Vapaa keskustelu > Saivartelija
Talviurheilu - Keskustelua talviurheilusta
Elyon:
En voinu jättää tota jääkiekkoo pois, mut yliviivasin ne jos joku ei pysty millään sulattaan sitä näillä sivuilla :P
Harrastatko itse jotain talviurheilulajia?
njet. jollei sitä hokii lasketa :)
Kuka on suosikkiurheilijasi ja kuka taas inhokkilistasi kärkipäässä?
favourites: Mikko Koivu, Patrick Kane, Gregor Schlierenzauer, Ville Larinto, Laura Lepistö jne. hate: vaikee, no ainaki Sean Avery
Miksi pidät tai et pidä jostain tietystä lajista?
En taida pitää erityisen paljon muutakuin jääkiekosta, mutta seuraan mäkihyppyä ja taito-luistelua. Hiihto ei telkkarissa kauheesti innosta :P
Mitä mieltä olet mäkihypyssä ja yhdistetyssä käytettävästä tuulikompensaatiojärjestelmä? Onko se mielestäsi oikeudenmukainen?
Onhan se, koska sekin vaikuttaa hyppyyn jonkun verran. Jos kisassa mukana pysyminen on siitä kiinni, niin sitten voi miettiä onko kisapaikan arvoinen.
Pitäisikö Jääkiekon MM-kisat järjestää harvemmin kuin kerran vuodessa? Miksi tai miksi ei? Mun mielestä on ihan kiva, et niitä on kerran vuodessa, niinkuin Suomen mestaruus ja Stanley Cup
Cynder:
JEE! :) Oon niin onnellinen, et Morgi voitti sen Mäkiviikon vaik se kyllä oli jo aika selvää, mutta silti! :) Sen verran vielä Bissenin osakilpailusta, että hatun nosto Tom Hildelle kun hermot pitivät vaikka siellä yksinään tornissa odotteli, kun itävalatlaiset juhlivat Morgia! :) Hildehän siis voitti Bissenin kilpailun ja oli Mäkiviikon kolmas, mikäli joku ei sitä tiennyt. :)
Beatrix Bones:
...ja Matti Hautamäki tippui seitsemänneksi toisen kierroksen 116,5 metrin hypyllään, mutta tippuipa Adam Malyszkin kuudenneksi, että ei pistele ihan niin pahasti. Päästivät tosin Tom Hilden kolmanneksi, mutta Bischofschofenin mäessä pystyy kuromaan isojakin eroja kiinni ja vaihtoehtoisesti taas tippumaan monta sijaa alaspäin.
Hihhih, mutta olen ihan iloinen Cynderin tavoin siitä, että Thomas Morgenstern voitti mäkiviikon, vaikka se oli varsin selvää jo ennen tätä viimeistä kilpailua; hän olisi hävinnyt mäkiviikon vain jäämällä pois toiselta kierrokselta tai sitten hypännyt toisella kierroksella 105 metriä.
Sassa:
Mäkiviikko oli suomalaisittain vielä pahempi pettymys kun olin olettanut :( Ahosen ja Koivurannan suhteen mulla ei rehellisesti sanottuna ollut kummoisia odotuksia, mutta Larinnon kohdalla toiveet oli kovat. Myös Hautamäen palkintopallipaikkaan jaksoin uskoa, eihän sen olisi edes tarvinnut hypätä mitään mahdottomuuksia... Ensi kausi huolettaa jo nyt, Masa on väläytellyt lopettamisen mahdollisuutta ja Ahosenkaan suhteen mikään ei vissiin ole varmaa.
Mä olen niin iloinen siitä että Morgi voitti mäkiviikon! Ihan hullua, ettei se ole aiemmin voittanut, kun se kuitenkin on pitkään ollut aika suvereeni. Melkein alkoi itkettää kun katsoin sitä riemua ja liikutusta :') Ja Hilden voitosta oon myös mielissäni, vaati tosiaan hiton rautaisia hermoja kyetä sellaiseen suoritukseen samalla kun itävaltalaiset bilettää montussa.
Mitä mieltä muuten olette siitä, että Harri Olli palaa kokoonpanoon Sapporossa?
Cynder:
Se, että Olli pääsee mukaan Sapporoon on ihan oikein potentiaalinen hyppääjä kun on kyseessä. Onhan sillä näitä pieniä 'seikkailuja' ollut, mutta on se ihan reilua, että Suomen mäkimaajoukkueeseen pääsee vielä paikkaansa takaisin ottamaan. Suomi kumminkin on suht pieni maa ihmisluvultaan, eikä niitä hyviä hyppääjiä ihan kauheasti ole. Kuten jo joukkuetta katsoessa huomaa... ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta