Kirjoittaja Aihe: Lakanoita ja tikkareita (S/R) (S)  (Luettu 2102 kertaa)

kirppu-chan

  • ***
  • Viestejä: 13
Lakanoita ja tikkareita (S/R) (S)
« : 27.01.2008 15:48:28 »
Title: Lakanoita ja tikkareita.
Author: Kirppu-chan
Pairning: S/R      
Rating: S
Genre: Ehkäpä Humor ja hivenen Romance.
Summary: Sirius ja Remus makuuhuoneessa.
•A/N: En edes tiiä mistä tän idea tuli…:)

” Sirre kultaa.” Kuului Remuksen hunajainen ääni makuuhuoneesta.
Siriuksen musta pää pilkisti wc:n oven raosta hymyillen hyvin epäilyttävästi.
” Tulen aivan kohta oi pieni ihmissuteni. Minun pitää vain valmistautua tähän henkisesti.”
Hetken kuluttua Sirius astelikin huoneeseen upeana niin kuin aina, Remuksen huokaistessa voimattomana.
Sirius pysähtyi suuren parisängyn eteen taputtaen patjaa arvioiden ja vilkaisten Remusta hymyillen.
Remus kohotti kulmakarvojaan, hymyili kierosti, kääntyi ympäri ja kumartui alas, Siriuksen kuolatessa kieli pitkällä tämän takamukselle.
Samassa Remus nousikin ylös syli täynnä valkoisia lakanoita.
” Mitä sinä noilla?” Sirius sanoi kauhuissaan.
” Me vaihdamme lakanat. Sinä lupasit auttaa minua.” Remus totesi tyynesti.
Siriuksen suu mutristui ja tämä alkoi pomppia ylös alas kuin pikkulapsi valittaen ” Minä en halua vaihtaa lakanoita, en halua, en halua. ”
” Saat tikkarini, jos autat minua.” Remus sanoi hymyillen kierosti, levittäen valkoista lakanaa koin syömälle sängylle.
Siitäkös Sirius innostui ja alkoi levittää valkeaa lakanaa nopeasti sängylle Remuksen katsellessa tyytyväisenä vierestä.
Työ oli tehty alle viidessä minuutissa ja Sirius katseli tyytyväisenä lopputulosta.
Lopulta hän hyppäsi sängylle vetäisten Remuksen mukanaan.
Hetken siinä temmellettyään Siriuksen epäilyttävä ääni kysyi ” Saanko nyt tikkarini.”
Remus huokaisi raskaasti, laittoi kätensä housujensa taskuun ja otti esiin hyvin pienen appelsiini tikkarin ja heitti sen Siriukselle. Sirius nappasi helposti kopin ja alkoi mussuttamaan tikkariaan.
 Hän katseli hetken Remusta, painautui lähemmäksi ja kuiskasi ” Kuule, voisimme molemmat maistaa tätä.” Ennen kuin kietoi kätensä tämän ympärille.
Remuksen ääni kaikui vielä makuuhuoneessa ” Minulla on vielä yksi tikkari, jota et ole koskaan maistanut.” Ennen kuin puhtaiden lakanoiden kohina täytti makuuhuoneen.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2017 19:41:53 kirjoittanut Ingrid »
Hymyile, ja koko maailma pitää sinua idioottina...

Mullistus

  • ***
  • Viestejä: 71
Re: Lakanoita ja tikkareita (S/R) (PG)
« Vastaus #1 : 27.01.2008 15:50:08 »
oikein söpö ficci<3 Olenkin kommentoinut tätä sinulle jo aikaisemmin... :D

jatka kirjoittamista!!!
School is practice for future, practice makes perfect, nobody is perfect, so why practice?

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Lakanoita ja tikkareita (S/R) (K-7)
« Vastaus #2 : 31.08.2014 21:41:29 »
Kaivelen ajan kuluksi näitä vanhoja ficcejä.
Paritus on rakas <3 hyvitti tuo Siriuksen "henkinen valmistautuminen" :D
Sirius oli kyllä aika.. lapsellinen ja OoC mutta ei se nyt maailmaa kaada, suloinen hän kuitenkin on <3<3<3
Loppu oli ha ha hauska :)

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti