Kirjoittaja Aihe: Todellisia hetkiä, Lily/Sirius, S, flurry, romance  (Luettu 1680 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: Todellisia hetkiä
Ikäraja: S
Paritus: Lily/Sirius
Tiivistelmä: Ennemmin tai myöhemmin James tulisi vain tappamaan Lilyn ja siksi Sirius vihasi Jamesia niin paljon. Enemmin tai myöhemmin Siriuksen rakastama tuli Lilyssä sammuisi eikä se koskaan enää syttyisi.
Haaste: Tuunaa leffakohtaus - haaste Titanicin keulakuvakohtauksella, jossa Jack ja Rose suutelevat ensimmäisen kerran.
Oma sana: Oon aina rakastanut Titanicia yli kaiken ja haluan nyt kirjottaa siitä pienen ficin. Ficin Lily/Sirius parituksella, jota oon, köh, köh, hieman hyljeksinyt viime aikoina, vaikka rakkaus se silti edelleen on. Tässä on oikeastaan harvinaisen paljon vuoropuhelua, anteeksi se. Mutta joo, toivottavasti tykkäätte ja teillä on yhtä hauskaa ku mulla tätä kirjottaessa.

 Todellisia hetkiä

Aurinko värjäsi taivaan punaiseksi ja oranssiksi. Sininen merikin vaihtui oranssin ja punaisen kirjavaksi. Sirius Musta seisoi Titanicin kannella katselemassa auringonlaskua. Hän huokaisi syvään. Auringonlaskua olisi ollut ihana katsella rakastaman tytön kanssa, Lilyn, mutta Lily oli valinnut toisin. Jälleen kerran Sirius sai katsoa kohtaloa suoraan silmiin. Hänen kohtalonsa oli olla ilman Lilyä. Ilman tyttöä, johon hän oli palavasti rakastunut. Sirius oli rakastunut Lilyyn jo tytön ensimmäisen kerran nähdessään, silloin, kun hän katseli tyttöä kannella. Ja Titanicin perässä Sirius oli pelastanut Lilyn. Siitä oli alkanut heidän seikkailunsa, seikkailu, joka oli ollut täynnä salaisia tapaamisia. Lily oli vienyt hänet ensimmäisen luokan juhliin ja kiitokseksi siitä, Sirius oli vienyt Lilyn kolmannen luokan juhliin, joissa tyttö oli loistanut kuin tähti. Lily viihtyi Siriuksen seurassa ja Sirius viihtyi Lilyn seurassa. Mutta silti Lily oli sanonut haluavansa mieluummin Jamesin. Silti Lily valitsi Jamesin. Vaikka Sirius oli avannut oman sydämensä Lilylle ja Lily avannut sydämensä hänelle. He kuuluivat yhteen, Sirius tiesi sen. Ennemmin tai myöhemmin James tulisi vain tappamaan Lilyn ja siksi Sirius vihasi Jamesia niin paljon. Enemmin tai myöhemmin Siriuksen rakastama tuli Lilyssä sammuisi eikä se koskaan enää syttyisi.

 Sirius kuuli takanaan askelia ja kääntyi. Lily seisoi hänen edessään, kaunis punapäinen Lily, jonka sinistä mekkoa tuuli tanssitti.

”Muutin mieleni”, Lily sanoi ja Sirius hymyili hieman sanat kuullessaan. Hän ei kuitenkaan vastannut.

”Ne sanoivat, että sinut löytää täältä”, Lily jatkoi pitäen puhetta yllä. Sirius kuitenkin käveli Lilyä kohti ja otti kiinni tämän kädestä.

”Luotatko minuun?”

 Kysymys oli yksinkertainen, johon Lily saattoi vastata vain kahdella tavalla. Toinen oli vastaus, jonka Sirius toivoi kuulevansa tytön täydellisiltä huulilta.

”Luotan.”

 Sirius ei sanonut muuta, vaan veti Lilyä lähemmäs Titanicin keulaa. Ensin Sirius ei uskonut, että tämä hetki edes oli totta, vaan joutui Lilyn huomaamatta nipistämään itseään. Au. Kyllä, se tämä oli, todellinen hetki ja Sirius aavisti, että se päättyisi vielä hänen haluamalla tavalla.

”Sulje silmäsi.”

 Lily totteli ja Sirius veti tytön eteensä.

”Astu kaiteelle.”

 Jälleen Lily totteli. Sirius hymyili itsekseen ja levitti Lilyn molemmat kädet vaakasuoriksi pitäen samalla itse kiinni tytön molemmista käsistä. Sirius siirsi omat käsivartensa Lilyn vyötäsille.

”Avaa silmäsi.”

 Lily aukaisi silmänsä ja henkäisy kuului tytön huulilta.

”Minä lennän”, Lily sanoi. ”Minä lennän!” hän huusi tuuleen ja Sirius hymyili. Hän kumartui kuiskaamaan Lilyn korvaan.

”Lennä, Josephine, lentokoneeseen....”, Sirius lauloi hiljaa ja Lily yhtyi lauluun. Molemmat hymyilivät. Sirius otti taas otteen Lilyn käsistä ja veti ne koukkuun lantioille. Lily kallisti päätään ja Sirius tiesi, mitä tyttö tahtoi.

 Heidän huulensa kohtasivat toisensa ensimmäistä kertaa. Lilyn viileät huulet vasten Siriuksen kuumia huulia. Sirius näki, kuinka Lily sulki silmänsä, mutta hän itse piti silmänsä auki. Hän halusi todistaa tämän hetken. Todistaa, että he todella suutelivat siinä, maailman kuuluisimman laivan keulassa. Hän halusi olla asiasta varma.

 Olla varma, että hän todellakin oli saanut sen, mitä oli halunnutkin. Saanut Lilyn edes vähäksi aikaa.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 04:57:27 kirjoittanut Kaapo »