari viikkoa eikä lopulta voi olla pysymättä poissa. Onneksi suurempi draama on jo hoidettu, mä olen siinä niin huono. Joten vieläkö tänne pääsee, vaikka viime kerrasta onkin melkoisesti aikaa? :'D
Sydän pomppii vieläkin kurkussa, mutta kyllä tässä melkoisesti hymyilyttääkin nyt! Espanja finaalissa, kyllä kelpaa! (:
Ramosin rangaistuspotku oli namia, jo Pirlon tekemänä toi temppu voitti mut puolelleen. Näyttää ihan älyttömän siistiltä jotenkin, myhäilin vaan sen jälkeen ihan ihastuneena. (Olin myös juuri näyttänyt äidille Sesen failin Bayernia vastaan niin en kyllä pystynyt vakavissani odottamaan siltä mitään noin hienoa. :'DD) Cescin rankkari oli myös loistava (no sen jälkeen tuli voitto niin tottakai), vaikka hetken jo luulinkin että se siitä. Mutta Cesc silloin kun se tajusi että pallo meni sittenkin maaliin! Aww.
Rangaistuspotkut saa mut kyllä ihan sekaisin. Yritä siinä nyt hengittää ja pysyä positiivisena, mulla on niin kamalan pessimistinen luonne.
// Tosiaan se Piqué siellä :DD En olisi itse sitä sinne ajatellut.
Toivoisin, että Italia voittaisi Saksan, mutta uskon kyllä, että Saksa vie voiton. Mutta ainakin Espanja pääsi finaaliin, ja se mun ykkössuosikki onkin.
Mun koko viesti on ollut aika kevyttä huuhaata, mutta pakko sanoa, että outoa katsoa peliä, kun on niin monta päivää tykittänyt Crackovian videoita :D Sergio ja Iniesta melkeinpä hätkäytti oikeilla ulkonäöillään (anteeks, mut onks niiden molempien pakko kasvattaa parta?), ja noille Ronaldon tutuille elkeille tuli myös naureskeltua.
Muuten, kun selailin edellistä topicia, jossa puhuttiin noista lausumisista, niin haluaisitteko viisaat ihmiset kertoa miten Sergio Ramos lausutaan? Ei olla äidin kanssa ihan yksimielisiä asiasta.
Miksei mulla ole yhtään futista intohimoisesti seuraavia kavereita, joiden kanssa katsoa peliä? Tylsää jännittää yksin, kun vieressä iskä kannattaa epäreilusti molempia...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta