Kirjoittaja Aihe: Auringonlaskusuudelmia (K11) (Ron/Draco)  (Luettu 2526 kertaa)

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Auringonlaskusuudelmia (K11) (Ron/Draco)
« : 10.02.2011 19:53:13 »
Nimi: Auringonlaskusuudelmia
Kirjoittaja: Ruskapoika
Ikäraja: K11
Paritus: Ron/Draco
Genre: Romance, Fluff
Haaste(et): Satanen (032. Auringonlasku), FF10 (07. Taivas.), OTS (weasleyn veljekset)

Vastuuvapaus: En valitettavasti omista ketään tutuista hahmoista, vaan he kaikki kuuluu muun Potterversumin kanssa jumalaiselle naiselle nimeltä J.K. Rowling. Minä ainoastaan leikin ja omistan juonen. En omista myöskään tekstissä esiintyviä lyriikoita. Ne kuuluvat sanoittajalle ja esittäjälle, eli Pariisin keväälle (kappale). Mie en saa tästä minkäänlaista rahaa, vaan kirjoitan täysin omaksi ilokseni.

Omistus: Sinikeijulle, koska neidin synttärit on tänään <3 Onnee murunen.

A/N: Äh, en tiedä mitä ajatella tästä. Rakastan tätä toisaalta aivan hirmuisesti, mutta toisaalta tuntuu, ettei hahmot menneet kohdalleen ja siellä olisi vielä jotain parannettavaa. Noh, ehkä kuitenkin lopetan veivaamisen ja päästän teidät lukemaan. Kommentit ovat rakkaus, joten niitä saa laittaa. :-*


Auringonlaskusuudelmia

Jokainen aamu nousen putoamaan
Korkeushyppääjän taivaasta
Olen noussut ja laskeudun päälle maan
Vielä kamppailen päivisin
Taistelen öisin vastaan
Painovoimaa



Ron piti mahanpohjassaan vallitsevasta tunteesta. Se sai hänet hymyilemään, unohtamaan pikkuriikkisetkin inhottavan asian ja ajatuksen. Aamulla herätessä siihen putosi ja iltaan mennessä palasi takaisin maan pinnalle. Hymyillen kuitenkin vielä tuolloinkin – vaikka suurin osa murheista palannut vaivaamaan päätä. Hän ei kuitenkaan uskalla myöntää itselleen olevansa rakastunut. Hän muistaa vain suudelmat salassa keittiön oven piilottavalla käytävällä, kuinka vaaleat hiukset olivat tuntuneet sileiltä hänen sormiensa väleissä. Huulet kuivat, mutta himokkaat; kielenkärki niitä hitaan kiusaavasti kostuttanut.

Koskaan hän ei viitsinyt alkaa miettimään mistä kaikki alkoi. Siitä yhdestä kerrasta, kun he olivat sattuneet samaan aikaan Kolmeen luudanvarteen ja saaneet aikaiseksi riidan. Jossa toiseen oltiin kajottu niin henkisesti kuin fyysisesti. Sanoilla ja nyrkeillä. Dracon silmäkulma oli ollut musta monta päivää tapahtuneen jälkeen. Ja yhä useammin he ajautuivat törmäämiskurssille toisiensa kanssa – ehkä tahallaan, ehkä vahingossa. Kunnes kaikki oli mutkien, sivaltavien sanojen ja epämieluisten tilanteiden jälkeen päätynyt siihen, mitä heillä oli nyt.


“Minä en tarvitse sinun mielipiteitäsi, Rotta!”
“On siinäkin draamakuningatar. Et edes tajua lopettaa, kun vielä voisit säilyttää kasvosi.”



Tavallaan tunteet olivat pelottavia. Ne piti piilottaa Harrylta ja Hermionelta, eivät he olisi kuitenkaan ymmärtäneet! Se oli hänen elämänsä ja hän halusi rakastaa, ketä halusi. Kosketus poltti monta tuntia viilenemisensä jälkeen iholla ja toisinaan Ron toivoi voivansa kahlita sen kaiken itseensä. Nauttia yksin niistä katseista, jotka Draco oli luonut häneen suuren väkijoukon keskellä. Unohtaa Harryn sanat, jotka olivat taas upottaneet vaaleaa poikaa enemmän suohon rohkelikoiden arvostustasolla, jos sellaista pystyi edes mittaamaan.

Ron haluaisi vetää Dracon kainaloonsa, pehmentää tämän kovettuneen ilmeen, kun joku toisarvoinen luihuisletukka tulee taas toivottamaan hyvää syntymäpäivää. Hän haluaisi sulkea toisen syliinsä ja piilottaa hetkeksi maailmalta. Pitää omanaan, suudella niskaa ja saada toinen värähtämään. Kuunnella Dracon ääntä ikuisuuksiin.



Tulethan tanssimaan veitsenterällä
Voidaan lipsahtaa yhdessä



Jännitys kerääntyy vatsanpohjaan, kun toisen sormet sivelevät alaselkää. Ne kylmät vasten kuumuutta hohkaavaa ihoa (ilma sähköistä hengityksen ollessa vain pinnallista). Tarvehuone täynnä tyynyjä, joiden seasta ei halua nousta ja Ron tietää, että hänen katoamistaan ihmetellään. Kysellään, eikä hän voi kertoa totuutta. Ei ennen kuin koulu loppuisi, ei tarvitsisi kestää vanhoja (turhia!) tupariitoja. Saisi painaa täysin vapaasti toisen seinään ja suudella tämän huulia. Välittämättä koulun ahdistavasta ilmapiiristä.


“Ron.”
“Hmm?”
“Valvotaanko auringonlaskuun?”


Punapää nauraa hymyillen ääneen, leiskuvan punaiset hiukset tunkevat silmille (ne leikkauksen muodon menettäneet – ylipitkät, kauniit). Vaalea sormi kieputtaa niitä pois ja sivelee pisamaisia poskia. Odottaa vastausta aavistuksen kärsimättömänä, vaikka tietää, että huomenna on tiistai. Ei heidän tänään kuuluisi valvoa tai ehkä edes tavata. Mutta kaipuu liian suuri peruuntuneen viikonlopun jälkeen ja toisen taskuun oli sujahtanut lappu liian helposti. Tummemman luihuisen katseessa tiettyä tietäväisyyttä, muttei sano mitään – kehtaa sanoa, halua sanoa? Draco ei tiedä, eikä välitä. Hän suutelee Ronin kaulaan punertavan kohdan, saaden punapään ähkäisemään jotain valehtelusta. Vaalea tietää toisen olevan kehno siinä.

Kun kello alkaa lähennellä kuutta aamulla he hiipivät toisinaan välillä hipaisten ulos kivisien seinien piilosta punertavan taivaan alle. Kevät on jo pitkällä ja vaikka aamusta hieman vilpoista pisamaposki nauraa ja saa Dracon pudistamaan päätään. Hymähtämään ja miettimään, kuinka joskus vihasi tuota olentoa.

Huulilla leikkii hymy, kun auringonsäteet alkavat värjätä Kielletyn metsän puita kellertäviksi ja lämmittämään Tylypahkan kiviseiniä. Kummankin vatsanpohjassa syttyy roihu, kun suudelma maistuu tarvehuoneen salaisuuksilta.



Me sanotaan
Se on painovoimaa
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 23:59:19 kirjoittanut Unohtumaton »
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 528
  • Hannibalin täti
Vs: Auringonlaskusuudelmia (K7)
« Vastaus #1 : 10.02.2011 20:31:09 »
Mä oon sekasin täällä.

Dronia, namnam.

Ihanaa muruseni. Mä rakastan tätä. Tää oli aivan ihana.

Ficit on kyllä ihania lahjoja, kiitos <3<3

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Auringonlaskusuudelmia (K7)
« Vastaus #2 : 13.02.2011 14:45:21 »
Mmh, mulla on nyt vähän kiire, joten tulee vain lyhyt kommentti :P

Tää oli ihanan runollinen ja sellanen, joka jättää varaa omille päätelmille (tai jotain? :D)
Ihan tällanen syvällinen ja tykkäsin sun kirjotustyylistä<3 :)

Lainaus
Kummankin vatsanpohjassa syttyy roihu, kun suudelma maistuu tarvehuoneen salaisuuksilta.
Ihana toi kielikuva "maistuu tarvehuoneen salaisuuksilta" :)

Mutta nyt täytyy kiirehtiä, kiitos tästä ihanan piristävästä lukukokemuksesta :D


~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Auringonlaskusuudelmia (K7)
« Vastaus #3 : 13.02.2011 16:55:15 »
^ tuo lainaus oli btw. aww <3

Sinä senkin, sait muuten minutkin kirjoittamaan Ron/Dracoa! :P

Mutta voe, olipas herkistelyä! Hämmentyneenä tunnustan, että osui ja upposi, vaikka aivan alussa olikin vaikea niellä sitä, että Ron valittelee tupien välisistä erimielisyyksistä, kun canonissa hän itse on ensimmäisenä niitä lietsomassa. Mutta ahh, sitä se rakkaus teettää <3 Tää oli kaunis kuvaus vihasta, joka muuttui kontaktin(kin) kautta joksikin muuksi. Tykkäsin erityisesti tuosta kohdasta, jossa Ron totesi tunteiden olevan pelottavia. Enpä ihmettele.

Dialogi oli tosi söpö, ei mitenkään turhaan venytetty vaan meni suoraan asiaan, kertoi monta asiaa harvoilla sanoilla <3

Jos jotain nillittäisin, ettei mee ihan ihkutukseksi. Mun makuuni oli ehkä liikaa kursiivia, olisin jättänyt jokuset sulkeetkin pois ja viilaillut noita aikamuotoja. Eli teknistä naputusta. Mutta eipä noita oikein edes huomannut, kun uppoutui ficin tunnelmaan, joka vei mennessään kaikista ennakkoluuloista huolimatta ja sai näkemään vaaleanpunaista ;D



Kiitos tästä,
Bbuttis



// Ai niin, toi biisi! Mahtavasti upotettu tekstiin! Ja Pariisin keväthän on aina rakkaus <3 Hmm, pitäisköhän Meteoriitista kirjoittaa jotakin.... :E

/// Niin ja toi otsikko avautuu kauniisti ficin myötä :)
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Hinska

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Auringonlaskusuudelmia (K7)
« Vastaus #4 : 13.02.2011 21:19:01 »
En ole koskaan aikaisemmin Ron/Dracoon törmännyt (tai sitten olen ollut vain sokea, mikä on tietysti hyvin mahdollista..), mutta heti kun näin parituksen, aattelin että tää on nyt pakko lukea. Ajattelin kylläkin, että ei ne missään nimessä oikein sovi yhteen - Ronissa ja Dracossa tuntuu olevan niin paljon eroja, että.. ei.

Mutta, myönnettävä on, että tän ficin jälkeen mun vastarinta Dronia kohtaan hieman hellitti. Mun on myös vaikea kuvitella Ronia rakastuneena (jota hän ei tietysti myönnäkään), Dracoa vielä vähemmän. Ehkä juuri siksi mä tykkäsin tästä ihan hirmuisesti!

Runomaisuus sopi tähän, tää oli herkkää, käsinkosketeltavaa, mutta myös niin särkyvää - kuinka väärä sana väärässä paikassa saisi kaiken särkymään, mitä on yritetty vaalia muilta salassa.

Lainaus
Huulet kuivat, mutta himokkaat; kielenkärki niitä hitaan kiusaavasti kostuttanut.
Tykästyin tähän lauseeseen ihn hirmuisesti. Muutenkin ficci oli täynnä suloista kuvailua, varsinkin Ronin pelko oli suloista - kukapa ei pelkäisi.

Ps, huhui kui kiva biisi !
« Viimeksi muokattu: 14.02.2011 20:56:58 kirjoittanut Hinska »

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Auringonlaskusuudelmia (K7)
« Vastaus #5 : 15.02.2011 21:20:36 »
oihh, vieläkin ihanampi kuin edelliset<333
ja koskas mää oon sun ficcejä viimeksi lukenu? ??? pyörin nykyään vaan Twilight-maailman parissa :D

noi lauseet tuolla välissä, runojako? oli tosi,tosi kauniita, awww<3
ne sai mun sydämen sulamaan.

kiitos, sulin lammikoksi lattialle.

Ronin riemu tarttui muhunkin, voin nähdä noi tapahtumat niin selkeesti, riidan, Dracon mustan silmän (xD)  ja rakastumisen.

voin myös kuulla Harryn ja Hermionen naputuksen jos ne tietäis mitä pojat puuhaa ;D

Ron toivoi voivansa kahlita sen kaiken itseensä. Nauttia yksin niistä katseista, jotka Draco oli luonut häneen suuren väkijoukon keskellä. Unohtaa Harryn sanat, jotka olivat taas upottaneet vaaleaa poikaa enemmän suohon rohkelikoiden arvostustasolla, jos sellaista pystyi edes mittaamaan
niin, Harry on lälly, kuten todettua, Ronista tulee ikuinen kakkonen sen rillipään lähellä, mutta Dracon kanssa, Ron on ikuinen ykkönen.

eikä kukaan Rohkelikko Ronia lukuun ottamatta pidä Dracosta joten voin vaan kuvitella Ronin surun... :(

Ron.”
“Hmm?”
“Valvotaanko auringonlaskuun?”

oii, ihana :D tässä oli surullisuuden keskellä tosi vahva tunnelma, ei Ron eikä Draco olleet yhtään hukassa, päin vastoin, heillä oli toisensa ja se oli kaikki :-*

kiitos, tää oli ihana :)
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Auringonlaskusuudelmia (K7)
« Vastaus #6 : 25.02.2011 16:31:02 »
Owww!

Tämähän oli suloinen. Joo olen tainnut tämän joskus sivusilmällä nähdä, mutta koskaan ole jaksanut lukea ;) Pahoittelen. No sitten päätin tämän aukaista, koska siskoni on monesti sanonut, että Ron/Draco on <3 niin päätinpä sitten aukaista ja lukea.

Eli;
Leukani tipahti lattiaan, kun olin tämän lukenut. Tämä oli aivan ihana, tykkäsin kovasti kuvailusta ja siitä miten ficin juoni meni eteenpäin. Virheitä en huomannit laisinkaan.
Lainaus
“Ron.”
“Hmm?”
“Valvotaanko auringonlaskuun?”
Sulin tälle kohalle ihan lopullisesti, ihana <3

Ja joo oli kiva lukea vaihteeks tämmöstä tekstiä ;) Tykkkäsin tästä todella paljon!

Kiittäen, kumartaen ja ihalillen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Vs: Auringonlaskusuudelmia (K7)
« Vastaus #7 : 28.02.2011 17:34:16 »
Nam nam, mikä otsikko!

Katsellessa keskustelupalstaa Ron/Draco on kiehnännyt tuossa edessä jo kauan, ja päätin nyt lukea tämän hyvän ficcarin tuotoksen. Iih, tykkäsin - tykkäsin paljon. Paritus kuulostaa mielenkiintoiselta. Jotenkin vaan paritusta meinaa vahingossakin verrata tavalliseen H/D:seen. No joo pitää kuitenkin lukea tätä paritusta lisää.

Pidin kirjoitustyylistäsi. Sanavalintasi olivat yksikertaisia, mutta aivan tuiki tavallisista sanoista teit kauniita lauseita, joita oli mukava lukea. Kuvailit kauniisti kuinka joutui piilottamaan vetovoiman tunteet Dracoa kohtaan Hermionelta ja Harrylta. Tarvehuoneelta maistuvat suudelmat - mieleenpainuva kuvaus. Mieleenpainuvaa oli myös söpö otsikko, josta pidin myös. Jotkin sanavalinnat tökkäsivät, mutta en viitsi virheitä etsiä näin hyvästä tekstistä - turhaa vaan pilata hyvän tekstin mainetta.

Kiitos suloisesta lukukokemuksesta! (:
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä

neww

  • Vieras
Vs: Auringonlaskusuudelmia (K7)
« Vastaus #8 : 28.02.2011 22:03:32 »
oii, vähänkö tämä on ihana ! :---) hirmu söpö ja ah mitä kuvailua. en oo hirveesti lukenut draco/ron -paritusta, mutta voin kyllä sanoa että me like. :---D
jotenki oli ihana tulla lukemaan tämmönen rauhoittava ficci ku välienselvittelyt kavereiden kanssa vähä stressaa tässä nyt.. :--/
ihana iltasatu, hihii <3 toivottavasti näkisin tästä unia (;