Vapaa keskustelu > Sir Cadogan vs. Räiskeperäiset sisuliskot

Sheikahin sekalainen seurakunta K-11 (uutta 18.9.2020)

<< < (2/3) > >>

sheikah:
Claire : Kiitos! Kivaa jos Inuyasha aiheiset raapustelut tykästyttivät. Sitten meitä on kaksi manga hörhöä. :P Sesshoomarun piirsin yhdestä luvun aloituskuvasta. En nyt muista monennessa numerossa se oli. Pokkareihin en ole itse lähettänyt mitään kuvia, kun olen aina piirrustusten kanssa myöhässä. (Toinen sarja kerkeää alkaa, ennenkuin ajattelenkaan lähettämistä.)
  Fin Fish taidetta tulen lähettämään tässä kohtapuoliin varmaan. Itseasiassa parempi kuin edellinen ja olet oikeassa, että tuossa vanhemmassa Finin kuvassa jalat voi törröttää. Näin myöhemmällä iällä kuvasta kyllä huomaa pieniä anatomisia outouksia ja vinksahtaneita silmiä ja päitä yms. Mutta todella suuret kiitokset kommentista. : )

Distinctive: Ei se minunkaan englannin kirjoitustaito mitään kultaluokkaa ole, mutta kyllä ne kommentit ihan ymmärsi. Ja taisin vastatatakin niihin takaisin omalla sotkuhörhöenkullani. Ja superkiitokset myös sinulle, että kehtasit kommentoida tänne, että arttiin! : )

// Uusia kuvia lisätty 22.11.2011

En ole kiireiden takia kerennyt uusia lyijykynäteoksia piirtämään, mutta pieni valokuvapläjäys tällä kertaa.

Valokuvauksen kohteena Nöpö. Meidän uusi 10 viikkoinen kissanpentu. Äidin puolelta ripaus Norjalaista metsäkissaa. Todella hyvin kotiutunut taloon, vaikka vähän pelotti ensin, että tuleeko arempi kissa kahden viikon aikaisemman luovutusiän takia. Kattia kanssa! Nöpö on todella sosiaalinen kissa ja menossa mukana. Aamuisin roikutaan jalassa kiinni ja nautuaan huomiota. Ruokahalu kasvaa mitä enemmän saadaan sekokohtauksia ja juostaan ympäri taloa ihan päättömästi. Kameralle osaa poseerata ja näyttää kuka tässä talossa on se suloisin otus.


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.

Nikita:
Vau! Piirrän itsekin todella paljon mangaa, mutta ne ovat vähän *köh* epämuodostuneita :-X
Ihailen sun tyyliäs varjostaa ja tehdä oikean näköistä kangasta, mutta oli muutamia kohtia, jotka jäi vaivaamaan esim.
Timestranger Kyoko - Kyoko Suomi -kuvassa korva on minusta liian alas piirretty ja
Fin Fish 2 -kuvan kämmenet ja sormet kummastuttavat. Ihania kuvia muuten ja alkoi itsekin heti tehdä mieli taas piirtää ;)

sheikah:
Nikita: Kiva kun tykkäsit. Mukava kuulla, että tykkäät itsekin piirtää mangaa. Harjoittelemalla oppii! Uskon, että virheitä löytyy joistain piirtämistäni kuvista varsinkin vanhemmista tuotoksista. Jotkut anatomiavirheet voivat johtua siitäkin, että itse mangakan kuvissa on jo valmiiksi joitain virheitä, jotka sitten olen tunnontarkasti piirtänyt. Tanemuran kuvissa varsinkin käsien anatomia on yleensä vähän hassuhkoa. Pitäisi harjoitella jäljennöksen ohella korjaamaan virheitä itse ja päästä eroon tunnontarkasta seurauksesta.
   Tanemuran piirrustuksia tykkään piirtää ja yleensä panostan juuri vaatteiden piirtämiseen, kun tykkään näperrellä pikkutarkkojen kuvien kanssa. Varsinkin Fin Fishin ruusuinen mekonhelma oli hauska tehdä, vaikka olikin työn ja tuskan takana. :)

Mutta eikun ihmeessä kynä käteen ja piirtämään, jos siltä tuntuu! Piirtäminen on mukavaa! :)

// Uutta taidetta lisäilty 6.2.2012

Pääsinpäs pitkästä aikaa taas kynien ja tussauksen pariin. Kahta henkilöä on todella vaikea yrittää piirtää, kun vapaalla kädellä ei aina hahmota paperin kokoa. Siksipä osa piirrustuksesta jäi tilan takia rajojen ulkopuolelle. :(

// Uusia kuvia lisätty 29.7

Kävin toukokuussa pienellä reissulla Kiinassa. Jossainvaiheessa ajattelin koostaa pienen valokuvakokoelman, joten sitä odotellessa. Lukijoita hemmotellen lisäsin silti kuvan pandasta, joka mussuttaa bambua. :)

En ole nyt kerennyt juurikaan piirtämään, kun kesäloma on mennyt töissä ja omakotitaloa kunnostaessa. Projekteja kyllä pukkaa päässä ja toivonmukaan syksyllä ja talvella olisi aikaa piirtää taas enemmän. Pääsin myös opiskelemaan ammattikorkeakouluun tradenomilinjalle jee! Toivottavasti opiskelu maittaa ja helpottaa tulojen suhteen keikkatyö, jota sitten opiskelun lomassa.

Hauskaa loppukesää kaikille!


// Illusia yhdisti tuplapostaukset.

sheikah:
Nyt on selkeästi iskenyt joku piirrustusvimma, kun postailen näinkin ahkerasti tänne foorumille, vaikka hiljaistahan täällä on.

Katsoin vähän aika sitten From dusk till dawn elokuvan ja joka kerta Salma Hayekin käärmetanssi saa minut fiiliksiin. Selailin googlesta sitten kuvia ja löysin niin ihanan kuvan nätillä värimaailmalla, että oli ihan pakko piirtää muotokuva naisesta. Samalla harjoittelin taas värikuvan tekemistä Watercolor pencil-kynilläni. Enjoy!

(Toki myös kommenttie ja kritiikkiä otetaan vastaan)

Salma Hayek S

sheikah:
Midnight Secretary part 3 S

Huh, onko tässä taas vierähtänyt sen puoli vuotta, kun viimeksi olen piirtänyt? Tämäkin piirrustus on lojunut jo kuukauden päivät pöydällä, mutta nyt vihdoin lomalla sain aikaiseksi tehtyä loppuun. Olisin taas halunnut parempilaatuisen kuvan, mutta kun ei tuota skanneria ole. Yritän siistiä joulukuussa topicia ja skannata paremmat kuvat viime aikaisista kuvista.

Ruusujen teko oli yhtä tuskaa, niinkuin myös mustien hiuksien väritys/tussaaminen. Ensi kerralla piirrän blondeja...

Kiitos kaikille topicin seuraajille! Vaikken itse täällä äänessä olekaan, niin oli kiva huomata, että olin jossain vuoden piirtäjä kisassa saanut 3. sijan. :3

Sheikah kiittää ja kuittaa ja palaa taas uuden piirrustuksen kanssa joku kaunis päivä ~

Hyvää joulun odottelua kaikille!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta