Kirjoittaja Aihe: Kyllä mä oikeesti välitän, S|Veeti/Lauri|slash, romance, angst|oneshot  (Luettu 1549 kertaa)

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Ficin nimi: Kyllä mä oikeesti välitän
Kirjoittaja(t): Kuolonsyöjäprinsessa (minä)
Oikolukija/Beta: Ei oo
Tyylilaji/Genre: pienehkö slash, romance ja angst
Ikäraja: S
Paritus/Päähenkilöt: Veeti/Lauri
Varoitukset: -
Vastuunvapaus: Kaikki kuuluu mulle. En saa minkäänlaista korvausta tästä
Haasteet: Oneshot10 (534 sanaa)

A/N: Tässä tekstissä esiintyneen Laurin ajatuksia, tuosta kyseisestä päivästä. Edellä mainitun spin-off (Ystäviä (ja vähän enemmän) taas (K15))



Kyllä mä oikeesti välitän
|



Sä tuijotit mua taas vihasesti koko päivän. Siitä on jo kaks vuotta, mutta sä et unohda. En mäkään unohtais. Mutta kyllä mä oikeesti välitän. Mä en vaan pystyny olemaan sun ystävä, katsomaan sun iloista hymyä tai koskemaan sua ystävänä. Mä halusin niin paljon enemmän. Sä et olis ymmärtäny, mitä mä tunsin, kun katsoin sun kauniita vihreitä silmiä tai suloisia punertavia huulia. Mä halusin sua, eikä se liittyny ystävyyteen millään tavalla. Ainut vaihtoehto oli pistää tylysti välit poikki. Mä muistan vieläki sun ilmeen, kun mä kerroin, että mua ei kiinnosta olla sun kaveri enää. Sä näytit siltä ku mä olisin just lyöny sua. Kyyneleet valui pitkin sun poskia, kun mä käännyin pois, enkä tullu takasin. Sä et tullu kouluun yli kuukauteen ja mä aloin huolestua. Sitte sä vihdoin palasit, mutta sun vihreissä silmissäs ei ollu enää sitä iloista pilkettä. Oli vaan kylmyyttä. Paitsi sillon, kun sä katoit Annia. Sulla oli tyttöystävä. Mä olin kamalan mustasukkanen koko ajan, mutta en mä voinu tehä mitään, kun olin pilannu kaiken.
Monesti mä tuijotin sua tunnilla ja joskus sä katsoit mua niin vihasesti, että kyynel vierähti mun poskelle. Kukaan ei kuitenkaan nähny sitä. Ikinä. Mä olin huomannu monesti sun kasvoilla mustelmia. Mä tiesin kyllä, kuka ne oli aiheuttanu. Niin oli käyny ennenki. Sillon mä olin lohduttanu sua, mutta nyt sua ei lohduttanu kukaan. Sä et ollu kertonu Annille. Se sai väkisin hymyn mun huulille, vaikka sun oliski pitäny kertoa jollekki. Sä olit luottanu muhun enemmän ku Anniin.
Mun äiti oli niin monesti kysyny, mitä meille tapahtu ja joka kerta mä sanoin, että me kasvettiin. Se ei ollu totta. Mä itkin itseni edelleen uneen, muistellen, kuinka sä aina kerroit mulle ”iltasadun” ja silittelit mun hiuksia, kunnes mä nukahdin. Mä halusin olla sun kaveri, mutta mä tiesin, että olisin menny liian pitkälle. Mua pelotti ihan kauheesti, että sä hylkäät mut. Mun olis pitäny tietää ettet sä tekis niin. Nyt on jo liian myöhästä.
Mä haluaisin niin kovasti halata sua niinku mä ennen tein. Haluaisin tuntea sun kädet mun hiuksissa. Mulla oli niin kova ikävä, että se sattu. Tuntu siltä ku mun sydän olis puristettu kasaan. Mä halusin vaan itkeä. Oli vaikeeta pysyä tässä maailmassa, kun ei ollu sua vieressä. Sä olit mun paras kaveri ja mä rakastin sua. Rakastan edelleen.
Mä kaipasin sua niin helvetisti, että mua oikeesti sattu. Mä en osaa kuvailla sitä tunnetta. Se vaan sattuu nii vitusti, että mua oksettaa. Mä tarviin sut takasi. Mun ei olis koskaan pitäny antaa sun mennä. Et sä olis mua hylänny, vaikka mä olisin kertonu mun ihastuksesta. Jos mä nyt kertosin, sä varmaan nauraisit mulle. Okei, tuskin. Et sä oo sellanen. Sä et oo kylmä, etkä sä naura muille. Mä tiedän, että sisältä sä oot edelleen se Veeti jonka mä tunnen. Se Veeti jota mä rakastan.
Kun mä sitte tänään päätin lähteä kävelylle metsään, mä löysin sut. Ja, kun mä näin sun itkusta punaiset ja turvonneet, mustelmien ja naarmujen peittämät kasvot, mä tiesin, että mulla on mahollisuus. Mä kävelin sun luo ja kysyin, mitä oli tapahtunu. Mä tiesin kyllä, mutta halusin kuulla sen sulta. Ja sä kerroit koko jutun. Mä puristin sun kättä hellästi ja vein sut meille. Se yö päätty suudelmaan. Ja mä tiesin, että sä rakastat mua, niin ku mä rakastan sua.

« Viimeksi muokattu: 24.08.2016 12:48:52 kirjoittanut Kuolonsyöjäprinsessa »
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.