Kirjoittaja Aihe: Aquatulion Piirroksia (Lähinnä Potterista vaan)  (Luettu 7341 kertaa)

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Tom Feltonia:

Tom Felton1 (S)

ja

Tom Felton2 (S)

"Dracoa":

Draco1(S)

ja

Draco2 (S)

Bonnie Wright:

Bonnie Wright (S)

Ron/Hermione (S):

Ron/Hermione

(P.s. Voitte antaa vähän armoa, sillä a) piirrän näitä vain huvikseni, en ole hyvä kuvaamataidossa, b) en osaa ottaa hyviä kuvia ja myös c) huoneessani ei ole kunnon valoja -.- Ja en tee piirrustuksistani täysin identtisiä, vaan muokkailen niitä jonkin verran.. Älkää myöskään huomioiko kaunista nimimerkkiäni.....)

Lisää piirrustuksia on - luultavasti - tulossa. Piirrostoivomuksia otetaan myös vastaan, tosin en lupaa toteuttaa niitä täydellisesti, sillä kuten jo sanoin, piirrustus on vain iloni, ei mikään työni :D


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2015 19:17:31 kirjoittanut Vlad »
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

putputti

  • ***
  • Viestejä: 53
  • danonino tulee maidosta
Vs: Aquatulion Piirroksia
« Vastaus #1 : 04.12.2009 18:27:19 »
Iiihhhiii hienoja ((::  hermione/ron kuva etenkin tosi onnistunut.
Piirrä harry/draco joskus  ::) Ja sitten linkkia tietysti minulle jos se tulee tänne, kiiiitusta?
Kulkeminen omalla vastuulla.
Mielikuvitus on paikka jossa ei ole rajoja.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Aquatulion Piirroksia
« Vastaus #2 : 02.06.2011 21:00:10 »
Tom Felton
- Molemmat tosi hyvin onnistuneita, varsinkin ensimmäinen. Häiritsi hiukan tuo, kun ei oo kunnon linkkiä.

Draco
- Taas ensimmäinen lempparini. Siinä oli jotenkin tunnelma mukana, synkkyys ja muuta. Toinenkin oli ihan hieno kuva ja dracomainen.

Bonnie Wright
- Tästä tykkäsin kaikista eniten! Ihana kuva, täytyy sanoa.

Hermione/Ron
- Komppaan edellistä eli tosi onnistunut kuva, olis vaan kiva, jos linkin alla olis kirjoitettu tuo teksti, kun ei se tosta kuvasta kovinkaan hyvin näkynyt.

 Mutta siis, kaikin puolin ihan hyviä kuvia. ;) Ja hei, tällä tavalla tehdään sellanen jännä linkki:

[ url=Tähän kirjoitat osoitteen ]Tähän kirjoitat mitä haluat näkyvän[ /url ] eli sun ei tarvii, kun lisätä = merkki tohon url:n jälkeen.

Affu

  • Vieras
Vs: Aquatulion Piirroksia (Lähinnä Potterista vaan)
« Vastaus #3 : 03.08.2011 23:48:33 »
Mä olen todella pahoillani, mutta en vaan.. jotenkin.. varsinkin nuo Feltonin kuvat.. Paljon on parantamista, mutta pohja on luja. Suosittelen treenaamaan vielä.
 Ron/Herm kuvasta pidin, siinä olit saanut hyvää jälkeä, asennot vain häiritsevät pikkuisen, (VARJOSTUS ON VAIKEAA ;___; RAAH, I knuw! D:) kun varjoja ei paljon näkynyt =pistetään kameran viaksi :D, näytti Ronin leuka aika jyhkeältä :D
 Good Luck and stuff like that..

-Af