Harry Potter -ficit > Pimeyden voimat

3 tapaa karata Azkabanista, S, (huonoa) mustaa huumoria

(1/7) > >>

Brangwen:
Nimi: 3 tapaa karata Azkabanista
Kirjoittaja: Brangwen
Ikäraja: Sallittu
Genre: Angst, musta huumori
Vastuunvapaus: JKR omistaa hahmot ja tapahtumapaikat, minä omistan vain sairaan mielikuvituksen
Varoitukset: Itsemurhaa käsitellään vähän turhan kevyesti, ja edelleen se musta huumori
A/N: Osallistuu 3 kertaa, kun… II -haasteeseen. Oli tylsää, joten tuli räpellettyä tällainen. Enjoy!


Arvoisa lurjus/kuolonsyöjä/syyttömänätuomittu/hän-joka-jääköön-nimeämättä,

Nyt, kun olette ehtinyt tutustua sellinne mukavuuksiin, joita, kuten näette, on asiaankuuluvan vähän, lienee paikallaan valaista teitä muutamasta täällä oleskeluunne liittyvästä yksityiskohdasta. Tärkein niistä on: Täältä ei voi karata, joten ei kannata edes yrittää. Varmemmaksi vakuudeksi liitän tähän ohjeistuksen niistä kolmesta toimivaksi havaitusta tavasta, joilla täältä pääsee pois ennen aikojaan.

Tapa yksi

Löydä piilevät animaaginkykysi.

Kuten olette kenties jo havainneet, rakkaat vanginvartijamme ovat hiukan näkörajoitteisia, eivätkä pahemmin kiinnitä huomiota ihmistä vähäisempiin elämänmuotoihin, joita, kiitos laajan tuholaiskannan, joka tapauksessa vipeltää täällä joka puolella. Näin ollen mahdollisuutesi päästä täältä ulos eläinhahmossa ovat huomattavasti paremmat kuin omassa hahmossasi.

Tiettävästi tämä tapa on toiminut: Ainakin kerran.
Pakoon on päässyt: Sirius Musta
Haitat: Todennäköisyys, että pystytte animaagin muodonmuutokseen kylmiltänne, on aika olematon.


Tapa kaksi

Vasikoi kaverisi.

Taikaministeriö lyhentää mielellään yhteistyöhaluisten pimeydenvelhojen tuomioita. Jos siis koet kovaa tarvetta päästä kotiin, kannattaa kirjoittaa lista niistä yhteistyökumppaneistasi, jotka joka tapauksessa kannattaa karsia kaveriluettelosta.

Tiettävästi tämä tapa on toiminut: Muutaman kerran
Pakoon on päässyt: Igor Irkoroff
Haitat: Villi vapautenne saattaa jäädä suhteellisen lyhyeksi, kun entiset toverinne kiirehtivät kostamaan teille oikein ikävällä tavalla.


Tapa kolme

Lopullinen ratkaisu.

Kuten huomaatte, sellissänne on säälittävän vähän mahdollisuuksia itsensä vahingoittamiseen. Jos kuitenkin keksitte tavan ”vetää itsenne jojoon”, se voidaan katsoa varmimmaksi tavaksi päästä täältä pois.

Tiettävästi tämä tapa on toiminut: Lukuisia kertoja
Pakoon on päässyt: Moni
Haitat: Ainoa, joka tästä hyötyy, on yhteiskunta, joka ei enää joudu maksamaan ruokintaanne.

Antelope:
Hei.

En itseasiassa oikein tiedä mitä ajatella tästä. :D Kyllä minä nauroin tuolle huumorille, mutta toisaalta se oli aika garmiwaa... Joten en oikein osaa sanoa mitään. Toisaalta tykkäsin, mutta toisaalta en. :D


--- Lainaus ---Arvoisa lurjus/kuolonsyöjä/syyttömänätuomittu/hän-joka-jääköön-nimeämättä
--- Lainaus päättyy ---
Syyttömänätuomitun kohdalla aloin nauramaan. Nauru vain paheni, kun luin seuraavaksi "nimen" hän-joka-jääköön-nimeämättä.


Antelope :-*

Brangwen:
Antelope:  ;D  Pitäisiköhän varoituksiin lisätä kohta "lukeminen omalla vastuulla". Täytyy myöntää, että mietin kaksi kertaa, uskaltaako tätä tekstiä pistää tänne, vai johtaako se laajamittaiseen noita(kirjoittaja)vainoon.

Kaiu:
Hahahaaa! xD Eihän tä ollu ees paha! Hyvä kylläkin, kyllä mä noille hirisin täällä. :'D Mielikuva turhautuneesta itsemurhakandidaatista kävelemässä selliään ympäri oli hulvaton.

Ite oon tottunut Huomattavan Synkkään Huumoriin, niin tän lukemisen jälkeen olin ihan että "wat, k-15? O.o", mutta toisaalta, parempi liian korkea ikäraja kuin liian alhainen. ;)

Natural:
Hih!

Täähän oli hauska! Naureskelen nyt täällä ittekseni väsyneenä ja yritän puhua puhelimessa ja soittaja miettii mille mä nauran :D

Tykkäsin. Nuo keinot oli hupaisia ja samalla aika karmivia.


--- Lainaus ---Haitat: Ainoa, joka tästä hyötyy, on yhteiskunta, joka ei enää joudu maksamaan ruokintaanne.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä tuli sellainen omituinen naurun tyrskähdys :D .

Tykkäsin kovasti, piristi kivasti iltaani.

Kiittäen ja kumartaen,
Natural

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta