Kirjoittaja Aihe: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-11) 2. luku 2.11 !  (Luettu 10033 kertaa)

DarkMessiah

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #20 : 01.07.2010 14:10:36 »
Pojat on kiinnostavia, juoni ja tarina ovat hyviä.
Jatkoa odotellessa  :D
Allekirjoitukset ovat niille jotka eivät muista omaa nimeään. - Santtu Puukka

RebelSky

  • Vieras
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #21 : 02.07.2010 18:50:23 »
Nom tanssivia poikia<3

Tää on hei ihana ja kivoja henkilöitä tosiaan ja kaikkee 8D

Ja sillee ois überkiva jos tää jatkuis vielä...

Dani

  • wild
  • ***
  • Viestejä: 296
  • necessary evil
    • tumblah
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #22 : 02.07.2010 19:46:46 »
oh hei tämä on mielenkiintoinen ja ihana ja kaikkea! =) Niko on tuollainen energinen ihana hupsu ja Ilen tuollainen rauhallinen jaja jee :'D Mut yäh joo, meikäpoika tahtoo jatkoa : (
I'm Gotham's reckoning, here to end the borrowed time you've all been living on.

avatar by raitis

Paraikaa käynnissä fini-hiatus, joka kestää määräämättömän ajan.

Unico_Morto

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #23 : 15.07.2010 16:44:21 »
IHUNA!!!<3

mitään rakentavaa vastausta en jaska ruvet kirjottamaan : D yhren virheen huomasin kai..

"Niko siirtyi istmaan sohvalle ja selaili Ilen sohvapöydälle..."

taroitat kai istumaan? :o


Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #24 : 24.07.2010 19:44:41 »
Tää vaikuttaa tosi kivalta. Mut epäilyttää, että tähän ei tuu jatkoa, ku ainakin jos ymmärsin oikein, on tähän tullu osa  viimeks kaks vuotta sit.. Toivottavasti saatte intoa jatkaa tätä.

~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #25 : 07.01.2011 22:14:50 »
"Ei mun pitäny tähän rakastua."
No ei vais, tää vaikuttaa tosi hyvältä. Mun pitäs lukee enemmänki teinislahsia :)
Ja paremmaks tän tekee et rakastan itekin tanssia :)

Teksti etenee sujuvasti ja ootte hyviä kirjottajia :)
Jatkoa odottelen :D

~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Snouk

  • ***
  • Viestejä: 1 998
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #26 : 09.01.2011 17:12:59 »
Jumituin. Ja viimeisin lukemani lause laukaisi hirveän vitutuksen, koska inhoan tyttöystäviä slashparituksissa. ;D Tasapainona kuitenkin, että onneksi Niko on sentään täyshomppeli. Hirmuisen söpö tommoinen kampaajapoika tuitui. :3 Sara sitten taas on niitä perinteisiä hahmoja, joista en pidä, koska ne "pilaavat" poikaparin muodostumisen ja/tai hidastavat sitä. Onhan se kyllä totta, että pelkästään onnellinen fikki, missä kaikki sujuu sanotaanko vaikka kuin tanssi, on tylsä. Draamaa pitää olla!

Alkoi ihan hirveästi raksuttamaan, että miksi Ile on muuttanut stadista  Hyväskylään. Syy vaikuttaa vähän painavammaltakin, kun herra itse ei edes halua siitä keskustella. Mahtaakohan Sara tietää tästä asiasta? ^^ Tästä tulee hyvin hyvin jännä, olen kyllä totaalisen koukussa. Harmittaa kyllä pikkuisen, että ikäraja on näin matala, kun fikki kuitenkin sijoittuu jo melkein täysi-ikäisten elämään. Jotenkin vähän epärealistista lukea tällaista fikkiä ilman seksiä, mutta eiköhän se silti toimi. Odottelen jatkoa. <:
"Whenever I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead!"
-Barney Stinson

Astronautti

  • Crownless
  • ***
  • Viestejä: 513
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #27 : 14.01.2011 20:40:01 »
Tää on kyllä taas ihan omaa luokkaansa ^^ Ihana ja aito. Aika refreshing kokemus lukea tän tasosta teinislahsia 8D

Pikkuisena miinuspuolena on tietty se että kohta tulee täyteen kaks vuotta siitä kun tää on saanu uuden luvun ._. no mitä pienistä...
Olis tietty tooooosiiii kiva jos tähän tulis jatkoa! :3
Mutta jos inspaa ei löydy ja innostus on lakannu ni eipä oikeen voi mitään. Your Fic, your rules.

~Dyan~



Olisipa kaipaus viiniä,
ympäripäissäni
minä odottaisin sinua.

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #28 : 15.01.2011 19:30:36 »
no vau !
 tää oli tosi omanlaisesa, tanssi tuo tähän oman henkensä : ) tosi mielenkiintoinen, ja hyvä ettei heti poijista tullu mitään sydänystävii, vaan tälläi mukavasti tutustuuvat ; )
 tanssi on ihanaa, ja kuvailet sitä tässä tosi hyvin! muutenkin kuvailu on kiitettävää.
 
 toivottavasti tulee jatkoa :)

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Ei mun pitäny rakastua suhun (slash, K-13) 2. luku 2.11 !
« Vastaus #29 : 22.04.2011 17:05:13 »
Ihana! Tykkään tästä tosi paljon.

Niko on jotenkin äärettömän suloinen! :) Mulle tulee siitä koko ajan mieleen joko innokas (ja tosi söpö) koiranpentu, mikä vaan on koko ajan menossa joka suuntaan ja haistelemassa kaikkee, tai sit sellanen pikku lapsi karkkihyllyllä. :) Se on vaan niin hellyyttävä, kun se on niin täynnä energiaa, ja on sellanen pirtee ja positiivinen. :)

Ile vaikuttaa tosi kivalta hahmolta. En osaa oikein sanoo siitä sillain mitään järkevää, mutta tykkään siitä kyllä jollain tasolla. Ainoo mistä mä en tykkää, on se, että sillä on tyttöystävä. :) Mutta se hoitunee ajan kanssa. :) Ja jotenkin Ile vaikuttaa sillain tosi.. kivalta. :)

Tykkään itekin älyttömän paljon tanssimisesta, joten tää on kyllä ihana! :)

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥