Kirjoittaja Aihe: Twilight: Minä ja Hän | S, E/B, songfic  (Luettu 1821 kertaa)

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Twilight: Minä ja Hän | S, E/B, songfic
« : 19.06.2010 13:07:20 »
Title: Minä ja Hän
Ikäraja: S
Kirjoitataj: Chcy
Fandom: Twilight
Song: Jenni Vartiainen: Minä ja Hän
Paring: E/B
Pov: Edward Cullen
Summery: Olkoon silloin lintu tai lapsi. Mä tunnistan hänet rakkaakseni vaikka silmäni ummistan

A/N: Tällänen song ficci Edwardista. Keskittyy Houkutuksen aikaa :)

Minä ja Hän

Sitten kun oon viimeisen lauluni laulanut.
Työni tehnyt, lapsenikin kasvattanut.


Kun tulee päivä, että olen valmis. Päivä jolloin voin sinulle vain kertoa kaiken mitä ajattelen. Se on alku meille molemmille. Uusi alku tässä minun uudessa maailmassa. Niin paljon erinlaisessa mitä olet koskaan ymmärtänyt. Minun maailmassa sinun ei tarvitse kärsiä nälästä, pelosta tai kylmyydestä. Sinun vierelläsi olen jotain aivan uutta. Mahtavinta mitä on nähty.

Luokseni tulkaa.

Voin kaikille kertoa, että sinua rakastan. En koskaan estäisi itseäni, en noudattaisi sääntöjä. En pelkäisi niitä esteitä mitä meidän välillä on. Tulisin läpi tulen, läpi jään. Antaisin mieleni, antaisin sydämmeni. Väliä ei olisi menneisyydellä tai tulevaisuudella. Kaikki olisi estotonta, kaikki oli salittua sinulle.

Minä ja hän, tiedän sen
Meillä on sielu yhteinen
Minä ja hän, tiedän sen
Meillä on elämä ikuinen


Antaisin sinulle kaiken, mitä haluat. Tekisin sinusta kaltaiseni, itsekyydestäni ja rakkaudestani. Pystyisimme olemaan ikuisuuden yhdessä. Kukaan ei saisi tai voisi meitä erottaa. En haluaisi sinua edes koskaan menettää.

Kohtaammeko eessä kuulun katedraalin,
Venäjän maalla niin kuin kohdattiin ennenkin.
Onko hän siellä?


Tiedän, että jos näkisit minut. Hymyilisit, sukeltaisit läpi väkijoukon luokseni. Ja kun kohtaisimme, kaappaisin sinut halaukseen, en koskaan päästäisi irti. Pitäisin kiinni lujaa, mutta silti lempeästi. Haluaisin muistaa lämpösi, muistaa tuoksusi. Maailma katoaisi ympäriltämme.

Olkoon silloin lintu tai lapsi
Mä tunnistan hänet rakkaakseni vaikka silmäni ummistan.


Jos antaisin sinun jatkaa elämääsi, ehkä eläisit onnellisena normaalin perheen kanssa. Saisit lapsen, rakastavan miehen, joka eläisi rinnallasi. Mutta silti, vaikka makaisit kuolleena arkussa ja näkisin kasvosi. Tunnistaisin sinut, muistaisin lämpösi ja tuoksusi.
Mutta valitsisikko siltikään minua?

Se tahto on Herran.

Ja tämä hetki, on alku molemmille. Uusi alku minun uudessa maailmassani. Sinun kanssasi.

Minä ja hän, tiedän sen
Meillä on sielu yhteinen
Minä ja hän, tiedän sen
Meillä on elämä ikuinen


Jos vain minut haluat ja jos vain minut huomaat.

A/N2: Ja rakentavaa ois kiva lukea :) Eka Song-ficcini.

//Rins lisäsi ikärajan viestiin.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:53:18 kirjoittanut Illusia »

latelan

  • ***
  • Viestejä: 12
  • It's nice to be important, but it's more important
Vs: Minä ja Hän
« Vastaus #1 : 09.03.2011 18:13:19 »
Tää oli tosi koskettava ja hyvän biisin valitsit.
Kiitos.  :)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Minä ja Hän
« Vastaus #2 : 10.03.2011 16:33:31 »
aivan ihana<3
Sujuva oli ja pystyi hyvin kuuntelemaan kappaleen "taustalla".
Kaunis, kauniit sanat ja kauniisti olit kaikein kuvaillut.
Kiitos kovasti lukunautinnosta<3