Kirjoittaja Aihe: Gramofoni, Molly/Arthur, S  (Luettu 3570 kertaa)

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Gramofoni, Molly/Arthur, S
« : 24.04.2010 00:15:40 »
Author: Carmilla
Genre: romance, het, tuplaraapale
Pairing: Molly/Arthur
Rating: sallittu
Summary: Pois polulta, pois polulta, me tulemme nyt ja askelten keveys kuuluu kauas.
Disclaimer: Harry Potterit kuuluvat J. K. Rowlingille, minä vain vähäsen leikin.

A/N: Mulla on tosi kepeä olo ja sen näkee. Ketä saan halata! Hurjan kiva oli saada pitkästä aikaa kirjoitetuksi jotain ja hih, kiitokseni raitikselle. Tämä menee Weasleyn perhepotrettiin Mollylla.

Gramofoni

Yön haperopilvet ja kesän kevyt tuulenhenki jatkoivat matkaansa luoteeseen kasteen pudotessa ruohonkorsille ja kihartaessa suortuvat Mollyn ohimoilla. Vanhan gramofonin horjuva neula pyöri vielä huteranoloisilla kuistinrappusilla, soitti hehkuvankepeitä säveliä kesästä ja ensirakkaudesta ja heräämisestä maailmaan uusin silmin.

Mollyn mekossa oli ruohotahroja ja Arthurin hiukset epäjärjestyksessä, paljaat varpaat kipristyivät viileään aamuyön nurmikkoon tapaillessaan tanssiaskelia. Yön ollessa viileimmillään he olivat kilpaa juosseet talon ympäri. Mollyn huulilla karehti nuoruuden elämänrakkaus, Arthurin kädet valuivat hiljalleen alemmas ja odotus oli kirpeää karpalonmakuista suudelmaa suurempi. Pois polulta, pois polulta, me tulemme nyt ja askelten keveys kuuluu kauas.

Ensimmäisen yönsä kotona he olivat viettäneet ulkona, huomanneet auringon katoamisen Saukkonummen savupiippujen taakse, laskeneet hämärähenkien askelia, kun ne hitaasti saapuivat ja hakeneet Mollyn isoäidin vanhan soittokoneen ulos.

He soittivat The Beatlesia eivätkä hetkeen muistaneet sotaa. Kun Arthur lauloi mukana sun sun sun here it comes nuotin vierestä ja hövelinonnellinen virnistys kasvoillaan, Molly hämmästeli oliko tämä se hetki, jonka hän aina oli tahtonut löytää ollakseen päästämättä irti. Tai ehkä se oli vasta tulossa. Ehkä niitä olikin monta eikä yhtä ainoaa. Ehkä tämä oli niistä yksi. Pois polulta, pois polulta, minä tulen ja sieppaan sinut syliini.

Aamun kirkastuessa levy lautasella vinkui, Molly letitti tukkansa palmikoksi selkään ja suoristi hameenhelmansa.

Nauru huulilla elämään.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 00:35:46 kirjoittanut Carmilla »
If inconvenient, come anyway.

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Gramofoni
« Vastaus #1 : 25.04.2010 01:00:16 »
Oih Beatlesia ja Potteria, nam nam nam <3 sitten ku vielä Molly/Arthur nii ihanaa siirappia, namnamanamm<3 Tykkäsin niin kovasti ja paljon tästä, ihanan romanttinen ja silti vähän haikea, sanoisin.

Kirjoitat hienosti, käytät hienoja sanoja sujuvasti, teksti soljuu kuin vesi purossa, kaunista :) Tämä toi todella hyvän mielen ja sellaisen vaaleanpunaisen höttö olotilan jota on joskus terveellistä harrastaa, eikös niin?

Kiitos kaunis, tästä ihanasta tunnepläjäyksestä, vai että Here comes the sun <3 Mua saa aina halia...

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: Gramofoni
« Vastaus #2 : 31.05.2010 01:25:16 »
Kiitos, Milgia! The Beatles on ikuinen rakkauteni, en voinut vastustaa kiusausta sujauttaa sitä hieman tähänkin <3 Itse mietin, onko tämä suorastaan ällösiirappinen, fluffy ei ole ihan ominta alaani, mutta hmmh. Kiitos kauniista palautteesta, sait minut hyvälle mielelle. *halaus*
If inconvenient, come anyway.

Penber

  • Vieras
Vs: Gramofoni
« Vastaus #3 : 31.05.2010 10:16:43 »
Ääks. Sydän se sulaa, ku tällästa ihanaa lukee. Kaiken lisäks mie niin rakastan tätä paria :>. Aivan mahtava! Toi sinun kuvailu oli niin ihanan kevyttä, mutta silti jotenkin yltiömäisen runollista ja sellasta. Ähm. En osaa ikinä selittää kunnolla! Kuitenkin, sulatti ihan kokonaan minut tämä teksti! Sokeripalaksi ihan itseni tunnen.

Tekee mieli hypähdellä jossai kesäsateen jälkeen kostuneessa nurmikossa nyt! ^^ Aivan mahtava fiilis.

Halit voi pistää tänneki päin ^^.

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: Gramofoni
« Vastaus #4 : 01.06.2010 20:05:39 »
Kiitos hirmuisesti, Penber! Minä tunsin itseni kasaksi sokeripaloja tämän kirjoitettuani, on tosiaan sen verran fluffyistä omaksi tekstikseni : D Halit sinne, kesäkasteinen nurmikko kelpaisi mullekin!

Kiiruna, tuhannesti kiitokset palautteestasi! Ihana oli lukea perusteellista kommenttiasi. Molly/Arthur tosiaan on suloinen paritus, kehoitan tsekkaamaan ainakin Anckan ja Fiorellan aikaansaannoksia, jos haluat lisälukemista. Muutkin ovat sanoneet jonkinasteisesta kyvystäni sanoa paljon vähällä, olen onnellinen siitä. Kiitos, maailman rakastaminen on hieno juttu, vaikka välillä ottaakin koville, ja olen toki tyytyväinen jos onnistuin sellaisen tekstin tuottamisessa! Toivottavasti ficcilistauksesta löytyi jotakin kivaa : D

Kesäyöt <3
If inconvenient, come anyway.

Greenliquid

  • Vieras
Vs: Gramofoni
« Vastaus #5 : 03.06.2010 22:12:38 »
Ah miten ihanan hattaraista. Tämän lukemisesta tuli sellainen kevyt ja sokerikuorrutettu olo, sellaista kiireetöntä, boheemia rakkautta, ihan tunnen tuon auringonnousun säteet tuossa <3_<3 Plus jostain syystä aloin ajattelemaan hippejä, piis än lööv vaan sinne! Nyt tekee mieli Woodstockiin. Saatan kulkea loppuviikon sellainen typerä siirappinen hymy naamalla. Ja ostaa ilmapallon. Ja okei sen gramofoninkin niin että voin sitten fiilistellä sen kanssa.

Enkä uskalla edes mainita Beatlesia.

Tämä oli tällainen piristysruiske (ainakin mulle) näiden viimeisten koulupäivien keskellä. Ja kaiken tän harmaan angstificcimassan. Nyt tekee mieli lukea vaan kaikkea höttöä ja syytän siitä sinua.

Kiitos.

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Gramofoni
« Vastaus #6 : 03.06.2010 22:50:18 »
Tosi suloinen! Nosti hymyn huulille. Tämä oli tosi hienosti kuvailtu ficci, ja vielä Beatlesia.. ah. ♥ Here comes the sun on ihana kappale! Molly/Arthur on aina kivaa luettavaa, ja tässä oli kerrottu tosi paljon aika vähillä sanoilla, tykkään siitä.

Ja sulla on kaiken lisäksi tosi ihana ava! Kiitos päivän piristyksestä. :)

//Oho, meinasin lisätä sut kaveriksi lj:ssä tämän ficin ansiosta. Kirjoitin jo tosi hienon viestin sinne friends only-postiin ja mietin samalla että avasi näytti oudon tutulta, sitten kun olin lähettänyt sen viestin tajusin katsoa user nameasi ja tajusin, mitä, se onkin tanssitunti ja se on jo mun kaveri! Sitten poistin sen viestin ja häpesin. ;D
« Viimeksi muokattu: 03.06.2010 22:56:14 kirjoittanut pihlajanmarja »
I've got blisters on my fingers!

neww

  • Vieras
Vs: Gramofoni
« Vastaus #7 : 04.06.2010 14:14:51 »
Molly ja Arthur ovat yksi lempiparituksistani, mutta heistä ei löydy paljonkaan hyviä ficcejä ! Ilokseni voin sanoa, että tämä ficci on ihana awesome fantastic ! (-----------8 <3 ja juuri sopivan mittainenkin. Meillä oli koulussa juuri ns. lopettajaiset ja niistä jäi haikea mieli. Tulin käymään täällä osastolla [yleensä en käy täällä melkein koskaan..] ja löysin tämmöisen ihanuuden (:<3 kiitos kiitos kiitos.-

neww

Aladdin Sane

  • [ə læd ɪnˈseɪn]
  • ***
  • Viestejä: 738
  • just a lad :-)
    • tumblr
Vs: Gramofoni
« Vastaus #8 : 05.06.2010 08:06:52 »
Okei, mun rakentava kommentti päätti ottaa tosissaan toivotuksen nauttia lomasta, mutta päätin kuitenkin tehdä selväksi että tämä oli miusta hyvin kirjotettu ja aivan älyttömän ihana. En oo ennen Molly/Arthuria lukenut (sääli sinänsä), ja tämähän oli mitä parhain tapa alottaa. Aww. <3

Niin se rakentava siis viilettää tuolla jossain, oisko se mökille menossa.

Aladdin~
ole minulle ihminen, kun toiset tappaa toisiaan
rakasta minua
minä rakastan sinua

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: Gramofoni
« Vastaus #9 : 10.06.2010 14:26:56 »
Greenliquid, saat musta seuraa Woodstockiin, muista hakea mut ennen kuin lähdet sinne! Hötön lukeminen tekee joskus vaan hyvää, nimenomaan kaiken harmauden vastapainoksi! Kiitos kommentistasi.

pihlajanmarja, aww kylläpä failasit. Sain sen viestisi kaverientryyn spostiin ja kattelin hetken, että eikö muka olla jo kavereita : D Ei tarvii hävetä kuitenkaan, olit vaan söpö! Ja no kiitos hirveästi ficciin kohdistuneista kehuista, mutta vielä enemmän kiitoksia avan kehumisesta : D Se on niin kiva, hihih.

neww: Mollysta ja Arthurista kirjoitetaan kovin vähän : ( Ihana, että pidit tästä. Kiitos itsellesi!

Aladdin Sane: Oisko nickilläsi jotain tekemistä Bowien kanssa hmm. <3 Kiitos palautteestasi!
If inconvenient, come anyway.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Gramofoni
« Vastaus #10 : 15.12.2010 01:18:21 »
Oi että, miten ihana pikku iltapala luettavaksi ennen nukkumaanmenoa! Minä tykkään Arthur/Molly -ficeistä, ja romanttisista kaikista eniten! Fanfictionin saralla vierastetaan ihan turhaan arkista avio-onnea, ja "tylsien aikuisien" rakkautta. Kiva että annoit Weasleyn nuorelleparille näin lumoavan hetken vietettäväksi, sitä oli hyvä lukea.

Tästä jäi hymy huulille ja kevyt ja valoisa mieli. Olisipa vain ollut pidempi... Kirjoita lisää! :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Gramofoni
« Vastaus #11 : 13.01.2011 22:53:11 »
Tämä oli niin suloinen että mun torsoni jännittyi ja alkaa hymyilyttää, vaikka siihen sekoittuu surua siitä ettei oma elämä ole tuollaista.

Niin ihana, ihana, ihana. Rakastan sun kieltä.

Tässä ei ole mitään korjattavaa, joten rakentavaa kritiikkiä et nyt saa.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 441
  • © Ingrid
Vs: Gramofoni
« Vastaus #12 : 14.01.2011 17:03:53 »
Oon lukenut tämän aiemminkin, mutta en oo kommentoinu? Höh. No, asia pitää korjata heti. Ja voi apua kun tää oli suloinen!<3 Molly/Arthur on ehdottomasti yksi lempiparituksistani. Varsinkin romanttinen fluffy uppoaa minuun aina. Nämä kaksi on vaan niin tajuttoman suloisia yhdessä. Mutta juu, pitäisi vissiin sitä itse tekstiäkin kommentoida? :D

Ensinnäkin tunnelma oli todella ihana. Keveän kesäinen yö. Ei huolia mistään, kaikki on vaan niin hyvin. Ainakin kaikki murheet voi unohtaa edes pieneksi hetkeksi kun on toisen lähellä. Jotenkin pystyin kovin helposti samaistumaan tilanteseen ja tunnelmaan. Nuoripari Weasley oli kovin helppo kuvitella tekstin tapahtumiin. Tämä oli jotenkin niin Arthuria ja Mollya. Tuollaista pientä söpöä hempeilyä. Juostaan öisellä nurmella paljain jaloin, kuunnellaan vanhalla gramofonilla Beatlesia, oi. Pakko muuten mainita tässä ohimennen, ficin nimi oli todella ihana. Varmaan se sai kiinnostumaan, ja kun näin vielä parituksen niin oli aivan, aivan pakko tulla lukemaan.

Lainaus
He soittivat The Beatlesia eivätkä hetkeen muistaneet sotaa. Kun Arthur lauloi mukana sun sun sun here it comes nuotin vierestä ja hövelinonnellinen virnistys kasvoillaan, Molly hämmästeli oliko tämä se hetki, jonka hän aina oli tahtonut löytää ollakseen päästämättä irti. Tai ehkä se oli vasta tulossa. Ehkä niitä olikin monta eikä yhtä ainoaa. Ehkä tämä oli niistä yksi. Pois polulta, pois polulta, minä tulen ja sieppaan sinut syliini.
Oli pakko lainata vielä tämä kohta tuolta tekstistä. Ehdottomasti lempikohtani. Olet sisällyttänyt monta ihanaa ajatusta tuohon yhteen kappaleeseen. Todella suloinen kohta, minä rakastuin kyllä. Nuo Mollyn ajatukset etenkin oli ihania. Samoin oli ihan suloista kuvitella Arthuria laulamassa mukana Beatlesia Mollyn kuunnellessa siinä vieressä. ^^

Kiitokset vielä oikein kovasti tästä suloisesti pienestä ficistä! Minä tykkäsin oikein kovasti. :) Ja kirjoita ihmeessä tällaisia lisää! Näitä ei ole koskaan liikaa.


i lost my heart / my home is the ocean

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: Gramofoni
« Vastaus #13 : 02.02.2011 06:59:42 »
Fiorella, minulle jäi hymy huulille kommentistasi. Molly/Arthuria kirjoitetaan liian vähän! Eihän sitä ole juuri ollenkaan, ainakaan täällä. Kiitos lämmittävästä kommentistasi. <3

RoastedGarlic, olet niin kiva! Kiitos kovasti.

Vanilje, kiitokset pitkästä kommentista näin pikkuiseen ficciin! Ihana, että tykkäsit, juuri tuollainen pieni tunnelmointipätkä tämän pitikin olla. The Beatles ja gramofonit <3
If inconvenient, come anyway.