Kirjoittaja Aihe: Menetys H/D, angst, deathfic, raapale, S  (Luettu 3258 kertaa)

Dracoslover

  • ***
  • Viestejä: 67
  • Come to the dark side... We've got Draco Malfoy.
Menetys H/D, angst, deathfic, raapale, S
« : 09.03.2008 20:09:25 »
Author: minä
Beta: BoyWhoLived
Genre: Angst, romance,
Pairing: Harry/Draco
Rating: S
Warnings: Henkilön kuolema, itsetuhoisuus, angsstia
Summary: Mitä yksi virhe voikaan maksaa...
A/N: Tämä tuli ehkä puolessa tunnissa, joten ottakaa siihen kantaa siihen katsoen. Ja luotan betaani ^^

”Harry ei, en minä…”, Draco nyyhkytti ja katsoi noihin rakastamiinsa vihreisiin silmiin. Draco oli polvillaan Harryn edessä ja piti tätä kädestä. Harmaat silmät olivat täynnä kyyneleitä jotka valuivat pitkin kapeita poskia, kauniille leualle ja huulille.

Harry katsoi polvillaan olevaa poikaa ja rypisti otsaansa ja sulki silmänsä, aivan kuin pojan katsominen olisi tuottanut suurta tuskaa. ”Minä en voi antaa sinulle anteeksi Draco”, hän sanoi ja tönäisi heikon pojan kauemmas itsestään ja asteli niin nopeasti kuin pystyi kylpyhuoneeseen.

Draco oli satuttanut. Draco oli pettänyt. Miksi Harry antaisi anteeksi? Nojatessaan kylpyaltaaseen, Harry kuuli kovan huudon, ja näki vihreän valon pilkahduksen oven alta.
”EI!”
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 17:35:20 kirjoittanut Renneto »
Come to the Dark Side. We have cookies!

vampirelove

  • ***
  • Viestejä: 113
  • call me your favourite, call me the worst
    • break me.
Vs: Menetys H/D, angst, deathfic, raapale, K-11
« Vastaus #1 : 10.03.2008 19:42:52 »
Aapua, vau.
Vaikka olikin lyhyt (mut mulle just sopiva ku en koskaan jaksa lukea pitkiä ficcejä, kehkeh)
niin silti tunnelman pystys tuntemaan, hiukan surua tunsin kun noi loppulauseet luin.
Tosin, oishan tähän alkuun voinut jotain enemmän kertoa, vaikka että miten kaikki oli tapahtunut,
mut ei se tarpeellista ollut, ei. Hyvä raapale, tahtoo lukea lisää sun kirjoituksias 8D
everybody's looking for the drug that heals.

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 971
Vs: Menetys H/D, angst, deathfic, raapale, K-11
« Vastaus #2 : 05.04.2008 21:20:36 »
*Shock* Nyt et saa musta kyllä mitään järkevää irti anteeks.  :'(

Mä oon shokissa ja itkettää tää  :'(. Voin kuvitella tilanteen jossa Draco anelee Harrylta polvillaan (keltään muulta Dracoa en näe anelemassa anteekspyyntöä). Itkettää toi loppu.  :'(

Lyhyt ja voinko sanoo kaunis? Onko se väärä sana?? Periaatteessa se meinaa oli kaunis surullisuudestaan huolimatta. :'(

Aivan loistava tää on kiitos sulle paljon tästä <333
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Iiittu_

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Menetys H/D, angst, deathfic, raapale, K-11
« Vastaus #3 : 07.04.2008 21:03:44 »
Täshän vetää ihan sanattomaksi. Vaikka olikin lyhyt, oli tosi semmoinen... Herkkä.

Täshän rupee ihan miettimään mitä olikaan tapahtunut ennen tätä tapahtumaa jonka kirjoitit... Kuitenkin, kiitos tästäkin pienestä illan viihdykkeestä.   :)    En nyt vain oikein osaa sanoa tällä hetkellä mitään rakentavampaa. :D

~Iittu           
You are everything I need. <3

enas

  • ***
  • Viestejä: 171
  • näätä
Vs: Menetys H/D, angst, deathfic, raapale, K-11
« Vastaus #4 : 13.04.2008 11:27:55 »
voi eeeeeeeeih, mitä draco meni tekemään!
tää oli kyl hyvä raapale, vaikka ois mielummin harry ollu se pettävä osapuoli ^^ :D
"se on makuasia", sanoi koira kun pallejaan nuolaisi.