Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Twilight: Vasten tahtoani, S

(1/1)

NiNNNi:
Ficin nimi: Vasten tahtoani
Kirjoittaja(t): NiNNNi
Fandom: Twilight
Tyylilaji/Genre: Angst
Ikäraja: S varmaan riittää mainiosti
Paritus/Päähenkilöt: Jasper
Yhteenveto/Tiivistelmä/Summary: Jasper Etelän vampyyrisodissa mukana Marian joukossa, jo kyllästyneenä samaan arkeen, mutta onko siitä niin helppo luopuakaan?
Varoitukset: Ei kai mitään (:

A/N: Joo, mua on alkanut kiinnostamaan Jasper kovasti, yks syy varmaan salamyhkäisyys menneisyydestä ja muutenkin on aika paljon sivuhahmoina ainoastaan. Osallistuu Angst25:seen sanalla Puhe
Ja kommentit olis kans kivoja (;

Vasten tahtoani
Puhut jälleen tämän yön uusista strategioistamme, pidät jälleen varsinaisen puheen. Selität itsestään selvät asiat jälleen, minun korvilleni jo niin tutut asiat. Ja kaikki tuo vaiva muutaman uuden vampyyrin takia, jotka varmasti kuolisivat muutaman päivän sisällä. Joko vastustajien uhreina, tai sitten sinun määräyksestä, minun uhreina.

Katselen joukkoamme, se on suurin tähän mennessämme. Meitä on kolme ’vahtijaa’ uusille vampyyreille ja loput kaksitoista ovat uusia, enintään kahden kuukauden ikäisiä. Seuraan silti silmäkulmastani sinua, sinun heiluvia käsiäsi sinun selittäessä asioita tarkasti, sinun viekasta hymyä, kun puhut vastustajan murskaamisesta, sinun elämänilon pilkettä silmäkulmassasi, sen jonka olen itse menettänyt jo muutama kuukausi taaksepäin.

Tunteesikin tulevat minua kohti aaltomaisin liikkein, tuoden murhanhimoista aaltoa, innostusta tappamista kohtaan. Ja pelkkä puheesi, se saa aikaan ihmeitä uusissakin vampyyreissä. Heidänkin tunteet muistuttavat sinun, olette kaikki samalaisia, verenhimoisia vampyyrejä. Halukkaita tappamaan lisää kaltaisiamme, ainoastaan oman edun vuoksi.

Ja tunteet muokkaavat minutkin, teette minusta samanlaisen, halukkaan tappajan, vasten omaa tahtoani.   

leofurioso:
Hyvää päivää, törmäsin tähän Facebookin Finiläisten epävirallisessa kommenttihaasteessa. Tämä oli suhteellisen lyhyt ja mielestäni olisin voinut lukea pidemmänkin version tästä, mutta kuitenkin tässä oli sitä jotakin. Lyhyestihän tuo oli ilmaistu ja lähinnä tuli mieleen jonkinlainen "päiväkirjamerkintö", sillä nehän usein on täynnä omia mietintöjä sekä kuvauksia mahdollisesti. No kuitenkin tätä luki ilolla, vaikka itse oisin kaivannut enemmän pituutta, mutta nämä taas sellaisia makuasioita, joita on yhtä monta kuin on lukijaakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta