Kirjoittaja Aihe: Elämä toiset erilleen johdattaa | S Angst, Songfic  (Luettu 1786 kertaa)

EYE-YEAR-OH

  • ***
  • Viestejä: 100
Title: Elämä toiset erilleen johdattaa
Author: Miä eli Chita
Beta: Noup, joten virheitä on.
Raiting: S
Pairing: Hahmojen sukupuoli ja nimet teiän mielikuvienne mukaa.
Fandom: Orginal
Genre: Angst, Songfic
Disclaimer: Lyrics Katy Perryn, teksti mun.
Summary: Meiä piti olla ikuisesti yhessä, mut me oltii nii nuorii, eikä me tiietty miten elämä toiset erilleen johdattaa.
A/N: Ku tätä Katy Perryn The One That Got Awayta oli kuunneltu tarpeeks, oli pakko kirjottaa jtn siitä. Tää kirjotettu kolmee ekaa lausetta lukuuottamatta tänää jossai tunnissa yheksä jälkee. Lähinnä jtn säätöä, oon pahoillani laadusta.


Lukion jälkeine kesä. Sillon me ekaks tavattii. Sä huristit sun Mustangilla, sillä jossa me ekan kerran muhinoitii, meiä naapurii. Sä ja sun perhe olitte vuokrannu sen kämpän kesäks. Olit kotosin New Jerseystä, sillon nauroin sulle, et miks helvetis halusitte tänne räkälää viettää lomaanne, mut myööhemmi kerroit, et sul oli ollu ongelmii ja sun perhe oli halunnu saada sut mahollisimman kauas pois. Suomi oli paras vaihtohto, kosk sun äiti oli suomalaine.

Muutamas viikos meist tuli tosi läheisii, läheisempii ku mä olin koskaa kenenkää kans ollu. Tasan kolme viikkoo ja neljä päivää meiä tutustumise jälkee me alotettii meiä perinne pölliä sun vanhemmiltas liköörii ja kiivetä teiä katolle ain lauantaisin, ku sun vanhemmat oli kirkon konsertis. Me katottiin siel kaunist pilvetönt taivast ja puhuttii. Mä muistan et me molemmat haluttii panostaa musiikkiin. Molemmat haluttii elää ikuisesti vapain, kierrellä maailmaa ja esittää meiä musiikkii. Meist piti tulla maailmankuulu muusikkopari. Meiä piti olla ikuisesti yhessä, mut me oltii nii nuorii, eikä me tiietty miten elämä toiset erilleen johdattaa.

Kahen kuukauden seurustelun jälkee sä sait hullun idean. Mul oli synttärit sä nauroit mulle ja halasit kovaa. ''Onnee täysikäselle'' Sä totesit ja sidoit mun silmät sun isän kravaatil. Sä johdatit mut tatuointiliikeesee ja näytit mulle upeeta piirrosta. Se oli sairaan upee kitara jonka ympärille oli kietoutunu mikki ja sen ympäril oli kaunis kuun sirppi, tähtiä ja sun koristeelliset nimikirjaimet ja sä kysyit virnistellen: ''Haluuksä?'' Ja sit sä nostit vähän sun paitaas paljastaen lapaluiden kohal olevan just tehyn samallaisen tatskan, mun nimikirjaimil. Ja mä halusin.

Summer after high school when we first met
We make out in your Mustang to Radio head
And on my 18th birthday we got that chain tattoos
Used to steal your parents' liquor and climb to the roof
Talk about our future like we had a clue
Never plan that one day I'd be losing you

Johnny Cash. Mikä mies, me sanottii ja ruvettiin laulaa. Ku me lopetettii laulu sä suutelit mua intohimoisesti ja kosketit mun lapaluita kyljestä saaden mut kiemurtelee. Ku sun vanhemmat raivos liköörin katoomisest me juostii meren rantaa ja kiivettii meiä vakituisee puuhu ja naurettii. Mä kiedoin mun jalan sun selän taakse ja suutelin sua ja sit me pudottiin. Me naurettii nurmikol kyyneleet silmis. Pudotus oli pari metrii, mut ei se meit haitannu vaik oltiiki jälkeepäi mustelmil. Me oltiin aina yhessä, ei ollu mitää vittumaist 'sori, oon tänää ton kaa' juttuu. Kumpikaa ei koskaa jääny yksi. Sillonki ku mun vanhemmat humalapäissää rupes heittelee kaljapulloi toisiaa päi, saatoin tulla itkee sun olkapäätäs vaste teille.

Silti tuli aika ku kesä loppu. Sä jouduit palaa New Jerseyhy ja lupasit tehä kaikkes voidakses palata. Sä palasitki. Sun musta pitkä tukka oli vedetty lyhyeks ja värjätty punertavan ruskeeks. Sä olit kasvattanu pienen sängen ja joku sano et olit poistattanu tatuointis. Tulit mun luo ja pyysit anteeks, sanoit et me ei vaa enää sovita yhtee, et sä oot muuttunu, et sä oot pahoillasi. Ja mä itkin. Sä toteutit haavettas pienimuotoisesti, mut tiesin et entinen sinä olis päässy pidemmälle.

I was June and you were my Johnny Cash
Never one, we got the other, we made a pact
Sometimes when I miss you, I put those records on, whoa
Someone said you had your tattoo removed
Saw you downtown singing the blues
It's time to face the music, I'm no longer your muse

Musta tuli kuuluisa, mä sain rahaa, sain miehii ja naisii, sain onnee, mutten sua. Loppujen lopuks en surenu pitkää, mut silti vielä nykyäänki toivon että voisin kaikel täl rahal ostaa aikakoneen ja palata vielä kerran halaamaan sua, suutelemaan sun huulias ja itkemään sun olkaas vaste, kaikkii suruja. Tiiän nyt, et mun ois pitäny yrittää kovemmin. Tulla sun kanssas, tehä kaikkeni, mä oon vahvempi ku se mikä musta on ilman sua tullu. Ilman sua mä en ollu luovuttaja. Ilman sua, ilman sua... Ei ois mua.

All these money can't buy me a time machine, no
Can't replace you with a million rings, no
I should've told you what you meant to me, whoa
'Cause now I pay the price
----
I♥Kommentit
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 10:38:56 kirjoittanut Illusia »
If you look in the mirror and don't like what you see - you can find out firsthand what is like to be me.

Kadu

  • ***
  • Viestejä: 15
  • Homofobian is fuckin gay
Vs: Elämä toiset erilleen johdattaa.
« Vastaus #1 : 18.02.2011 12:08:01 »
Ihana tarina! <333

Lauraza

  • Vieras
Vs: Elämä toiset erilleen johdattaa.
« Vastaus #2 : 20.02.2011 20:50:05 »
Aah, ihana.  :-* ♥ Toi puhekieli ei yhtään häirinny, sopi tähän ihan loistavasti, varmaan paremmin ku kirjakieli ois sopinu.  ;) Dodanoinni... mitäs muuta... No, ainakaa en niitä kirjotusvirheitä tainnu ku ehkä muutaman löytää, kuitenki niin vähän niitä oli, ettei ne häirinny yhtään lukemista. Mutta siis, oot ihan sika hyvä kirjottaa kaikkii näit tarinoit, ym.  :)

~Dana kiittää ja kumartaa