Kirjoittaja Aihe: Sinä olet kuuni (K-11, Remus/Tonks)  (Luettu 4466 kertaa)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Sinä olet kuuni (K-11, Remus/Tonks)
« : 04.07.2007 18:53:01 »
Title: Sinä olet kuuni
Author: Fubuki
Beta: Ei
Genre: romance, fluffy
Pairing: Tonks/Remus
Rating: K-11
Summary: Tonksin ja Remuksen ensimmäinen hellä hetki
A/N: Aika köyhä teksti, tein hetken mielijohteesta ja on sitä laatuakin ^^'



Sinä olet kuuni







Kaupungin reunalla, pienessä, mutta kodikkaassa vaaleansinisessä talossa oli hiljaista. Keittiössä oli todella sotkuista, kaikki tavarat epäloogisessa järjestyksessä ja sekaisin tai kumossa, samoin makuuhuoneen ja suihkuhuoneenkin. Seinillä lojui liikkuvia tauluja ja valokuvia vinossa.
Olohuone oli ainoa joka siisteydestään huolimatta ei näyttänyt kodikkaalta. Huoneessa oli vain tyhjä takka, nojatuoli ja pöytä. Nekin saattavat kuulostaa kodikkailta mutta talon omistaja, Nymfadora Tonks istui yksin pöydän ääressä ja hänestä hehkui kaikkea muuta kuin kodikasta mielialaa. Hän tuijotteli haikeana taivaalle. Täysikuu. Yö jona Remus kärsisi sen hirveän muutoksen kivun, täysin yksin, Tylypahkassa...
Yksin...
Tonks nousi ylös pehmeältä satiini-nojatuoliltaan ja laski teekuppinsa olohuoneen pöydälle. Hän halusi auttaa Remusta. Vaikka nyt kun tämä opettaa Tylypahkassa, hän saa Kalkarokselta taikajuomaa joka tekee hänestä säyseän susimuodossa. Mutta silti, muutos tulisi olemaan jälleen tuskallinen, kun joka ikinen luu Remuksen ruumiissa muuttaisi muotoaan, kutistuisi, venyisi tai katoaisi. Tonksia puistatti. Ei inhosta, vaan kauhusta, kun hänelle niin rakas ihminen joutui kärsimään jotain niin hirveää.

Hetkeäkään epäröimättä hän otti hormipulveria suuresta rasiastaan joka lojui takanreunalla. Rasia putosi lattialle, mutta Tonks vähät välitti. Hän heitti kouraan jääneen hormipulverin takkaan ja astui vihreiksi muuttuneisiin liekkeihin. Hän tiesi, että kiltalaiset pääsisivät hormiverkostolla Tylypahkaan helposti.
”Tylypahka, rehtorin huone”, hän sanoi ja katosi siitä siististä olohuoneestaan ja ilmestyi tuttuun rehtorin huoneeseen. Professori Dumbledore ei ilmeisesti ollut paikalla, sillä häntä ei näkynyt. Edes Dumbledoren feenikslintua ei näkynyt.
Tonks asteli varmoin askelin huoneesta ulos portaisiin muuttaen itsensä samalla nuoren oppilaan näköiseksi. Kukaan oppilas ei saisi tietää että hän oli täällä.
Hän suuntasi askeleensa kohti pimeyden voimilta suojautumisen luokkaa. Sen vieressä oli tunnetusti aineen opettajan huone.

Parin eksymisen ja harhailun ja muutaman haarniskan kaatamisen jälkeen Tonks löysi huoneen.
Hän ei koputtanut. Ei tarvitse, kukaan ei voisi kumminkaan sanoa: Tule sisään. Tonks avasi oven ja näki täysikasvuisen suden istumassa opettajan tuolilla. Se havahtui oven auetessa ja loikkasi äkkiä työpöydän alle.
Ai niin, Tonks oli unohtanut muuttua takaisin itsekseen.

”Hups.” Tonks muuntautui takaisin itsekseen ja sanoi nyt rauhallisesti: ”Anteeksi, Remus. En tarkoittanut säikyttää... Minä tässä, Tonks.”
Susi tuli pois pöydän alta ja tuijotti nyt Tonksia silmät ymmyrkäisinä ja kaarsi päätään hiukan oikealle.
”Anteeksi. Jos voisit puhua, sanoisit, etten saisi olla täällä. Mutta kun muistin mikä yö tänään on, halusin vain... olla kanssasi”, Tonks sanoi ja astui hitaan askeleen lähemmäs sudeksi muuttunutta Remusta. Remus ei tehnyt mitään. Ei murahtanut tai liikkunut. Tonks asteli lähemmäs ja käänsi katsettaan ympäri huonetta.
”Erittäin.. hmm... kodikkaasti sisustettu”, Tonks sanoi ja ihmetteli mikä kumman risuista tehty kuutio roikkui katosta. Samaan aikaan kävellessään, Tonks tietysti törmäsi sateenvarjo-telineeseen.
”Hupsista”, Tonks sanoi ja hätiköiden nappasi telineen ennen kuin se kaatui. Nainen huomasi takanaan nojatuolin.
”Saanen istuutua?” hän kysyi nätisti. Remus nyökäytti. Tonks istuutui alas ennen kuin sai sen suurempia tuhoja aikaan.
”Dumbledorekaan ei tiedä että olen täällä. Joten suot anteeksi, jos pyydän sinua olemaan kertomatta tästä?” Tonks jatkoi rauhallisesti ja risti jalkansa. Remus nyökäytti taas, asteli työpöytänsä luo ja loikkasi tuolille tuijottaen visusti Tonksia. Tonks arveli ettei hän ollut kovin tervetullut – tai ainakaan odotettu - vieras. Hän tuijotti vaivautuneena käsiinsä. Hän oli halunnut kysyä Remukselta jo pitkään jotain. Jotain, mitä ei voinut kysyä vain ohimennen kaikkien kiltalaisten läsnä ollessa. Ja silloin kun he harvoin olivat Remuksen kanssa kahden, Remus pakeni johonkin. Joka kerta.

”Remus...” hän aloitti epävarmasti. ”Mitä sinä ajattelet minusta? Anteeksi, typerä kysymys ja typerään aikaan. Ethän sinä voi vastata... Mutta, kun muutut takaisin, haluaisin että kerrot. Minä - minä... tunnen sinua kohtaan jotain... todella vahvasti... välitän sinusta ja -” Tonks sanoi ja nousi ylös ja asteli Remuksen luo. ”- haluaisin olla kanssasi, useammin kuin mitä Killassa... Tiedän että ajattelisit siinä olevan riskinsä, koska olet kuka olet... Mutta en välitä.” Tonks sanoi. Remus käänsi katseensa muualle.
”Älä käännä katsettasi pois”, Tonks kuiskasi, ja käänsi suden päätä hellästi itseensä päin.
”Tunnen oloni jotenkin yksinäiseksi silloin”, hän kuiskasi surullisesti ja laski kätensä Remuksen pehmeiltä kasvoilta. Remus katsoi Tonksia taas silmiin. Tonks istuutui lattialle, nojaten takanaan olevaan seinään.
”Istuisitko viereeni?” hän kysyi huolettomasti. Remus hyppäsi tuolilta ja istuutui Tonksin kylkeä vasten. Kauniit tähdet ja kuu loistivat taivaalta suoraan työhuoneeseen. Tonks huokaisi ja ummisti silmänsä...

Vihdoin koitti aamu, ja kuu oli häipynyt juuri näkyvissä. Tonks heräsi ja venytteli jäseniään.
Hetken uumoiltuaan mihin hän oli joutunut, hän huomasi Remuksen, yhä suden muodossa vierellään. Tonks hymyili hellästi muistaessaan viime yön ja silitti Remuksen turkkia. Samassa Remus avasi silmänsä apposen auki. Hän nousi ylös ja perääntyi Tonksista, vapisten ja kouristellen. Remus alkoi muuttua ihmismuotoonsa. Susi ulvaisi selkänsä lyhentyessä, häntänsä kadotessa, tassujen kasvaessa käsiksi, kuonon laskeutuessa nenäksi. Remus karjui tuskissaan kun oli vasta puolimatkassa muutosta. Tonks otti läheiseltä sängyltä valkoisen peiton ja laittoi sen hellästi Remuksen olille, kun tämä kärsi vielä muutoksen viimeisiä tuskia.
Ja niin, siinä hän taas oli, polvillaan lattialla. Remus. Tonks mietti kuinka paljon hän halusikaan tilanteen olevan hiukan erilainen. Että Remus olisi polvillaan siksi, että hänellä olisi Tonksille kysymys… Tonks punastui silkasta ajatuksesta.
Remus ähkäisi ja nousi väsyneesti ylös, hengästyneenä ja yhä vapisten. Ja nyt vasta Tonks huomasi; alasti.
Onneksi Tonks oli antanut peitteen Remuksen päälle. Silti Tonks punastui vielä entisestään.

Remus tasoitti hengitystään ja sanoi: ”Et saisi olla täällä.”
”Äh, eikö parempaa sanottavaa löydy?” Tonks sanoi nyrpeästi.
”Ihanaa että tulit”, Remus sanoi ja virnisti hiukan kivuissaan. Tonks hymyili hetken.
”Parempi”, hän totesi ja talutti Remuksen tämän sängylle istumaan.
”Kiitos...” Remus sai sanottua ja joi pöydällä olevasta lasistaan vettä. Viimeöinen kysymys muistui yhtäkkiä Tonksin mieleen. Tonks perääntyi kauemmas Remuksesta ja katsoi jälleen käsiinsä.
”Mietitkö asiaa...?” hän kysyi arasti Remukselta. Remus katsoi Tonksia hetken kysyvästi, nyökkäsi sitten. Hän nousi vaivoin ylös ja katsoi nyt pari senttiä korkeammalta Tonksia joka käänsi katseen käsistään Remuksen silmiin.
”Minä... tunnen samoin”, hän sanoi empien ja Tonks ei voinut olla hiukan hymyilemättä. Remus nielaisi ja jatkoi:
”Mutta... minä olen... sinä olet tavallinen ihminen... En voi antaa sinun joutua vaaraan takiani. En voi olla kanssasi koska olen -”
Tonks suutahti hiukan. Juurihan hän yöllä sanoi että hän ei välitä!
Tonks nappasi etusormellaan ja peukalollaan Remusta huulista että tämän suu pysyi kiinni. Remus näytti hauskalta kun hänen huulensa olivat sillä tavalla, kuin ankan nokka.
”Minä sanoin, etten välitä. Minä en välitä vaikka olisit kääpiö tai fletkumadon sukulainen, kunhan olet sellainen mikä olet nyt. Minä rakastan sinua, senkin tomppeli”, Tonks sanoi tiukasti, tietäen että jokainen sana oli totta. Samalla hän oli hiukan huvittunut. Remus avasi suunsa Tonksin sormien välistä ja sanoi vaivautuneesti:
”Mutta -”
Sen enempää ei Remus voinut sanoa, sillä Tonks oli painanut huulensa Remuksen huulia vasten. Remus oli hetken aikaa silmät auki ja tuijotti hämmästyneenä Tonksin kiinni menneitä silmiä. Lopulta hän itsekin sulki silmänsä, kietoi kätensä tiukasti Tonksin ympärille ja suuteli tätä takaisin, pehmeästi, mutta kiihkeästi. Lopulta Tonks lopetti suudelman, erkani parin sentin päähän Remuksen kasvoista, kietoi kätensä Remuksen niskalle ja kuiskasi: ”Älä luulekaan karkaavasi minulta. Sydämeni on sinulla. Enkä halua sitä takaisin. Haluan tietää oletko valmis antamaan minulle omasi”, Remus hymyili lievästi ja avasi suunsa.
”Sinä... olet kuuni... heikkouteni”, hän sanoi ja painoi huulensa hellästi Tonksin huulia vasten.

***

”Professori Lupin. Olin kuulevinani takkani roihahtavan huoneessani kun olin juuri tulossa aamiaiselta, oliko teillä kenties vieras?” rehtori Dumbledore kysyi käydessään juttelemassa Remukselle, joka makasi väsyneenä vuoteessaan.
”Ei... ainoa vieraani on tänä yönä ollut... kuu”, Remus sanoi ja virnisti tyynyään vasten, muistuttaen sitä samaa temppuilevaa kelmiä joka hän joskus oli.




« Viimeksi muokattu: 02.02.2015 14:56:20 kirjoittanut Unohtumaton »

Kokoro

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 07.07.2007 20:28:41 »
Iiih, aivan ihana ficci!!!  :D  ;)  En ole ennen lukenut Tonks/Remus ficcejä, mutta tämä on kyllä niin ihana! Ficci oli myös mukavan pitkä, en ainakaan huomannut kirjoitusvirheitä, mutta vaikka niitä olisi ollut ei se olisi haitannut ficin ihanuutta! Minä kyllä haluaisin jatkoa tälle...
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Kokoro »

violent

  • ***
  • Viestejä: 4
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 21.07.2007 17:01:03 »
Ihana, ihana ja ihana. 8>
Rakastan Tonks/Remus-ficcejä, vaikka niitä on harmittavan vähän.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut violent »

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Sinä olet kuuni (Tonks/Remus, one-shot, K-13)
« Vastaus #3 : 26.07.2007 13:21:36 »
Kiitos, kiitos ^^ Jatkoa en ikävä kyllä voi luvata. Adara vie liikaa aikaani ^^'

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Sinä olet kuuni (K-13)
« Vastaus #4 : 26.05.2010 09:08:03 »
Oi, tää oli aivan upea <3
Rakastin tota loppua, jossa muistutettiin Remuksen "kelmimenneisyydestä".

Vähän ihmettelin sitä,  että (mun käsitykseni mukaan)  sijoittuivat Tylypahkaan siihen aikaan, jolloin Harry kumpppaneineen oli kolmannella luokalla. Oman aikakäsitykseni mukaan silloin kiltaa ei oltu vielä perustettu, eivätkä Remus ja Tonks välttämättä edes tunteneet toisiaan. Tähän ficciin se kuitenkin sopi, joten en anna sen häiritä.
The girl, who has dreams of.

Cabro

  • ***
  • Viestejä: 22
  • < bellatrix >
Vs: Sinä olet kuuni (K-13)
« Vastaus #5 : 30.05.2010 16:20:47 »
oiii <3 vähän ihanaaa :)  kirjotit vaik kui hyvi !!
I Killed Sirius Black .

Gussie Mitterrand

  • Pimeyden ruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 10
  • Lady Immortelle & Lordi Voldemort
Vs: Sinä olet kuuni (K-13)
« Vastaus #6 : 06.06.2010 18:41:05 »
I-H-A-N-A! Kirjoitat todella hyvin! ♥ En olekkaan ennen Remus/Tonksia lukenut, mutta mukava oli :)
If only we could be like unicorns...

Soracte

  • Korpinkynsi
  • ***
  • Viestejä: 298
  • 20032011
Vs: Sinä olet kuuni (K-13)
« Vastaus #7 : 21.04.2011 15:08:59 »
Hii, ihana. Ja se ku Tonks jutteli Remukselle oli tosi söpöö jotenki.

Lainaus
Mutta silti, muutos tulisi olemaan jälleen tuskallinen, kun joka ikinen luu Remuksen ruumiissa muuttaisi muotoaan, kutistuisi, venyisi tai katoaisi.
Nyt tajusin miksi se muutos on kivulias :D En ollut sillaiten paljoa miettinyt asiaa, mutta tuo luiden muuttumisen tuskallisuus kuulostaa tosi loogiselta n_n Ja varsinkin omien aiempien kasvukipujeni perusteella voin uskoa että muutos tosiaan on tosi tuskallinen  :-\
Todellisuuden tuntu huumaa pään
Ava - Haava

Chuva

  • Mursumarsu
  • ***
  • Viestejä: 656
Vs: Sinä olet kuuni (K-13)
« Vastaus #8 : 24.04.2011 20:33:17 »
Oi, tää oli suloinen tarina!

Tää oli aivan älyttömän ihana, tykkäsin kovasti.

Tän tapaisia Tonks/Remus fikkejä vois tulla paljon lisää... :3

Tom^^
"I understand what you're saying, and your comments are valuable, but I'm gonna ignore your advice."
-Roald Dahl (Fantastic Mr. Fox)

FanGirl

  • Vieras
Vs: Sinä olet kuuni (K-13)
« Vastaus #9 : 08.05.2011 09:20:27 »
Ihana! Tää oli ensimmäinen tällä parituksella minkä luin. Hyvä oli. Kiitos. Haluan vielä huomauttaa että kun joku epäili oliko kilta sillon niin eikö se ollut jo ennen Harryn syntymää et sillee.

Soracte

  • Korpinkynsi
  • ***
  • Viestejä: 298
  • 20032011
Vs: Sinä olet kuuni (K-13)
« Vastaus #10 : 08.05.2011 16:55:53 »
FanGirl: Tonks ei ollu vanhassa Killassa :)
Todellisuuden tuntu huumaa pään
Ava - Haava

kanelimarja

  • kulissiolio
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Slytherin Pride
Vs: Sinä olet kuuni (K-13)
« Vastaus #11 : 27.10.2011 15:14:35 »
Kommenttiterttuhaasteesta päivää.

Tämä oli ihan älyttömän hieno fic, kauniisti kirjoitettu ja voi että tuota dialogia. Tonks oli ihanan tonksmainen, jopa naisen asunto oli luotu hahmolle sopivaksi vinoine tauluineen ja kotoisine tunnelmineen. Remus/Tonks on aina ollut itselleni jostain syystä miellyttävä paritus, jopa senkin jälkeen, kun tajusin kannattavani henkeen ja vereen Remus/Lilyä (luultavasti siksi, että Tonksin tullessa kuvioihin, Lily on ollut kuollut jo melkoisen pitkään). Remuskin oli ihan sellainen, kuin itse olin hahmon kuvitellut, varsinkin tuo lopun pieni velmuilu oli söpöä ja täysosuma ainakin minun kohdallani.

Anteeksi, etten osaa sanoa tästä mitään järkevää :D Tykkäsin kovasti.

Kiitoksia.

If I'm right then prove me wrong.