Vapaa keskustelu > Saivartelija

Suosikkinäyttelijäsi? || keskustelua suosikkinäyttelijöistä

<< < (19/21) > >>

Gil Galad:
Viimesimmässä Indiana Jonesissa Cate Blanchett esitti venäläistä upseeria. Catella oli siinä musta polkkatukka ja puhu kauhean kuulosella "venäläis"aksentilla. Periaatteesa Cate oli elokuvan pahis.

TrueTre:

--- Lainaus käyttäjältä: thefirenationattacked - 23.08.2012 13:59:56 ---Ja Starkidin Jaime Lynn Beatty = lahjakkuus. Älyttömän hauska tyyppi ja hyvä näyttelemään ja ääni on ku enkelin, ja sama pätee Dylan Saundersiin. Mä osaan kuvitella nää kaks Hollywoodiin joku päivä, ainaki Broadwaylle.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä! Myös Starkidin Brian Holden on mahtava, lahjakas tyyppi joka on ollut suosikkejani ihan alusta alkaen. Ja Joe Moses ja Joe Walker jajaja... Ai niin! Holy Musical Batmanissa Sweet Toothia esittänyt Jeff Blim. Hän teki hahmosta uskomattoman! Sitä näytelijänsuoritusta ei voi sanoin kuvailla. Oikeasti.
Myös David Tennant on mahtava näyttelijä. Pidin hänen roolisuorituksestaan jo Liekehtivässä Pikarissa, mutta Doctor Whossa hän on loistava.
Alan Rickman. Rakastin hänen roolisuoritustaan kaikissa Pottereissa.
Ja mainitakseni tässä pari naistakin, niin juuri esimerkiksi Cate Blanchett teki hienoa työtä Taru Sormusten Herrasta leffoissa.

Ulwoja:
Aku Hirviniemi on pitkään ollut lempinäyttelijäni. Komea, hauska ja häntä on ihana parittaa erityisesti Rikun kanssa.
Riku Nieminen on aivan loistava, ujomman oloinen tyyppi. Vihaan ainoastaan hänen nykyistä tukkaansa. Onneksi mies käyttää hattua Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa.
Eero Ritala on aivan ihana. Suloinen!
Kari Hietalahti on myös aivan loistava tyyppi kerta kaikkiaan.
Jim Carrey on myös aivan ihana, vaikka vanhempi, ulkomaalainen mies onkin.

sienna:
Oon tehny itelleni aivan uuden löydön, nimittäin Ezra Millerin. Kattelin muutama kuukausi sitten We Need To Talk About Kevin -nimisen pätkän ja olin aivan ällikällä lyöty. Nyt sitten lomalla sain viimein aikaiseksi katsoa The Perks Of Being A Wallflower ja taas sama juttu. Lopulta tsiigailin kaikki Ezran tekemät elokuvat läpi ja en voi muuta kuin ihailla herran suorituksia jokaisessa. Lempinäyttelijöiden listalle Joseph Gordon-Levittin seuraan siis.

Clearwater:
Tunnen itseni jotenkin hassuksi, kun lempinäyttelijöideni listalta ei löydy kuin yksi nainen ja kaikki muut ovat miehiä. Toki jotkut muutkin naisnäyttelijät ovat ihan hyviä, mutta heidän yläpuolelleen yltävät nämä muutamat miesnäyttelijät (muutamat? listani riittäisi varmaan Australiaan asti), joita on aivan törkeän paljon ja niitä tulee ja menee vähän väliä. Olen tällainen pikkuinen fanityttö, joka ei osaa kuin rakastua. Yritän supistaa tämän listan muutamasta kertomiseen, kunnes sitten lisään muutaman maininnan joistakin muista:

Ensimmäisenä voisin mainita hänet, jonka olemassaolosta minä en henkilökohtaisesti edes tiennyt muutama vuosi takaperin (mikä on jopa noloa, koska... lukekaa itse) ja hänen nimensä on Orlando Bloom. Minä rakastuin täysin omana pienenä itsenäni Legolasiin, kun katsoin Sormuksen ritarit -elokuvan ensimmäisen kerran elokuussa 2011, kun se tuli tv:stä (oikeastaan katsoin sen erään näyttelijän takia, Dominic Monaghanin, jonka olin nähnyt mm. Lostissa), ja siitä asti olen ollut aivan sidoksissa hänen silmiinsä. Miten ihmisellä voi olla sellaiset silmät? Ja Will Turner POTC-elokuvissa, rakastan häntäkin. Kun kaverini saivat selville rakkauteni Orlandoa kohtaan, ensimmäiset olivat tyrkyttämässä minulle Pirates of the Caribbeania, enkä minä voinut kieltäytyä. Olen nähnyt myös elokuvan Isku Mogadishuun, jossa Orlandolla on pieni osa - ja voin sanoa, että se elokuva kyllä nostattaa kyyneleet silmiini. Ja 2011 vuoden versio Kolmesta muskettisoturista, siellä on kaikkein komein Buckinghamin herttua, jonka olen koskaan nähnyt.

Toinen, jonka nimen olen muutenkin aiemmin huomannut, jonka mainitsen on tämä oikein hurmaava Peter Facinelli. En voi muuta sanoa kuin, että Carlisle on ehdottomasti suosikkini Twilightissa (niin kummalta, kun se tuntuukin kaikkien Edward-hehkutusten keskellä). Peterin äänihän se ensimmäisenä minut naulitsi ja seuraavaksi ne komeat silmät ja tyynet, komeat kasvot. Ja Nurse Jackie -sarja kyllä vetää hymyn huulilleni ihan väkisin :') Peter on siinä niin suloinen. Enkä minäkään halua uskoa, että herra täyttää pian 40!

Ja pitää tässä vielä mainita täällä kotona aika useinkin mainittava nimi, nimittäin Tom Cruise. Sekä minun, että äitini suosikkinäyttelijöiden listassa kärkisijoilla, enkä minä osaa eritellä siihen mitään syytä. Älkää vaatiko sitä, sitä ei vain ole. Tom vain kolahti heti ensimmäisellä kerralla (ja elokuvahan oli Maailmojen sota). Turha minun on alkaa enää Tomista mitään selittää, kun.. Ymmärrätte varmaan :')

Ja Luke Evans! Minä meinasin hänet ihan unohtaa kaikkien muiden keskellä! Mikä komistus ja osaa vielä laulaakin, herranen aika, minä olin ihan myyty. Kuka olisi parempi Aramiksena kuin Luke? Sulan, kun kuulenkin hänen matalan, aavistuksen karhean äänensä.

Heath Ledger on ollut sellainen, jota pitkään olen arvostanut. Ensimmäinen elokuva, jonka häneltä näin, oli Ritarin tarina, eikä siihen kikkarapäähän voinut kuin rakastua. Arvostan häntä ja kunnioitan täysin hänen muistoaan.

Voisinkos tässä samassa mainita sitten vaikka muutaman: Viggo Mortensen, Richard Armitage, Ian Somerhalder, Mark Harmon ja Benedict Cumberbatch. Viggo jyräsi täysillä LotR-elokuvissa, Aragornina mitä parhain (meinasin kirjoittaa, että mikä unelma) ja onpa hänen roolisuorituksiaan tullut seurattua muissakin elokuvissa. Richard Armitage nyt vain iski Hobitissa, syystä että... Se ääni. Se suorastaan vetää puoleensa. Ja BBC:n Robin Hoodissa herra on myös ja awh. Ja mitä tulee herra Somerhalderiin, Damon Salvatore on aivan mahtava. Ja Boone Carlyle sarjassa Lost oli ehkä söpöintä hetkiin. Ja Mark Harmon NCIS Rikostutkijoiden Gibbsinä: huolisin sellaisen miehen tänne meille koska vain. Millainen energia, se turvallisuus joka hänestä hohkaa ruudunkin läpi ja voi elämä. Ja täytyy nyt mainita Benedict Cumberbatch, joka iski Sherlockina ihan totaalisesti lävitseni. Ja tänne kastiin kuuluu myös lahjakas Martin Freeman, joka John Watsonina on mitä parhain ja kuin ilmetty Bilbo Reppuli.

Ja tästä päästään siihen listani ainoaan naisnäyttelijään, joka on nimeltään Cate Blanchett. Galadriel on yksi suosikeistani LotR-elokuvissa, vaikka jollain tavalla hän on pelottava. Ja Elisabet-elokuva on myös hyvä ja Cate on hyvä siinä roolissa. Tarkoitus olisi tässä lähipäivinä katsoa tuo Lentäjä. Ja tykkäsin myös elokuvasta Kadoksissa.

Eipä tässä, on niitä listassa muitakin, mutta ajattelin mainita heidät ainakin. Vähän sekavaa, mutta eihän tästä voi kuin sekaisin mennä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta