Kirjoittaja Aihe: Aamurakkautta, S (Neville/Hannah, one-shot, fluffy, romance)  (Luettu 1479 kertaa)

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Nimi: Aamurakkautta
Kirjoittaja: minä, HarryPotterFan4Ever
Beta: Merrrí
Fandom: Harry Potter

Genre: fluffy, romance, one-shot
Ikäraja: S
Paritus: Itse ainakin kirjoitin tämän Hannah/Neville – parituksella

Vastuunvapaus: Hahmot kuuluvat J.K. Rowlingille. Minä vain hiukan leikin niillä.
Summary: Joka aamu rakastin sinua yhä enemmän.
A/N: Tämä vain ilmestyi päähäni illalla. Oli pakko saada kirjoittaa jotain fluffya. Tähän meni aikaa koin viisitoista minuuttia ja kello on nyt 22.23, joten ei kai tämä ole kauhean järkevää tekstiä. Osallistuu Kerää kaikki hahmot- haasteeseen Hannah Abbotilla. Tämä on betaamaton versio. Laitan bedatun joskus.


Joka aamu sinä nousit ylös ja menit tekemään aamiaista. Joka aamu sain herätä miten kutsuit minua ihanalla äänelläsi, sillä äänellä, jota sinusta rakastin. Oikeastaan, rakastan kaikkea sinussa. Olen sanonut sen lauseen sinulle. Sen jonka jokainen maan päällä oleva haluaisi kuulla. Minä rakastan sinua. Ne ovat maailman kauneimmat sanat. Sinä otit minut syliisi ja suutelit minua. Sanoit, että rakastat minua.
 Mutta sinun piti lähteä, melkein heti sen jälkeen kun olimme virallisesti yhdessä. Sinä palasit sinne missä me tutustuimme ja minä jäin yksin kotiin. Olin kaikki yöt yksin. Viikonloppuisin tulit luokseni ja sinun päästämisesi takaisin töihin oli aina vain vaikeampaa. Yksinäiset yöt olivat kauheita minulle. Toivoin että voit hyvin ja ajattelen minua siellä missä sitten oletkin.
 Yhtenä iltana, kun palasit taas luokseni sanoit, että et voi enää käydä luonani. Sydämeni oli mennä rikki. En saisi tavata sinua puoleen vuoteen, oli kauhein ajatus minkä voin kuvitella. Olla erossa sinusta.
 Pimeänä iltana, menin jästilääkäriin ja kuulla sen, mitä luulin etten koskaan kuulisi. Olin raskaana sinulle, me saisimme vauvan. Kirjoitin sinulle ja toivoin, että et olisi vihainen. Mutta sinä olitkin onnellinen. Kerroit, että pyytäisit vapaata töistä, jotta voisit olla kanssani. Tietysti sinä sait vapaata ja tulit luokseni.
 Meistä tuli perhe, ihana perhe. Rakkauteni sinuun ei ollut vähentynyt ollenkaan. Pian sinun piti palata töihin, mutta palasit kuitenkin aina luoksemme yöksi.

Ja joka aamu rakastin sinua yhä enemmän kuin edellisenä iltana.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:16:42 kirjoittanut Guadaloupe »


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

cykesb

  • Vieras
Vs: Aamurakkautta, S
« Vastaus #1 : 17.01.2011 12:01:01 »
Lainaus
Ja joka aamu rakastin sinua yhä enemmän kuin edellisenä iltana.

Luin tän kolmasti, rakastuin tohon kohtaan ihan tajuttomasti. Fluffy on mulle uusi ulottuvuus, en ole koskaan tykännyt siitä, mutta tää ficci sai mut ihastumaan kyseiseen genreen lujastikin.
Paritus on mulle ainakin harvinainen, mutta se toimi tässä yllättävän hyvin. Neville on ihana hahmo ja tykkään lukea siitä ficcejä. :----))
Suloinen pikku fluffypläjäys. ♥

Yhden virheen löysin;
Lainaus
Sydämmeni oli mennä rikki.

Siinä pitäisi lukea sydämeni, yhdellä m-kirjaimella. (8