Harry Potter -ficit > Godrickin notko
Les Yeux - Silmät, het, S 3. luku tullut 11.12.
LeidiMarmelaadi:
Hehhe taas Ceres on mennyt tekee jotain pahaa!
*hymyilee*
Voin nyt sanoo et mun äikkä ei oo paras!
Draco kiltti poika :D
Aiki:
4. luku Paljastusten aika
A/N: Sisältää Slashiä (mainittuna ohimennen, ja siis aika huomaa mattomasti...) ((Pairing: Remus/Sirius))
Tämän on betannut taas rneizzel.
Oli kulunut jo kuukausi siitä, kun Ceres oli päättänyt ryhtyä Dracon pikku ystäväksi.
Nyt nämä olivatkin melkein koko ajan yhdessä, ja koko ajan hirmuinen kälätys meneillään kaikenmaailman jutuista. Muut Cereksen ystävät katselivat tätä touhua hieman oudoksuen, kaikki paitsi cuutamo. Tyttö tiesi, että Cereksellä oli muutakin mielessä kuin pelkkä ystävyys Dracon kanssa.
Cuutamo oli myös huomannut sen, että Adhara oli iskenyt silmänsä toiseen Weasleyn kaksosista, ja nimenomaan Frediin. Cuutamo ei itse ollut ainakaan sillä hetkellä kiinnostunut kenestäkään. Tyttö lähinnä oli vapaa ajallaan keskittynyt etsimään tietoja isästään, joka oli kadonnut kuin pieru saharaan, vaikka tämä olikin lähempänä tytärtään kuin tämä osasi kuvitellakaan.
Pian koitti se järkytyksen aamu ja päivä jona cuutamo, Täysikuu (Ceres siis) ja Kalmankäsi (Adhara) saisivat tietää hieman heidän vanhemmistaan.
Heti aamupalan jälkeen rehtori Dumbledore pyysi kyseistä kolmikkoa seuraamaan häntä rehtorin työhuoneeseen. Työhuoneessa ilmapiiri oli hämmentynyt, sillä paikalla oli myös eräs vankikarkuri, joka oli karannut Azkabanista kaksi vuotta takaperin ja kummallinen paikattuihin vaatteisiin pukeutunut, arpi kasvoinen, hassusti virnuileva setä.
"Kuulkaas tytöt, teille on varmaan jäänyt hieman epäselväksi se, että ketkä ovat teidän vanhempianne. Tehän olette kaikki sukulaistenne kasvattamia. Adhara ja Ceres, teidän isänne on Sirius Musta ja äitinne... noh mitenpä hullulta tämä nyt kuulostaakin, hän on Remus Lupin..." Rehtori sanoi saaden kaksoset ulvomaan naurusta. "Voi pyhä jysäys sentään, ja minä kun luulin että meillä olisi ollut aivan normaalit vanhemmat..." Ceres totesi. "Charlotta, sinulla on samat vanhemmat kuin Mustan kaksosilla, paitsi, että.. Remus on isäsi ja Sirius äitisi.... Nämä kaksi toopea nimittäin onnistuivat vahingossa tekemään jonkin näköisen liemen jonka aiheutuksesta kummatkin muuttuivat yhdeksäksi kuukaudeksi naisiksi ja molemmat tulivat raskaaksi.
Ja se, miksi toinen on teidän isänne johtuu siitä, että Remus joi Siriuksen tekemän liemen, ja Sirius Remuksen tekemän... oi voi, toivottavasti tajusitte edes jotain." Rehtori totesi huokaisten.
Tytöt katsoivat toisiinsa virnuillen.
Loppu päivä menikin siihen kun Sirius ja Remus kertoivat kouluvuosistaan, siinä ohessa paljastaen Kelmien Kartan olemassa olon, heidän Kelmi nimet ynnä muuta.
"Hahah, kappas, ei omena kauas puusta putoa... Charlotta on nimittäin Pikku cuutamo... kirjoitettuna pienellä seellä." Cers möläytti. "Mitä, onko teilläkin jonkun näköinen "kelmi”-ryhmä?" Remus ihmetteli. "Jep. Char on Pikku cuutamo, minä olen Täysikuu, Adhara on Kalmankäsi ja Marienne on Raatelu kynsi. Nimet tulevat tällä kaavalla, elikkä Charilla se on selvästi perintöä isukilta, miulla se johtuu no… täydestä kuusta ja puolittaisesta Albino Vampyyrin puremasta... Adharalla se johtuu sen toisesta kädestä jossa on kunnon pigmentti häikkä, ja Mariennella siitä että hän on animaagi hahmossaan tiikeri..." Ceres selitti ja viuhtoi käsillään.
Remus nauroi hiljaa tytön innostuneelle selitykselle... Ehkä tästä viisikosta tulisi vihdoinkin perhe...
Vai pitäisikö tätä perhettä nimittää pian kuusikoksi...??
A/N2: Odottakaa vaan vitos lukua... jännitystä ees hieman ilmassa ja sitä tulee tulevissa luvuissa vielä lisää....
LeidiMarmelaadi:
--- Lainaus ---Adharalla se johtuu sen toisesta kädestä jossa on kunnon pigmentti häikkä
--- Lainaus päättyy ---
Nyt sekin selvis !!
Kuolemankäsi <3hehhe
Ihanaa et jatkoo tuli!!
kuusikko?? :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta