Kirjoittaja Aihe: Oh, it's you again, spring. | S, angst, raapale  (Luettu 2017 kertaa)

unicorn

  • ***
  • Viestejä: 26
  • avatar by Huurresinetti
Ficin nimi: Oh, it's you again, spring.
Kirjoittaja: unicorn
Beta: ei ole.
Genre: angst, raapale
Ikäraja: S
Varoitukset: Ei ole.
A/N: Miksi henkilö ajattelee näin? Sen saatte päättää aivan itse. Ainiin, siskolle kiitokset nimen keksimisestä<3

Oh, it's you again, spring.  

Kaikkialla on niin kaunista, jopa pelottavan rauhallista. Linnut laulavat kuorossa ja vesipisarat tippuvat puiden oksilta. Tällaista tämä aina on, väistämätöntä. Yhtäkkiä kaikki kaunis katoaa ja tilalle tulee jonkinlainen kesken oleva vuodenaika. Olen koko pienen ikäni ajan vihannut kevättä aina, eihän kyseisessä vuodenajassa ole järkeä. Se saa minut aina surulliseksi ja ajattelemaan asioita.
 
”Talvi menee, kevät tulee, kaikki kaunis kuolee”, mutisen hiljaa itsekseni ja suljen sinivihreät silmäni. Monet ajattelevat, että talvi tappaa kaiken elollisen. En ymmärrä heitä, jotka ovat sitä mieltä. Talvella kaikki on niin erilaista, toisella tavalla rauhallista kuin parhaillaan. Haluan kaiken tuhoutuvan nyt, sillä en tahdo elää tässä hetkessä.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 18:40:18 kirjoittanut flawless »
Ehkä minä olen salaisuus.

TiiviTaavi

  • *
  • Viestejä: 2
  • Create your own world.
Vs: Oh, it's you again, spring.
« Vastaus #1 : 24.03.2011 19:02:47 »
Olen tosi onnellinen, että satuin valitsemaan juuri tämän ficin luettavakseni, sillä tämä oli niin totta! Olen täysin samaa mieltä. Kevät on ruma vuodenaika. Talvi voisi jatkua pidempään tai sitten voitaisiin hypätä suoraan kesään. Tietenkin onhan keväässäkin hyvät puolensa.

Tämä oli tosi kiva originaali (anteeks, en osaa antaa kommenttia :S). : ))) Kirjoita toki lisää ja pidempiä.

Ps. Olin eka kommentoija! Yay!

unicorn

  • ***
  • Viestejä: 26
  • avatar by Huurresinetti
Vs: Oh, it's you again, spring.
« Vastaus #2 : 27.03.2011 13:46:19 »
TiiviTaavi, kiitos kommentista<3 Kiva että tykkäsit, sillä mietin kauan julkaisenko tätä sittenkään. Ja kyllä, aion kirjoittaa tulevaisuudessakin! :)
Ehkä minä olen salaisuus.