Kirjoittaja Aihe: Täydellinen syy menettää täydellinen itsehillintä (K-11, Dramioneficlet)  (Luettu 3031 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Title: Täydellinen syy menettää täydellinen itsehillintä
Author: Swizzy
Beta: Nelxis
Genre: Fluff, romance
Rating: K-11
Pairing: Hermione/Draco
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa Potterit, minä vain kirjoittelen.
Summary: Minä keskityn vain siihen, että Dracon jalka on kiinni kyljessäni, Dracon Malfoyn, jota minä olen rakastanut jo vuosia, keskityn vain nauttimaan hänen läheisyydestään.

One True Something 20 -haasteeseen Hermionella.

Täydellinen syy menettää täydellinen itsehillintä
Hermione PoV

Istun muodonmuutosluokassa vielä paikallani pakkaamassa tavaroitani. Samassa Draco Malfoy ryntää luokan eteen aivan viereeni, kiinni kylkeeni. Katson häntä ihmeissäni. Hän hymyilee minulle, ja minä vastaan hymyyn. Hänen jäänharmaat silmänsä katsovat omiini tunteella, joka on äärimmäisen epädracomainen.

Hän alkaa puhua McGarmiwalle jostain, en kuuntele mistä. Minä keskityn vain siihen, että Dracon jalka on kiinni kyljessäni, Draco Malfoyn, jota minä olen rakastanut jo vuosia, keskityn vain nauttimaan hänen läheisyydestään. Haluan viivytellä ja hidastella, tuntea ihon kihelmöinnin Dracon koskiessa siihen. En huomaa ympäristöäni, josta ennen tarkasti huomasin yksityikohtia, kuten pieni halkeama kastanjanruskeaa vaaleammassa pulpetissa. Huomaan vain Dracon. Maailmani pyörii nyt täysin siinä kohdassa, jossa hän koskettaa minua ja minä häntä.

En halua liikkua, haluan pysyä, jäädä tähän. Hillitsen haluni suudella häntä, koskettaa hänen kasvojaan, pöyhiä hänen hiuksiaan. Haluan näyttää rakkauteni.

Minä siirryn lattialle pakkaaman kirjani laukkuuni, myös Draco siirtyy, hän seisoo takanani, ja punastun tuntiessani, että hän lähes istuu olkapäilläni, hänen haaransa ovat niskassani. Minun tekisi mieli mulkoilla Dracoa, ei siksi että minua haittaisi että hän on niin intiimisti lähellä, mutta McGarmiwan nähden se kyllä haittaa.

Draco siirtyy pois, hän kirjoittaa jotain pergamettiin pöydälläni. Nostan päätäni, ja kurkistan tekstiä. Siinä lukee: Hermione, rakastan sinua. Henkäisen onnesta ja melkein alan kiljahdella. Hymyilen leveästi, ja McGarmiwa katsoo minua kummasti. Hän alkaa selailemaan joitain papereita pöydällään, yrittää kai olla kuin ei olisikaan. Hypähdän Dracon kaulaan, halaan häntä rutistaen. Hän vastaa halaukseen yhtä innokkaasti kuin minäkin. Käännän kasvoni häneen päin, ja katson häntä silmiin. Hän suukottaa minua poskelle.

Ja vuosien odotuksen jälkeen, vihdoin heitän kaiken itsehillintäni pois, annan tunteiden vallata minut.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 20:02:30 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Kasumi

  • taikasieni
  • ***
  • Viestejä: 54
  • ava by raitakarkki
Mä olenkin jo muutaman sun ficin lukenu, ja tää oli nii upee ja tunteikas, pidin (rakentavaa ei tule, sillä se otti sukset alle ja lähti mettään)

Joo.. no se pääasiahan oli että sulin. Iha virnees luin ku oli nii söpöö :D

Kiitos lukukokemuksesta

 ;D

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Kasumi, kiitos hirveästi!


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tonks

  • Vieras
Oioioi ihana <3

Mä oon lukenu tyylii kaikki sun ficit ja must tää oli yks parhaista. Tosi (miten sen nyt sanois) SULONEN :)

Tykkäsin todella :)

~Tonks

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Tonks, voi kiitos! Vai luulet lukeneesi kaikki? Kannattaa tarkistaa mun ficcilistauksesta. :)


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tonks

  • Vieras
Niihän mä oonki tarkistanu :D

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Yksinkertaista, mutta upeaa. ♥ Pidin todella paljon!  :-*

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
MissGlitter, kiitos paljon kommentistasi! ♥


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Seidig

  • prinsessa
  • ***
  • Viestejä: 338
olihan tää kyl ihan hirveen sulonen. :3 ainoa vaa "hermione, rakastan sinua" .____. mun pieneen, sairaaseen mieleen liian klisee. en tykänny tosta, se oli ensinnäki jotenki nii epädracomaisesti sanottu, ja kaikkea :c mutta hirrrrveän suloinen oli muuten c: ja taidan tykätä dramionesta. vaikkei heteroparitukset iskekään yleensä :D
eilen vielä päätin elää ilman sua
x x

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Seidig, aww kiitos paljon kommentista! (mun teksteihin eksyy herkästi kliseitä ku ite oon ku kävelevä kliseeautomaatti)


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä