Kirjoittaja Aihe: Mary Poppins: Tuulen viilentämä, Mary/Bert, S, angst, Shuffle III  (Luettu 1402 kertaa)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Title: Tuulen viilentämä
Fandom: Mary Poppins
Pairing: Mary/Bert
Rating: S
Genre: Angst
Disclaimer: Traversin luomuksia en omista, enkä kappaleitakaan.

A/N: Ottaa osaa Shuffle III,  ottakaa tai jättäkää, luvassa nimittäin tajunnanvirtaa.



Mary Poppins  Overture

Sinä olet kaunein, minä vain hymyilen kun näen sinut. En osaa kertoa, mikä olisi kauniimpaa kuin sinä. En osaa, enkä tahdo. Suutelen sinua aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä. Tanssin kanssasi valssia aamuyöllä, mitä tahansa kunhan saan pitää sinut, eikä tuuli vie sinua mukanaan. Ryhdyn vaikka taiteilijaksi tai revyy-näyttelijäksi kunhan vain saan suudella sinua joka aamu ja tuntea sinun kosketuksesi.

Aivan kuin ilotulitukset räjähtäisivät sisälläni, en tiedä mitään parempaa kuin sinä tässä vierelläni, mutta aikamme on rajallinen. Pian lähdet pois, minä laulan ja sinä hymyilet. Sinulla on sateenvarjo ja laukku, minulla vain muisto suudelmastasi poskellani. Voisin hyppiä ja loikkia kuuhun jotta antaisit minun tulla mukaan, katsoisin sinua sieltä tai hyppisin tähti korvassani kuin punainen lehmä, mitä tahansa.

On kuitenkin varsin hirvittävää nähdä sinun lentävän pois heti kun olen tottunut siihen, että olet luonani, etkä ole lähdössä heti pois.



Jim Croce – Time in a bottle

Et tiedä kuinka vaikeaa on päästää sinusta irti, lähteä tuulen mukana. Näyttää ettei se olisi vaikeaa, että en tuntisi mitään, mutta minä itken ja itken, itken niin että sydämeni tuntuu hukkuvan. Tuulelle ei voi mitään, ei voi olen yrittänyt.

Suutelit minua viimeisen kerran, en tahtoisi että se tunne karkaa huuliltani pois. Rakastan sinua, vaikken osaa sanoa sitä. Tahtoisin kyetä siihen, mutta en ole vielä oppinut kuinka pystyn siihen.  Jonain kauniina tai tuulisena päivänä saan sen suustani, ehkä sitten voin jäädä tänne, tuuli voi lähteä yksinään matkaan. Siihen asti täytyy kirjoitella kirjeitä, odottaa ja laskea päiviä.

Sitten kun tulen takaisin, tahdon nähdä sinut, ja kuinka nokinen olet. Minulle on sanottu, että et riitä minulle, että minun täytyisi hankkia joku toinen jonka kanssa olla.



Dave Tomlinson - The life I lead

Minä johdan Banksien perhettä, minä pystyn tekemään kaiken ja ohjaamaan heitä kuten haluan. Saan heidät huomaamaan, että he rakastavat toisiaan. Siihen en kuitenkaan kykene sinun kanssasi, ei ole yhtään niin helppoa kertoa rakastavansa ja näyttää se.

En uskalla, en kykene. George Banks näyttää sen tavallaan, mutta minä en pysty edes siihen. Tahtoisin näyttää kuinka rakastan, mutta anna anteeksi, että näytän siltä kuin se menisi kuuroille korville kun kerrot sen minulle. Uskon, että ymmärrät ja tiedät kun tunnet minut.  Silti tahtoisin kertoa sen, että et tulisi surulliseksi ja että tiedät, kuinka odotan paluutani.




A/N2: Ensimmäinen oli Bertin ajatuksia ja kaksi muuta Maryn.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 10:51:25 kirjoittanut Beyond »
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Fredu

  • Luihuisnörtti
  • ***
  • Viestejä: 1 010
    • Mieleni on maalaus
Tekis tässä vaan mieli pistää vinopino sydämiä tähän ja heittää kaikki foorumisäännöt Jotunheimiin jäätymään. :'D Tää tuntuu nimittäin ihanan realistiselta, ja voin kuvitella mitä taistoa erittäin kohtelias neitimme käy sisällään. Myös Bertin suru kuvastuu todella hienosti. Onhan se vaikeaa kertoa ja myöntää, mutta toisille se on vielä vaikeampaa kuin toisille. Toiset ei edes uskalla hyväksyä, vaan osittain kieltää vieläkin. Kiitos, tämä oli ihana lukukokemus♥
Avatar: Beauty Enchants
hiphei, hurraa, nyt ei surra! pienet on konstit nää: jos joskus täytyy huolia olla, tuntuu pahalta, itkettää, itke kyyneleet sovinnolla,
ei ne silloin sisälle jää
~*~
Hävisin pelin