Vapaa keskustelu > Saivartelija
Fanon eli päänsisäinen canon
Kaarne:
Niinpä. ;) Ja muistaakseni Draconkaan silmienväristä ei ole kerrottu mitään, mutta suurin osa ihmisistä väittää silti, että sillä on harmaat silmät. Mä luulen, että näitä ulkonäköjuttuja on muutenkin varmaan eniten. Esim. Nevillen tummat hiukset - canonissahan sillä on vaaleat.
agvatica:
Haha, minä muistan ainakin lukeneeni useamman ficin jossa Dracosta tulee miesmalli! Ja se paritetaan Harrylle joka on kehittänyt itselleen lihakset, kasvanut pituutta ja muuttunut myös todella hyvännäköiseksi.
Mun pään sisällä asuu sellainen Remus, joka sen lisäksi että sillä on meripihkasilmät, on hulluna suklaaseen ja saa täydenkuunaikaan myös ihmismuodossaan joitain "susivoimia" esim. sen kuulo ja hajuaisti paranee päivää ennen muodonmuutosta. Ja että susi Remuksen sisällä tekee siitä tosi yliseksuaalisen. :D
Sirius on selkeästi biseksuaali ja kuuntelee jotain jästien rock-musiikkia. Harrykin on muuten biseksuaali, kun noin tarkasti aina pistää merkille kuka on hyvännäköinen ja kuka ei. Ja muutenkin, sillä on pakkomielle Dracoon. Mutta se taitaakin olla canonia :D
shaya:
Ihan jotenkin muistelisin, että vaikka Remuksen ei ole suoraan sanottu pitävän suklaasta sen kummemmin, niin hän olisi syönyt sitä täysikuiden jälkeen, koska se vaikutti silloin jotenkin samaan tapaan kuin ankeuttajienkin kanssa, eli parantaisi jotenkin oloa ym? Tosin tämänkin saattaa nyt vaan olla sitä fanonia, varma en ole. : D
Ja näin kun kelmeistä on tässä pohdittu, niin voisi ottaa esille Peterinkin - usein ficcaajat kirjoittavat hänet rotannäköiseksi, rumaksi ja jotenkin muusta porukasta eristäytyneeksi jo kouluaikoina, vaikka canonin mukaanhan miehen rottamainen ulkonäkö AV:ssä johtuu 13 vuodesta, jotka mies vietti Weasleyiden lemmikkirottana. Toisaalta se, että Peter olisi ollut se neljäs pyörä jo kouluaikoina, sopisi pettämiskuvioon, koska pakkohan hänen oli jotenkin rohkea olla, kun rohkelikkoon pääsi... No jaa.
Aika usein törmää siihenkin, että Beauxbatons olisi tyttökoulu ja Durmstrang poikakoulu, koska näinhän asia leffoissa esitettiin, vaikka canonin mukaan molemmissa on sekä tyttöjä, että poikia. Durmstrangin sijoitan itsekin aika usean muun kanssa Venäjälle, Siperiaan tai sinnepäin, mutta sehän on fanonia myös - Row sanoi joskus jossain haastattelussa, että Durmstrang sijaitsisi pohjoismaissa, luultavimmin Norjassa tai Ruotsissa. Lisäksi mun pään sisällä Beauxbatons on koulu veeloille ja osinveeloille, mutta canonissahan siellä ei kai ole muita osinveeloja kuin Delacourit?
Sca:
--- Lainaus käyttäjältä: Beelsebutt - 04.04.2011 09:22:01 ---Remuksella on ranskalaiset sukujuuret! Mut mä syytän tästä vain yhtä ficcaria ja yhtä ficciä, mutta en pääse enää tuosta mielikuvasta eroon :E
--- Lainaus päättyy ---
Hahaah, mä taidan tietää tämän ficin : D
--- Lainaus ---Onko Remuksen meripihkasilmäisyys fanonia? Eikös sillä ainakin ole mainittu, että on ruskeat tai kullanruskeat silmät tms? Jooei, Lexiconkin sanoo, että silmien väri ei oo tiedossa :D Haha, mä oon aina luullut että ruskeesilmäinen Remus on canonia x)
--- Lainaus päättyy ---
Hmm, mä joskus joltain potterwikisivuilta tai vastaavilta luin, että Remuksen silmät oikeasti olisivat meripihkanväriset ja että Row olisi sanonut niin, mutta en kyllä yhtään tiedä kuinka totta se oli... Kun ei sitä kirjoissa ainakaan muistaakseni sanota =P
--- Lainaus käyttäjältä: agvatica - 04.04.2011 12:13:12 ---Mun pään sisällä asuu sellainen Remus, joka sen lisäksi että sillä on meripihkasilmät, on hulluna suklaaseen ja saa täydenkuunaikaan myös ihmismuodossaan joitain "susivoimia" esim. sen kuulo ja hajuaisti paranee päivää ennen muodonmuutosta. Ja että susi Remuksen sisällä tekee siitä tosi yliseksuaalisen. :D
--- Lainaus päättyy ---
Joo, toi seksuaalisuusjuttu on ihan älyttömän monessa ficissä ja on muodostunut minullekin jonkinlaiseksi fanoniksi : D
Ja mie olen päättänyt, että Remus tykkää The Beatlesista (se vaan on sen tyylinen, hahah). Ja olen aina kuvitellut, että Lily olisi joskus ollut ihastunut Remukseen, siihen suuntaan ei kyllä ainakaan ole vissiin kirjoissa vihjattu..?
Beelsebutt:
--- Lainaus käyttäjältä: Sca - 04.04.2011 12:27:39 ---Hahaah, mä taidan tietää tämän ficin : D
--- Lainaus päättyy ---
Vain me kahden (K-15) <3 <3 <3
--- Lainaus käyttäjältä: Sca ---Hmm, mä joskus joltain potterwikisivuilta tai vastaavilta luin, että Remuksen silmät oikeasti olisivat meripihkanväriset ja että Row olisi sanonut niin, mutta en kyllä yhtään tiedä kuinka totta se oli... Kun ei sitä kirjoissa ainakaan muistaakseni sanota =P
--- Lainaus päättyy ---
Luulis että Lexicon tietäis jos Row olisi jotain sanonut, sinne päivittyy yleensä haastattelujen infot. En Potterwikistäkään löytänyt mainintaa Remuksen silmistä.
--- Lainaus käyttäjältä: Sca ---Ja olen aina kuvitellut, että Lily olisi joskus ollut ihastunut Remukseen, siihen suuntaan ei kyllä ainakaan ole vissiin kirjoissa vihjattu..?
--- Lainaus päättyy ---
Kirjoissa ei, mutta leffassa on minusta aika raskas vihjaus. Juuri siinä kohdassa, kun Harry ja Remus juttelee siellä katetulla puusillalla tms. Mut kirjassa Potterwikin mukaan Remus sanoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Remus (PoA) ---"Your mother was there for me at a time when no one else was."
--- Lainaus päättyy ---
(en tosin tarkistanut kirjasta, mutta jotain tuonnepäinhän se kyllä oli, ei mitenkään sellaista josta ymmärtäisi Remuksella ja Lilyllä olleen suhteen, minusta oon aina mieltänyt niiden välit vain hyväksi ystävyydeksi)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta