Kirjoittaja Aihe: Mitä väärää mä tein? (S, Raapale, pikkuangstia)  (Luettu 1750 kertaa)

Kultti

  • Vieras
Kirjoittaja: Kulttihan se siellä.
Ikäraja: S
Genre: Pikkuangstia.
Varoitukset: Eipä taida olla.
A/N: Mun teki mieli kirjoittaa raapale. Siinähän se.

********************

”Mä vihaan sua.”

Mä en koskaan odottanu kuulevani noita sanoja. Mä luulin et kaikki oli täydellistä. Mitä väärää mä tein?

En mä koskaan kajonnut muihin, muut ei mua kiinnostanut. Mä en ikinä puhunut susta pahaa, mä aina puolustin sua. Mä en koskaan tahallisesti satuttanu sua. Mä luulin tän olevan täydellistä.

Eikä sillä oo sulle enää mitää väliä. Se satuttaa mua eniten. Sä et enää välitä musta. Sä oot mulle tärkeempi ku kukaan muu tässä maailmassa, mut silti sä vaan päästit irti. Miksi? Mitä mä tein?

Mä lupaan, että me tavataan vielä joskus. Mut ei tässä elämässä, ehkä jossain toisessa elämässä.

Hyvästi.

*********************

Kommentteja? 8>
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:09:45 kirjoittanut Scarlett »

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Mitä väärää mä tein? (S)
« Vastaus #1 : 16.09.2009 18:42:16 »
Ui nam poks. <3  :)

Lyhyt (ihan oikeestikko, tän kuuluukin olla x)) ja kaunis. Sekä just sitä pikkuangstia jota sanoitkin. Automaattisesti mä odotin, ja uskoin vielä hetki sitten, että tämä päähenkilö on jätetty. Mutta sitten kun luin tuon ensimmäisen replan uudelleen, tuli mieleeni että mikei se olisi sittenkin voinut olla ystävä. Joten nyt jäin roikkumaan kahden paikkeille kumpaan sitä sitten uskoisi.  ;D

Tuo loppu oli aivan mahtava. Eihän se oikeastaan ollut mitään erikoista, mutta itseeni iski niin että tärähti.  :D Kesä ja pojat = HOT = ongelmia.  Mä ainakin uskon vakaasti siihen, että lopussa me tavataan kaikki. "We'll meet in the end", Ozzy Osbournen kipaleesta. ^^
Joo nyt meni pikkaisen ohi aiheen.  ::)

Lainaus
Mä ikinä puhunut susta pahaa, mä aina puolustin sua.
Kuuluisiko tuohon myös sana en? Tuo kuulostaa nimittäin oudolta. Oo No, ehkä se oli tarkoituksella, joten en ala sörkkiä tarinaasi enempää.  ;)

Ihan lyhyesti tähän loppuun, että kuten luultavasti arvaatkin, pidin tekstistäsi tosi paljon. Rakastin sitä. <3
A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Kultti

  • Vieras
Vs: Mitä väärää mä tein? (S)
« Vastaus #2 : 17.09.2009 16:54:54 »
A.M.Charlotte: Awwwwww kiitoksia<3 Ja totta, tarkoitus oli lukea Mä en ikinä.... siellä, mutta vahinkoja sattuu :-------D Hih oon nyt ilonen!  Niin muuten, siis tarkotus tuossa oli olla sellaista piiloslashia, ainakin omasta mielestäni mutta kukin ajattelee omalla tavallaan. Kiitos vielä kommentistasi!