Kirjoittaja Aihe: Phantom: Love Never Dies, Devil Take the Hindmost, K11  (Luettu 2578 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Alaotsikko: K11, Phantom: Love Never Dies, Ph: Oopperan kummitus, ficlet

Ficin nimi: Devil Take the Hindmost
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Phantom: Love Never Dies, The Phantom of the operan jatko-osa
Ikäraja: K11
Päähenkilö: Erik, tunnetaanoopperan kummituksena
Tyylilaji: Ficlet

Varoitukset: Ajatusmallista riippuen lievä viittaus raiskaamiseen.

A/N: Kertokaa joku miksi kirjoitan ficin oopperan kummituksen jatko-osasta, josta en suurimmilta osin pidä… Love Should Die! Nyt on sekin klisee koettu et laitan biisin nimen ficin nimeksi..Menee hieman tuntemattomampien fandomejen haasteeseen!


Devil Take the Hindmost

Haastat siis minut jälleen?
Pelaamme eri peliä nyt.
Minä määrään säännöt.
En ole enää vain haamu pölyyntyvissä nurkissa.

Kavahdat yhä minua.
Niinkö hirviö olen mielestäsi?
Itse olet minua sanonut, että olen vain mies.
 Älä yritä niellä sanojasi.

Nyt näet kuinka mies olen
Näen kuinka hiki kirpoaa ihoasi pitkin
Olet armoillani
Tiiviisti pimeyden kahleissa kuin itse aikanani

Nautin joka hetkestä joina runnon sinua
Nautin kun menetät viimeisetkin rippeet menneisyytesi loistavasta ulkokuoresta
Menetät sen hohdon jota minulla ei koskaan ole ollutkaan
Pääset nauttimaan yöstä sisälläsi.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2014 19:51:00 kirjoittanut Beyond »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Garesu

  • Vieras
Vs: Devil Take the Hindmost
« Vastaus #1 : 27.11.2010 18:44:56 »
(WOOT onko oopperan kummituksesta tullu jatko-osa? pakkonähäpakkonähäpakkonähä!)

En tajunnut tästä mitään, mutta hienon kuuloista! Okei, ehkä tää kommentti ei ala kovin lupaavasti mutta tää on tosi vakuuttavan kuulosta. En tykkää siitä Christinestä yhtään, joten mua ei haittaa, että sitä vähän runnottaiskin ;) Aika ilkeää, mutta totta. Erik on niin symppis, sekin ansaitsee jotain kivaa :3

Oliko tässä mitään järkeä? Anygays,

Kiitos.

Garesu

// no saa Raouliakin vähän.
« Viimeksi muokattu: 28.11.2010 09:39:06 kirjoittanut Garesu »

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Devil Take the Hindmost
« Vastaus #2 : 27.11.2010 19:01:35 »
Oh, kiitos Garesu.

(WOOT onko oopperan kummituksesta tullu jatko-osa? pakkonähäpakkonähäpakkonähä!)

Ei, et halua nähdä sitä. Ja sitä ei ole leffana (vaikkaprklnekuitenkintekeesiitä)... En ole nänyt, mut päätellyt läpikuuntelusta ja juoniselostuksista, etten suurimmilta osin pidä siitä... No, Devil Take the Hindmost on ihan kiva kappale, kuten myös Beauty Underneath, mutta juoni... suurimmilta osalta vihastuttaa... Tosiaan, aika uusi, tämän vuoden alkupuolella tuo tuli ensi-iltaan muistaakseni Lontoossa.

En tajunnut tästä mitään, mutta hienon kuuloista! Okei, ehkä tää kommentti ei ala kovin lupaavasti mutta tää on tosi vakuuttavan kuulosta. En tykkää siitä Christinestä yhtään, joten mua ei haittaa, että sitä vähän runnottaiskin ;)
No, ei ihme kun et tajunnut. Tosiaan, nimi viittaa kappaleeseen jonka aikana tätä kirjoitin, ja jonka aikana tämä oisi voinut tapahtua. Eikä tässä runnota nyt Christineä, Vaan Raoulia, mutta mistäpä sinä sen olisit voinut tietää.. Spoil, lue omalla vastuulla: Raoulista on tullut juoppo, joten se on menettänyt suurimman osan kunniastaan, jonka takia Erik tässä onkin silleen "menetät vielä jäljellä olevan hohtosi"
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: Devil Take the Hindmost
« Vastaus #3 : 19.02.2011 19:15:29 »
Hih, LND:stä ficci! Pitäähän tätä nyt vähän nostaa! Muistan kun kuulin jatko-osasta ekan kerran ehkä marraskuussa ja olin ihan innoissani :D Aluks oli tietty vähän sillee et 'voiks tällanen nyt toimia?' -fiilis, mutta ALW:n musiikki ja ihanat hahmot (tai siis yks ihana hahmo) sai mut vakuuttumaan. Ja nyt suunnitelmissa on mennä kesällä kattomaan Lontooseen  :D

Okei, ficciin. Tykkäsin tästä tosi paljon, itse en osaa kirjottaa runoja yhtään, et pisteet jo pelkästään siitä. Mun mielestä onnistuit hyvin kuvaamaan Erikin fiiliksiä, ja Raoul ansaitsee kaiken ton! Vaik mua tavallaan säälittää miten sen hahmo pilattiin niin lahjakkaasti tos tokas. Se oli oikeestaan kauheempi siinä ekassa Gary Stuna kun tokassa juoppona.  Tosin eka reaktio siitä oli lähinnä repeäminen... Miten en nyt onnistu yhtään pysymään aiheessa? ;D

Mut siis, tyksin ficistä, enkä saa pelkästään ton otsikon takia tota biisii päästä loppuiltana... Anteeks jos en kommentoinu ficcii mitenkään hirveesti, oon vähän sekasin täl hetkel :P

Miimii, jonka rakentava on hiihtolomal...

PS: (Spoilaa ehkä?) Se leffa kyl ite on pilannu mahollisuutensa jatko-osaan pistämäl loppuun sen Christinen hautakohtauksen... Mitenhän ne aikoo sen sivuuttaa?
freedom is just another word
for nothing left to lose

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Devil Take the Hindmost
« Vastaus #4 : 22.05.2011 13:03:22 »
Oopperan kummituksesta jatko-osa?!?!?!? WHOOOT????  :o
EII!!! Miks mä en oo kuullut mitään tosta?!?!

No mutta nytten tähän.. Tykkäsin tästä äärettömän paljon ja tää oli tollanen ihanan runonmainen. Ja toi toimi hyvin, mistä täytyy nostaa hattua. Mä oon kerran yrittänyt kirjottaa runoa, mutta nauroin itteni kipeeks (se oli nätisti sanottuna hirvee). :)  Ja tähän oli ihanasti saatu kuvattua niitä tunteita, mitä Erikillä oli. :)

Aww.. tää oli ääreettömän hienosti kirjotettu, vaikka en nyt ihan tajunnut tästä kaikkea. En oo kuullutkaan tosta jatko-osasta, ja vaikka tykkään kysyisen elokuvan ensimmäisestä osasta, niin en oo varma haluanko nähä sitä tokaa. Elokuvien jatko-osilla tuppaa oleen sellanen.. hmm.. pieleen menevä vaikutus. Useinkaan ne ei toimi, mutta niitä on pakko tehdä, että saatais lisää rahaa ja koska ihmiset on käynyt katsomassa ekan ja ne haluaa tietää, mitä tokassa tapahtuu. Rahastusta siis. :D

Mutta tästä sun tekstistä pidin kuitenkin kovasti. :D

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Devil Take the Hindmost
« Vastaus #5 : 23.05.2011 12:07:00 »
Kiitän! Ja painotan. Se EI ole leffana, ainakaan vielä. VAIN lavamusikaalina, kuten oopperan kummitus on alkujaan ollut (tai ihan alkujaanhan se on kirja, mutta...)

Kyseessä on siis Phantom: Love never dies.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan