Kirjoittaja Aihe: Greyn Anatomia, Rakkautesi anatomia | S  (Luettu 2706 kertaa)

Pixie

  • Vieras
Greyn Anatomia, Rakkautesi anatomia | S
« : 30.10.2010 02:47:38 »
Vastuuvapautus: Saan kiittää Shonda Rhimesia ja muita mukana olevia kaikesta.
Maailma: Greyn Anatomia

Nimi: Rakkautesi anatomia
Kirjoittaja: Pixie
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Izzie/Alex
Tyylilaji: Angst
Varoitukset: Vihjaa kutoskauden päätöstä hieman näiden hahmojen osalta.

A/N: Mitä tästä voi sanoa? Yritän päästä eroon blokista ja mää tykkään Greyn Anatomiasta hirveästi, kuten myös tästä parituksestakin. Tykkään kirjoitella siitä, että mitä kaikkea jäi sanomatta ja ficci on siis aika lailla kuvaus siitä. Kommentit olisivat ihania varsinkin, kun tämä on mun ensimmäinen yritys tästä fandomista ja tiedossa on toivon mukaan lisää. Kiitos bbricklessille, joka lukaisi läpi.
Haasteet: Multifandom, Katkelmia maailmalta

-

"Did you say it? I love you. I don't ever want to live without you. You changed my life. Did you say it?” – Meredith Grey


Parisängyn oikea puoli on tyhjä. Satiinilakanat ovat ikkunan puolella koskemattomat ja tuntuu, kuin lasia vasten hakkaava tuuli ulottuisi sille puolelle, jossa Izziellä oli tapana nukkua. Siitä, alle käsivarren mitan päästä, hänellä oli tapana suudella. Nyt makuuhuoneen seinien sisällä miehellä ei ole maailmasta mitään muuta kuin tyhjyyttä. Ei yhtään mitään ja samalla kaikki huutaa sinulla ei ole ketään.

Hetken hän pidättelee hengitystään, katselee kuinka mustat pisteet karkailevat näkökenttään, tyhjentää keuhkot, luo katseen tyhjille seinille ja tuntee kuinka luoti liikkuu ihon alla, hankautuu kylkiluihin, muistuttaa kaikesta siitä mitä on menetetty eikä voida saada takaisin. Käsi tavoittelee vaaleapuisen yöpöydän pintaa taas kerran. Sormet kiertyvät puhelimen ympärille ja hengitys salpautuu.

Alex ei halua soittaa, ei halua olla heikko. Mutta hän rakastaa Izzietä niin kovasti. Niin paljon, ettei se ole enää terveellistä. Loppujen lopuksi merkitsee vain se, mistä haluaa pitää eniten kiinni ja jokainen aamu, johon Alex herää yksin, saa hänet välittämään aina vain vähemmän ylpeydestään.

Palaisiko Izzie takaisin, jos Alex kertoisi kuinka luoti liikkuu hänen sisällään ja kuinka hän näkee veren käsissään vieläkin? Kuinka hän on riippuvainen, eikä osaa jatkaa eteenpäin?

Hän valitsee numeron kiivaasti hengittäen ja sormet kulkevat näppäimillä tuttuja reittejä. Rintakehän liike on väkivaltaista. Hän soittaa, mutta kun linjan toisesta päästä nainen vastaa ja kuiskaa nimensä, Alex ei sano mitään. He ovat hiljaa, mies kuuntelee naisen henkäyksiä, laskee niitä. Kuvittelee kuinka huulet erkanevat toisistaan ja palaavat takaisin yhteen. Ja hän haluaa ne huulet omillensa. Hän haluaa ne huulet niin paljon, ettei siinä ole mitään järkeä. Nyt ilma kulkee hänenkin lävitseen kunnolla. Sen tekee Izzie ja nainen on ainoa, jolla on väliä.

Eikä Alex muista, milloin hän viimeksi kertoi rakastavansa. Kertoisiko hän sen nyt? Milloin hän sanoi sen? Eikö hän koskaan kertonut Izzielle, ettei osaa enää nukkua, elää, hengittää yksin?
Yksi kaksi kolme henkäystä. Ääni, jota Alex haluaisi kuunnella koko loppuelämänsä, mutta ei saa sanottua niitä sanoja.
”Alex”, nainen aloittaa varovaisesti ja ääni on pehmeämpi kuin mikään muu. ”Minullakin on ikävä sinua.”

Alex piti naisen sydämen sykkimässä. Hän sanoi tahdon. Izzie sanoi tahdon. Mutta tässä maailmassa kaikki menettää merkityksensä.

Yksitoista kaksitoista kolmetoista, klik, hiljaisuus.

Sanoitko sinä sen?
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 15:16:54 kirjoittanut Yukimura »

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Rakkautesi anatomia
« Vastaus #1 : 30.10.2010 10:08:55 »
Voi kun tää oli kaunis. Rakastan greyn anatomiaa, joten oli kiva huomata tällänen ficci! :)
Lainaus
"Did you say it? I love you. I don't ever want to live without you. You changed my life. Did you say it?” – Meredith Grey
Tää on mun mielestä niin kaunis kohta, varsinkin kun Meredith sen sanoi sillon jossain jaksossa.
Voipa kun Alex ja Izzie palais yhteen.

Lainaus
Yksitoista kaksitoista kolmetoista, klik, hiljaisuus.

Sanoitko sinä sen?
Vau. Mahtava lopetus.

Mutta joo, kirjotat hyvin & tykkäsin tästä kovasti - tälläsiä lisää kiitos!  :-* Pahoittelen kommenttini sisällöttömyyttä, toivottavasti tästä kuitenkin oli jotain piristystä!


Kiera
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

coffeeholic

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Rakkautesi anatomia
« Vastaus #2 : 30.10.2010 10:26:50 »
Mutta hän rakastaa Izzietä niin kovasti. Niin paljon, ettei se ole enää terveellistä.

Ihana kohta.
Ihana ficci.
Kiitos kun kirjoitit tämän, pidin kovasti.
Jos en olisi lukenut että tämä on ensimmäinen yritys, en olisi uskonut. Koska sinä osaat todella hyvin.

~Shakira
Let it be

Rosy

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Rakkautesi anatomia
« Vastaus #3 : 30.10.2010 15:45:48 »
PIXIIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Nyt tuli sellanen leuka jysähtää maahan ilme :') Teit sen, teit! Cmoon teit sen oikeasti, greytä ja sun kirjottamaan.... kuolaan. Izzie/Alexilla viel, vaikka odotankin, kuin kuuta nousevaa sitä sun kirjotusta toisella parituksella(wink, wink)
Mutta siis tähän taas, jotain järkevää pitäisi varmaan sanoa? Noh, ainekin toimi ja toimi ihan hiton hyvin. Pidin valtavasti tuota tyylistä, millä kirjoitit ja kuvailit Alexia ja sen tunteita. Ehkä vähän nimentoistoa, mutta toisaalta se sopi tähän. Ommmh, voisin ehkä lainaa jotain :')
Lainaus
Hetken hän pidättelee hengitystään, katselee kuinka mustat pisteet karkailevat näkökenttään, tyhjentää keuhkot, luo katseen tyhjille seinille ja tuntee kuinka luoti liikkuu ihon alla, hankautuu kylkiluihin, muistuttaa kaikesta siitä mitä on menetetty eikä voida saada takaisin. Käsi tavoittelee vaaleapuisen yöpöydän pintaa taas kerran.
Ömmhh, mitä mä voinkaan tähän sanoa? Siis oikeasti vedit multa maton alta tätä lukies, ähhh. Ooon vaan niiin HAPPY, ku vihdoin kirjotit greystä<3! Ja btw toi luoti juttu... omh sopiko yhtään ja oliko ihana?
Lainaus
Yksitoista kaksitoista kolmetoista, klik, hiljaisuus.

Sanoitko sinä sen?
Lövetän tota kysymysmerkki juttua lopussa. Tekee tästä todellisemman, pistää itsekin miettimään. Aivan mahtava. Anteeksi nyt ei ole mitään järkevää kommentoitavaa, silkkaa kuolausta. Lisää tulee pixiiiii<3

rosy
I am a dreamer and when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take...

Pixie

  • Vieras
Vs: Rakkautesi anatomia
« Vastaus #4 : 31.10.2010 12:25:11 »
Kiera: Kiitos tosi paljon kommentistasi, joka ei ollut muuten yhtään sisällötön vaan ihana! Piristyin siitä todella paljon ja oli kivaa huomata, että Greyn anatomia-ficeille löytyy lukijoita. Tuo lainaus tosiaan on aivan jumalattoman ihana ja se on taikaa yhdistettynä Off I Go biisiin. Lainaus siis tuli siitä jaksosta, jossa Izzie ja George oli molemmat kuolemaisillaa, nyyh. Ja mä toivon myös, että Izzie ja Alex palaisi yhteen, koska ne niin kuuluu toisilleen. En mä vain pysty näkee niitä toisten kanssa. Mutta tosiaan kiitos tosi paljon ja sun kommenttisi oli oikein ihana. Ja lisää näitä on tulossa ;)

Shakira: Hämmennyin tuosta sun kommentistasi ja olen siitä todella kiitollinen. Ihanaa, että pidit ja vielä kerroit mulle sen.

Rosy: Voi Rosy-kulta. Mä todellakin tein sen ja ihana kuulla, et sun leukas jysähti maahan! Ja hei, Dreamy/Steamy on kyllä tulossa, mä lupasin ja ajattelin tällä kertaa pitää lupaukseni :D Ja koska mä tykkään kaikenlaisesta kuolauksesta ja susta, niin kommenttisi oli ihana. Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2010 12:26:56 kirjoittanut Pixie »

Spud

  • Vieras
Vs: Rakkautesi anatomia
« Vastaus #5 : 31.10.2010 17:25:01 »
Voi että Greyn Anatomia hrrrr. Ihanaa, vieläkun rakastan tätä paritusta mahdottomasti. Rakastan tuota Meredithin 'did you say it'-lainausta niin paljon, muistan kun se jakso tuli, missä George kuoli ja Izzie meinasi kuolla ja Alex itki paniikissa voivoi, minäkään en ole niin kovin itkenyt ikinä kun olen jotain sarjaa katsonut.

Mutta siis, tuo lainaus sopi ehdottoman hyvin tähän. Alex sai tässä, niin kuin aina muutenkin saa, minun sympatiani osakseen tuon Izzie jupakan kanssa.

Lainaus
Alex piti naisen sydämen sykkimässä. Hän sanoi tahdon. Izzie sanoi tahdon. Mutta tässä maailmassa kaikki menettää merkityksensä.
Tässä oli monta monta ihanaa kohtaa, mutta tästä tuli oikein kylmät väreet, niin pakko lainata. Jotenkin niin kaunis ja surullinen. Hoijoi.

En nyt taas saa rustattua mitään hyvää kommenttia, piti vain kertoa, että pidin tästä kamalasti. Olisi kiva lukea lisääkin !
Kiitos<23

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Rakkautesi anatomia
« Vastaus #6 : 31.10.2010 20:04:21 »
KAUNEUS!
Herran jestas tämä neiti pimahti lopullisesti. Mä rakastuin just äsken. Tän takia mä itken täällä, mut silti oon jotenkin tosi.... aawwww... Mä en löydä sanoja :D

Mä rakastan sun kirjotustyyliä ja kuvailua. Mahtava lopetus, ihan pakko myöntää.
mun rakentavat hyppäs kaivoon, eikä tähän niitä tarvitsekkaan, täydellistä :)

Kiitos illan lukuelämyksestä, tää oli ihana. Muutenkin kun tuota Greyn Anatomiaa niin rakastan ja tämä vielä. Jes!

Tilli kiittää ja kumartaa :)
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Pixie

  • Vieras
Vs: Rakkautesi anatomia
« Vastaus #7 : 08.11.2010 15:46:33 »
Spud: Älä missään nimessä ajattele, ettei sun kommentti olisi ollut hyvä, koska mut se teki todella iloiseksi! Kiva kuulla, että paritus, fandom ja lainaus miellyttää ja olisit valmis lukemaan lisääkin. Kiitos paljon.

Tilkkutilli: Voi kamala, kun oon huono vastailemaan kommentteihin, mutta olen kyllä tosi otettu kaikesta mitä sanoit. Se on nyt niin, että mä en löydä sanoja :D Kiitos todella paljon sullekkin!