Kirjoittaja Aihe: Twilight: Korkokenkiä ja epäluuloa, (Sallittu) Raapale  (Luettu 2444 kertaa)

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Kirjoittaja: Dramaqueen
Fandom: Twilight /Angelina lisäsi alkutietoihin
Ikäraja: Salittu
Genre: Fluffy/Romance
Paritus: Päättäkää itse ;)


A/N: Dodii, tässä sitä mennään. Fluffya tällä kertaa :). Ottakaa huomioon etten ollut ihan parhaassa terässä tätä kirjoittaessani... virheitä mitä luultavimmin löytyy, joten anteeksi ja niistä saa huomauttaa niin korjaan. Otsikkojakin saa muuten sitten ehdotella jos vaikka joku keksisi paremman. Itse en ole tähän tekstiin muutenkaan ihan 100%:n tyytyväinen, mutta oh well...

Korkokenkiä ja epäluuloa

Jalkasi kuiskaavat lattiaa pitkin suuremmalla viehkeydellä kuin minun ikinä voisivat ja minuun iskee jälleen ajatus siitä, miten et usko omaan hyvyyteesi.

Astut tanssahdellen ikkunan luo ja siitä usvaisena suoduttuva auringonvalo saa timantit leikkimään ihoillasi kuin kaukaisen meren eteerisen kauniit jalokivet. Pudistan hiljaa päätäni: Miten voit uskoa olevasi jotain vähemmän kuin enkeli?

Keskeytät kiireisen pakkaamisesi ja käännyt heittämään minulle tietäväisen hymyn, ikään kuin olisit tiennyt pääni sisällä vellovat epäuskon mietteet.

Kun viimein vastaan virneeseesi kiusaantuneella ja jokseenkin laiskalla hymyllä, palaat korkokenkien värikodaamis-tehtävään uudelleen sytytetyllä innolla.

Hetkeä myöhemmin kiljahdat pienesti onnesta, kun viimein löydät asuusi täydellisesti sointuvat kengät.

Ja saat minut jälleen hiljaiseksi ihmetyksestä sillä paikallani pehmeän päiväpeitteesi vuoraamana. Yhtä kysymystä lukuun ottamatta:

Ole kiltti, uskothan enkeleihin?
 
« Viimeksi muokattu: 13.01.2013 22:18:32 kirjoittanut Angelina »

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Sireeni

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Oh, I believe in yesterday
Vs: Korkokenkiä ja epäluuloa, (Sallittu) Raapale
« Vastaus #1 : 05.11.2011 16:02:45 »
En oo koskaan ennen lukenut ainuttakaan tekstiä tältä osastolta ja tää yllätti mut totaalisesti - positiivisella tavalla.

Pari kirjoitusvirhettä löysin;


Kun viimein vastaan virneeseesi kiusaantuneella ja jokseenkin laiskalla hymyllä, palaat korkokenkien värikodaamis-tehtävävään uudelleen sytytetyllä innolla.


Siihen mulla tyssäsi heti, mut en mä itseasiassa muita virheitä bongaillutkaan, eikä tälläset pikkuvirheet mun mielestä oo niin haitallisia. Tää oli ihan mukavan sujuvaa tekstiä - varsinkin raapaleeksi tämä oli ihana. Kiitos tästä.

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Korkokenkiä ja epäluuloa, (Sallittu) Raapale
« Vastaus #2 : 05.11.2011 18:04:04 »
Sireeni: Kiitos ihan älyttömästi kommentistasi! Ihanaa, että pidit tekstistä ja yllätyit, vaikkei tämä varmaankaan mitään priimaa ole :)

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Korkokenkiä ja epäluuloa, (Sallittu) Raapale
« Vastaus #3 : 06.11.2011 14:55:46 »
No niin... *opettelee kirjoittamaan rakentavaa kommenttia*
Okei, eli tämä oli tälläinen kiva pikku fic. Jotenkin tuli ehdottomasti mieleen Jasper/Alice, ihan vaan noista kengistä. No kuitenkin tykkäsin, yksi kohta vaan häiritsi : Alice (siis mikäli tässä on kyse Alicesta) ei usko omaan hyvyyteensä. Siitä taas tuli mieleen Edward, mutta tuo korkokenkäjuttu taas ei sovi Edwardiin. Ja Bellakin olisi lähes mahdollinen, mutta ne kengät :D Joten kuvittelen tämän Jasper/Aliceksi.
No mutta kuitenkin yleivaikutelma ja loppufiilis oli hyvä. Kiitos! :)

Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Korkokenkiä ja epäluuloa, (Sallittu) Raapale
« Vastaus #4 : 06.11.2011 15:25:48 »
No niin... *opettelee kirjoittamaan rakentavaa kommenttia*
Okei, eli tämä oli tälläinen kiva pikku fic. Jotenkin tuli ehdottomasti mieleen Jasper/Alice, ihan vaan noista kengistä. No kuitenkin tykkäsin, yksi kohta vaan häiritsi : Alice (siis mikäli tässä on kyse Alicesta) ei usko omaan hyvyyteensä. Siitä taas tuli mieleen Edward, mutta tuo korkokenkäjuttu taas ei sovi Edwardiin. Ja Bellakin olisi lähes mahdollinen, mutta ne kengät :D Joten kuvittelen tämän Jasper/Aliceksi.
No mutta kuitenkin yleivaikutelma ja loppufiilis oli hyvä. Kiitos! :)

Swizzy

Paristus on tässä juurikin tarkoituksella jätetty tietyllä tavalla lukijalle epäselväksi. Itse ehkä vahvimmin ajattelin sinun tavoin sen Aliceksi (myönnettäköön joskin ankeampana kuin yleensä), mutta kyllä minulla muitakin kävi mielessä... Pointtini siis tekstissä oli, että mahdollisemman moni voisi tätä omalla tavallaan tulkita ja olla tyytyväinen. Pahoittelen lukemasi Alicen hetkellistä angstisuutta :D Kiitos itsellesi kommentista :)!

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Prumrose

  • Vieras
Vs: Korkokenkiä ja epäluuloa, (Sallittu) Raapale
« Vastaus #5 : 02.03.2012 18:25:04 »
Aa tää oli ihana, sain todellakin tästä hymyn huulilleni. Ihana!
En muistanutkaan, että Twilight ficit voi olla näinkin mieluista luettavaa! Kuvailu oli todella kaunista ja harmikseni en voi tähän suosikkikohtiani lainata, koska selailen puhelimella, mutta erityisesti tuo 'timantit tanssivat ihollasi' oli oikein tähän sopiva ja lisäksi kaunis. :) Kiitos! <3

~ aribella   

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Korkokenkiä ja epäluuloa, (Sallittu) Raapale
« Vastaus #6 : 02.03.2012 21:27:30 »
aribella: *punastuu* Ihanaa jos tämä tavallaan "innosti uudelleen" Twilightin pariin! Kiitoksia huimasti kommentistasi. Se sai hymyn aikaan :)

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid