Kirjoittaja Aihe: Save the world and draw  (Luettu 2139 kertaa)

Giril

• Vieras
Save the world and draw
« : 07.01.2012 16:58:09 »
Päätinpä mä nyt tällaisenkin tänne perustaa, kun vihdoin ja viimein sain Deviantartiin ladattua noita mun tuherruksiani. Eli olkaapa hyvät! Tässä on vasta muutamia, mutta lisää on tulossa, kunhan saan aikaiseksi jotain julkaisukelpoista... : D

~ Kiss Me (poikarakkautta ♥, S)
  ~ I'm watching you... S
  ~ Killer teddy K-15 (irronneita ruumiinosia ja verta)
  ~ Take me with you... (Frerard ♥, S)
  ~ Frerard (nojoo, nimikin kertoo... S)

Uutta 20.3.12

~ Lips (S)
  ~ Skinny and Ana (K-11, syömishäiriö)

Kuten varmaan huomasitte, niin pastelleilla piirtäminen on mun rakkaus. Niillä ja ihan perus lyikkäreillä tulee piirreltyä tosi paljon.

Ja niin. Tässä on ihan murto-osa mun piirusteluista, eli lisää on tulossa! Ja kaikenlainen kommentti otetaan ilomielin vastaan! Rakentavaa rakastan <3

// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia
« Viimeksi muokattu: 08.11.2015 22:48:28 kirjoittanut Lauchuo »

Zam

Vs: Save the world and draw
« Vastaus #1 : 08.01.2012 10:29:52 »
Vau!
Onpa hienoja, kadehin sitä miten taitavasti nuo kaikki varjostukset ja muut on luotu. Ja tuon kissan värit! Tulee väkisinkin fiilis "osaisinpa minäkin..."
Tykkään "realistisista" piirroksista ja näistä tosiaan tykkäsin. Viimeisestä en ehkä niin paljon, vaikka siinä nuo lattian ja seinän varjot onkin tosi aidot. Vaikka kaikki muukin näissä oli kyllä aidonnäköistä, Kiss Men silmäluomet, korvat, hiukset... ja tietty tuo kissa. Anteeksi, en nyt saa järkevää kommenttia (rakentavasta ei puhuttakaan, sillä en tiedä piirtämisestä mitään) aikaiseksi, muuta en voi sanoa kuin että nämä olivat upeita.

Lisää vaan, tulen ehdottomasti niitäkin ihailemaan! Pahoittelen tosiaan kommenttiani, kun se nyt on näin lyhyt ja epäjärkevä.

Giril

• Vieras
« Vastaus #2 : 08.01.2012 15:53:29 »
Zam, vau, kiitos! Mä olin ihan varma, että en saa yhtäkään kommenttia, mutta sitten täällä on tällainen ihanuus!  :-* Tosi mukava kuulla, että tykkäät ja että en oo tehnyt ihan surkeeta työtä. Toi Kiss Me on ensimmäinen onnistunut suudelma, jonka oon piirtänyt... :D Ja piirtämistä on tullut harrastettua semmoiset viis vuotta. Että harjoitus tekee mestarin! Mutta, kiitos! <3 Tosi mukava kuulla, että tykkäät. Lisää on kyllä tulossa, kunhan nyt saan joskus aikaiseksi piirtää jotain :)

Janskuu

• Vieras
« Vastaus #3 : 08.01.2012 18:49:17 »
Päivää vaan! ;) Hehe, nää oli hienoja, tiedät jo mun sanoman tohon poikien kuvaan, mut sanon silti, että se on hieno :) Aika sulonen. Okei, tosi sulonen :D

Sitten toi kissa. Aivan uskomattoman hienosti tehty! Noi värit on just eikä melkein! Se ei oo sellanen et "teenpä tän nyt sitte tällä yhdellä oranssilla värikynällä ja väritän nenän vaaleenpunaseks" ei tosiaan. Tossa oli hienosti sekotettu sävyjä. Ja sä osaat kyllä piirtää, en enää yhtään ihmettele miks sun äitis halus sen sun piirtämän kuvan tatuoinniks :)

Sitten toi söpöinen Teddy. Se oli aika hauska, vaikkain sellanen tappokuva :D Ja tietysti sekin oli hienosti tehty. Noi varjot seinillä on mielettömän hienosti kanssa tehty, vaikkei sitä ensin heti huomaiskaa. Nekään ei oo semmosia, et omistat nyt yhden mustan kynän ja sillä värittelet nopeesti seinät mustiks, että saat työn valmiiks.

Siä osaat kyllä piirtää :) Toivottavasti kans tiedät sen? Laitappa sitten töpinäksi niitten uusien kuvien kanssa! Mä haluun nähdä lisää ;)

Giril

• Vieras
« Vastaus #4 : 08.01.2012 21:01:12 »
Oi Janskuu, säkin täällä!  :D Kiva, että säkin tykkäät tosta kissasta, se on mun suosikkeja kanssa ; ) Pastelleilla on kiva piirtää, koska niillä saa just tommosta liukuvaa väriä (joo... Mun selitykset...) Ja varjojen piirtäminen on kaikista kivointa!  :D Hahaa! Mukava kuulla, että joku on tykännyt tosta Teddystä. Meinaan vaan, että sitä oli ihan super kiva piirtää. Kuiteskin, kiitti paljon kommentista! Lisää on tulossa! :-*Mä lähetän sen yksän vasta huomenna, koska olen laiska... xD

// 20.02.2012 - Uusi piirustuksia! Toivottavasti tykkäätte, ja kiitos kommentoijille  :-*

// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2012 04:48:03 kirjoittanut Illusia »

Janskuu

• Vieras
« Vastaus #5 : 23.02.2012 13:04:27 »
Miten sä osaat? Tarviiko edes sanoa, että rakastan sua, kun tuolla on Frerrua?<3 Ne on meinaan siis ihan hillittömän ihania<3 Toivottavasti sulla on mulle näitä tälläsiä näytettävänä huomenna ;) Millä sä muuten oot noi tehny? Tussilla? Watever, ne on ihunia<3 Monesko kerta ku sanon ton? No mutta sä olet kuule kultamussukkahanipöösokeripallurainen ihuna<3 Ei tuu rakentavaa ei, mutta sähän (toivottavasti) tiedät mun fanittavan sua ;)

Giril

• Vieras
« Vastaus #6 : 20.03.2012 17:31:45 »
Janskuu, hahahaa, aattelinkin, että tykkäisit tosta Frerrusta^^ Juup, ja tein noi tussilla ja muokkailin sitten pari yksityiskohtaa vielä koneella. Mutta joo, kiitos kommentista ♥ :3

*

Laitoin pari uutta piirustusta, toivottavasti tykkäätte!  :)