Kirjoittaja Aihe: Joulupukki tuli taloon (ja vei lapsen mukanaan), S  (Luettu 1775 kertaa)

koodivirhe.

  • Sua pukee kauneus.
  • ***
  • Viestejä: 47
Ficin nimi: Joulupukki tuli taloon (ja vei lapsen mukanaan)
Kirjoittaja: koodivirhe.
Beta: Ei ole : (
Genre: yllättääkö jos sanon etten osaa sanoa? :3
Ikäraja: S?
Yhteenveto: Lapsen ihka ensimmäinen tapaaminen pukin kanssa : D
Varoitukset: Kidnappaus
A/N: Tästä piti ensin tulla pedofiili(feikki)pukkitarina seksin kanssa, mutta koska jotenkin ei enää tehnyt mieli kirjoittaa sitä seuraavana päivänä niin sen tähden on hiukan lyhyehkö kun tuntui ettei sitä viitsinyt alkaa pidentämään turhilla lörpötyksillä. Kirjoitusvirheitä saattaa olla ja vastaan otan risut ja ruusut. ; ) (niin ja en ole yhtään varma ikärajasta, mutta koska tässä ei oikeastaan mitään kauheaa tapahdu, niin ajattelin sen olevan S. : P) Yritin myös saada päähenkilön vaikuttamaan kunnolla pikkupojalta, joten siinä onnistumisessa/epäonnistumisesta kaipaisin kommentteja. n__n Muuten ei muuta kun lukuiloa!

~*~

"Joulupukki?" kuiskasin hiljaa pimeyteen. Olin kuullut olohuoneesta kolinaa ja koska huomenna oli jouluaatto niin sen oli pakko olla joulupukki. Pidin joulupukista. Hän oli iso, kiltti ja antoi joka joulu paljon lahjoja. Joulupukki ei ole ikinä tehnyt kenellekään mitään pahaa, äiti sanoi niin. Äiti myös sanoi, ettei joulupukki tuo lahjoja tuhmille lapsille, siksi olen aina erityisen kiltti joulukuussa että varmasti saisin lahjan jota toivoin. Tänä vuonna halusin saada kauko-ohjattavan punaisen rekan, samanlaisen kuin luokkalaisellani. Hän oli saanut sen syntymäpäivälahjaksi. Rekka oli kirkkaan punainen ja siinä oli isot pyörät. Kaverini oli nimennyt sen Hirviöksi koska se oli niin hieno. Jos joulupukki tuo minulle samanlaisen niin siitä tulee Ritari. Sitten voimme kilpailla ja katsoa voittaako hirviöt vai ritarit.
"Joulupukki? Oletko täällä?" jatkoin kuiskailuja. Puhuin niin kovaa kuin uskalsin, jos äiti tai isä heräisi he suuttuisivat ja käskisivät mennä nukkumaan. Sitten he piilottaisivat lahjat ja antaisivat ne paljon myöhemmin rangaistuksena kun olin ollut tuhma.
Tunsin hymyn leviävän kasvoilleni kun minulle vastattiin.
"Kyllä, olen joulupukki. Mikset ole jo nukkumassa, lapseni? Kiltit lapset eivät ole valveilla tähän aikaan", pukki vastasi. Pelkäsin niin paljon menettäväni tuhmuuteni takia punaisen rekkani että melkein aloin itkemään.
"Joulupukki-kiltti älä vie rekkaani! Menin kyllä ajoissa nukkumaan, mutta heräsin ja tulin katsomaan oletko täällä", selitin itku kurkussa.
"Älä pelkää, en vie rekkaasi. Se on edelleen tuolla lahjapinossasi", pukki vakuutti. Uskoin häntä ja hymy levisi kasvoilleni.
"Mutta en tullut tänne antamaan pelkkiä lahjoja. Tonttuni ovat tarkkailleet sinua pitkään ja ovat sitä mieltä, että sinusta tulisi loistava tonttu. Haluaisitko tulla kanssani Korvatunturille niin tehtäisiin sinusta ihka oikea joulutonttu?" joulupukki kysyi ja laski kätensä olkapäälleni. Olin ihan innoissani pukin kysymyksestä. Tottakai haluaisin olla joulupukin apulainen!
"Kyllä joulupukki! Mennään heti! Ai niin minun pitää sanoa äidille ja isälle..." sanoin harmistuneena. En halunnut sanoa mitään äidille tai isälle, jos he sanoisivat asialle ei niin en saanut mennä. En saanut ikinä lähteä kenenkään kanssa minnekään ilman, että sanoin heille kenen kanssa olin menossa ja minne.
"Älä huolehdi vanhemmistasi, olen jo hoitanut asian. He tietävät, että tulet kanssani pukin pajalle auttamaan minua ja muita tonttuja. Voimme lähteä vaikka heti", pukki vastasi ja kasvoni kirkastuivat taas.
"Lähdetään, lähdetään!" vastasin innoissani. Pukki otti minua kädestä kiinni ja lähdimme ulos. Petyin, kun näin porojen tilalla vanhan pakettiauton.
"Missä kaikki porot ovat?" kysyin pettyneenä. Olisin halunnut nähdä Petterin ja kaikki muut porot.
"Kaikki poroni sairastuivat kuumeeseen, joten joudun käyttämään autoa. Mutta pääset näkemään heidät heti kun pääsemme Korvatunturille", pukki vastasi vakuuttavasti. Tietenkin uskoin pukkia ja menin iloisena pakettiauton kyytiin.
"Oletko valmis? Nyt lähdetään", joulupukki vielä sanoi, ennen kuin käynnisti auton ja lähti ajamaan kohti Korvatunturia.

// Scarlett lisäsi ikärajan otsikkoon
« Viimeksi muokattu: 24.12.2010 21:02:42 kirjoittanut Scarlett »
Kasta kynä sydämeeni, ja kerro tarina.

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Joulupukki tuli taloon (ja vei lapsen mukanaan), S
« Vastaus #1 : 28.12.2010 20:07:14 »
Tää oli sinäänsä ihan hyvä, mutta jotenki vähä outo.
Toi poika lähti jotenki vähä liian helposti pukin mukaa.
Virheitä en löytäny, mut juu iha hyvä.  Vähä kirjotustyylissä vois parantaa.
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää