Kirjoittaja Aihe: Täydellinen enkeli | S  (Luettu 1679 kertaa)

Indith

  • Pitsinen kultatyttö
  • ***
  • Viestejä: 116
  • I was only three years dead...
Täydellinen enkeli | S
« : 01.04.2011 23:27:07 »
Kirjoittaja: Indith
Ikäraja: S
Genre: draama, tuplaraapale
Summary: Jumala, sinäkö lähetit minulle tämän täydellisen enkelin?
Vastuuvapaus: omistan kaiken
A/N: Seurakuntanuori sai inspiksen kirkossa...  ::) Kommentit tervetulleita :)

Täydellinen enkeli

Sanamäärä: 200

Hiljainen kirkko, vain ulkona puhaltava tuuli kaikui suuren rakennuksen vetävissä nurkissa. Yksin vanha rakennus tuntui karmivalta, mutta samaan aikaan turvalliselta. Polvistuin alttarille rukoillakseni. Ripsiväristä ja rajauskynästä mustat kyyneleeni tuhrivat kirsikkapuisen alttarin entisöidyn pinnan. Tunsin niiden piirtävän kuvioita kasvoilleni ja hetken tunsin tai oikeastaan tiesin, että Jumala oli olemassa. En tiennyt, miksi rukoilin, koska en uskonut Jumalaan sen paremmin kuin Jeesukseenkaan, mutta silloin se tuntui ainoalta oikealta ratkaisulta. Ristin tärisevät käteni, mutten tiennyt mitä sanoa. Tarvitsin apua, mutta tunteeni olivat niin patoutuneet, etten saanut sanoja ulos vapisevien huulieni välistä. Aloin itkeä entistä vuolaammin, en voinut olla näin heikko. Saamaton, surkea, mitätön, sitä minä olin. En saattanut olla Jumalan, Isän kaikki valtiaan kuva, koska en ollut täydellinen. Täydellinen on suhteellinen käsite, mutta sen tiesin, että minä en sitä ollut. Kukaan ei ollut täydellinen, ei edes Jumala. Miettiessäni asioita, tajusin, että etenkään Jumala ei ollut täydellinen, mutta silti pyysin häneltä apua. Raskas sydämeni sai puhtia epätäydellisestä olemuksestani ja sain vihdoin kuiskattua ”Anna minulle vastaus…”. Se oli hento kuiskaus, jonka hädin tuskin itse kuulin. Painoin pääni käsieni väliin alttarille, mutta nousin välittömästi kuultuani oven käyvän raskaasti. Kuu sai aikaan hopeisen valokeilan, joka kohdistui vaaleahiuksiseen ja sinisilmäiseen poikaan. Jumala, sinäkö lähetit minulle tämän täydellisen enkelin?
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 10:36:14 kirjoittanut Illusia »
Indith raapustaa
___________________________

putoilee penkeiltä