Vapaa keskustelu > Saivartelija

Suosikkinäyttelijäsi? || keskustelua suosikkinäyttelijöistä

<< < (2/21) > >>

Saasta:
Nooo niiinan neuvosta olen nyt täällä sitten!!

Pikkuhiljaa ylitse kaiken on nousemassa James PJ Ransone. Who is made of awesome. Se on niin jumalattoman reppana ja söpö ja oh GODS kun kaikki sen roolit on semmosia olen tässä näin ja olen reppana. No paitsi sillonku se oli Ray-Ray ja sillon se oli niiiiiiiiiiiin. Oh. Tässä PJ kertoo siis siitä kun se näytteli Cpl. Josh Ray Personia ja voi luoja kuolen aina kun se sanoo ton "Yeah, a mission: across the magic line". Tästä viestistä tulee muuten vähän liian fangirl ehkä mut!

Tässä PJ esittää reppanaa josta muka kukaan ei tykkää. I love you PJ. Oh poor thing. Ainiin ei liity äskeiseen mitenkään mutta tässä PJ laulaa. Ja on komeana kuvissa. Jameshan on siis myös malli!

Ja vielä kaiken lisäks sankari!!! Tässä PJ uutisissa. Se löys raiskarin itseteossa ja hakkasi sen <3 Oh my bb.

Rakastukaa. Katsokaa televisiosarjat Generation Kill ja The Wire (muistaakseni kakkoskausi). Etsikää YouTubesta käyttäjän SameKookySelf videoita, sillä on paljon eri PJ-klippejä. James Twitterissä.

Daala:
Juups... Lempinäyttelijät... Menen vähän erilaisella linjalla kuin aiemmat. ;D

Ehkä se kuolattavin ja palvottavin näyttelijä on Max Ryan. Jooh, Death Race -leffassa häneen iskin silmäni (no, ok, roolihahmoon tavallaan, mutta enikeis...), ja sen jälkeen metsästelin muitakin leffoja - tietty Herrasmiesliigan nyt olin nähnyt, mutta sivuroolissa en niin ollut kiinnittänyt häneen huomiota. Aika huonosti noita Ryanin leffoja on tarjolla Suomessa, monet ovat indie-leffoja, jotka eivät tänne ole kantautuneet, mikä on sääli, sillä esim. Dark Moon Rising on hyvä ihmissusileffa!
Mutta joo, Max Ryan osaa näytellä hyvin, ja on törkeän hyvännäköinenkin vielä. :D

Sean Penn on myöskin ehdottomasti kärjessä. Kukaan tuskin voi kiistää hänen näyttelijäntaitojaan, jotka ovat aivan mielettömän hyvät roolissa kuin roolissa. Ei Pennkään mikään rumannäköinen tosiaankaan ole, mutta enempi hänen näyttelijänlahjoihinsa olen ihastunut kuin ulkonäköön. Leffoja olen nähnyt todella useita, niistä parhaimpina mieleen tulee ensiksi Menneisyyden ote, josta tuli Oscar-pystikin.

Naisnäyttelijöistä ehdottomasti parhaita ovat Cate Blanchett, Nicole Kidman sekä Helena Bonham Carter.
Cate Blanchett on loistava tulkitsemaan henkilöhahmoja laidasta laitaan, ja tekee sen todella hyvin! Hänellä on erittäin monipuolisia rooleja ollut, ja eipä niistä yksikään ole ollut pettymys. Ihan jo sen takia rispektit häntä kohtaan ovat korkealla, mutta muutenkin miellyttää kovasti.
Nicole Kidman on myöskin loistava näyttelijä ja äärettömän kaunis. Yllättävän monella on todella negatiivinen mielipide Kidmanista ilman sen kummempia perusteita, mikä on melko jännä juttu IMO. ::)
Helena Bonham Carter on myöskin hyvin erilaisiin roolihahmoihin sopiva näyttelijä ja mahtava persoona. Jostain syystä naisnäyttelijöiden kohdalla kiinnitän huomiota persoonaan muutoinkin kuin näyttelemisen osalta, kun taas miesnäyttelijöiden kohdalla se on lähes yhdentekevää. Liekö tuolla tekemistä oman sukupuoleni kanssa, kenties, etten mistään hirvittävästä nartusta voisi millään tykätä. ;D

Ehdottomasti mainitsemisen arvoisia ovat myös Edward Norton, Keanu Reeves, Kiefer Sutherland, Michael Sheen sekä Christopher Lee. Joku varmasti unohtui...

--- Lainaus käyttäjältä: zilah - 11.06.2010 22:14:42 ---Michael Sheen. Voisi sanoa, että olen aina tavallaan tiennyt hänestä, mutta lopullisesti hän kolahti juurikin Aron roolissa. Häntä on ikään kuin vaikea bongata, koska hänellä on uskomaton kyky kadota roolohahmoihinsa.

--- Lainaus päättyy ---
Allekirjoitan joka sanan.

//Ah, gosh... Arvasin, että jotain unohtui. :-[

Tosiaan, Jason Isaacs, hitto soikoon! Damn it, vaikka Luciuksen roolissa ei näyttelisikään (tosin kieltäydyn ajattelemasta ketään muuta Luciuksena), olisi mitä luultavammin silti listalla. Hemmetti, aivan tolkuttoman hyviä roolisuorituksia roolissa kuin roolissa (Team Kapteeni Koukun rintakarvat <3). Onpahan tullut nähtyä erinäisiä elokuvia, joista parhaita ovat Potterit ja Patriot.

Srrith:
Olen monta vuotta vastannut otsikon kysymykseen suoralta kädeltä "No Liam Neeson tottakai!", joten mitä sitä vanhaa ja hyväksi todettua muuttamaan. :D Bongasin herran ensimmäistä kertaa Star Warsin ykkösepisodista, ja vaikka ihkutukseni taisikin silloin johtua ihan puhtaasti siitä että Qui-Gon on awesome, tuli väkisinkin huomattua, että hitto onhan tuo näyttelijäkin hieno mies. Seuraavaksi Neeson tuli vastaan Batman Beginsissä, ja silloin aivoissani naksahti lopullisesti. Laskin tässä päivänä muutamana, että sittemmin DVD-hyllyyni on kertynyt kymmenen elokuvaa (no, ostelen mokomia muutenkin aika holtittomasti, joten ei siitä voi ihan kokonaan Neesonia syyttää), joiden ostopäätökseen on vaikuttanut ratkaisevasti se, että tuo kyseinen pohjoisirlantilainen niissä näyttelee... Enkä oikein osaa edes sanoa, mikä Neesonissa niin viehättää. Ääni miehellä on kyllä jotain hyvin hyvin hyvin loistavaa (ah Aslan, kuunnelkaa Aslania <3), ja pakko myöntää, että miellyttää tuo silmää muutenkin. Roolisuorituksia ihailen toki myös - Schindlerin listan miespääosan Oscar-ehdokkuus on todellakin ansaittu.

Viime aikoina Russell Crowe on aiheuttanut yhä enenevissä määrin märkiä unia krhm, puhtaasti näyttelijäntaitoihin kohdistuvaa ihailua. Gladiaattori on ollut erottamaton osa suosikkielokuvini listaa ties kuinka kauan, ja no, eihän sitä voi katsoa kiinnittämättä huomiota siihen, että Crowe osaa asiansa - ja että silläkin on suoraan keskushermostossa tuntuva ääni, hrrr. Nyt aika vasta näin Master and Commander: Maailman laidalla -nimisen elokuvan, ja sanottakoon, että mies, joka näyttelee kapteeni Jack Aubreyta (Patrick O'Brian, siunaan sinua siitä että olet rikastuttanut elämääni loistavalla kirjasarjalla ja loistavilla hahmoilla!), voi tuolla roolisuorituksella saada minun suunnaltani joko loputonta jumalointia tai sitkeää dissausta, ja no, lienee aika selvää, kumpaan Crowen kohdalla päädyttiin. Hienosti mies sen roolin veti. Ja ainiin, sanokaa hei puhelimeni soittoäänelle!

Alan Rickman ja Christopher Lee ovat näyttelijöitä, joiden työskntelyä (vai tuotantoa?) ei tule varsinaisesti seurattua, mutta jota ei voi vastaan tullessa olla ihailematta. Puhun jälleen kerran äänistä, mutta molempia on siunattu erittäin mahtavalla sellaisella. Rickman on loistava niin ensimmäisessä Die Hardissa kuin Sweeney Toddissakin - unohtamatta suinkaan Pottereita - ja Rhapsody of Firen The Magic of the Wizard's Dreamia voi Leen ansiosta kuunnella loputtomasti.

Muita mainitsemisen arvoisia ihailun kohteita ovat Daniel Day-Lewis (voi että tuota Gangs of New Yorkin roolisuoritusta!), Bruce Willis, Helena Bonham Carter - yllätys, yllätys - Johnny Depp, Marilyn Monroe sekä Ralph Fiennes, joka jätti Schindlerin listan roolisuorituksellaan aika lähtemättömän vaikutuksen. Ja muitakin satunnaisesti kuolattuja löytyy toki, mutta luulen, että näpyttelisin tässä vielä ylihuomenna jos alkaisin kaikkia listaamaan. ;D Todettakoon näin lyhyesti, että maailmassa on joko liikaa hyviä näyttelijöitä tai sitten liian vähän aikaa, jotta ehtisi tutustua kaikkien töihin. Luultavasti vikana on tuo jälkimmäinen.

Penber:
Hmm. Tulipas mieleen, että annatteko teidän suosikkinäyttelijöille (tai näyttelijöille ylipäätään) lempinimiä? :--D

Itse joskus, jos ei jaksa olla virallinen tai mitään, niin käytän näyttelijöistä keksimiä lempinimiä. Harvemmin tulisi käytettyä sellaista, joka on niin kuin virallisesti ko. henkilön lempinimi tai kutsumanimi. Jotkut, esim Hugh Laurien lempinimi on syntynyt ihan vahingossa. Nimittäin joku (en muista kuka) onnistui kerran typottamaan Laurien etunimen ja siitä lähtien mie ja kaveri ollaa sanottu Laurieta Huguksi :'D.

Stephen Fry on Stefu :'D. En tiedä miks. Se vaan kuulostaa niin suloiselta! n__n Ja Downey Jr on Dauni (tai Downi-klovni, mites se Felluska sen ilmaisikaan...). Koska sitä ei tartte kunnioittaa :'D. Ihme itseään täynnä oleva pikku kikkelimies.

Jeremy Brett on ainoo, jolle en yksinkertaisesti vaan VOI antaa mitää lempinimeä :O. Tiedä sit et miks.

Sit on jotai todella randomeita, kuten Tom Hanks, joka on yksinkertaisesti Tomppa Hänks... Jake Gyllenhaal on yllättäen Sillenhaal :'D... Ja. No eipäs tuu oikeestaa muuta mielee nyt. Jotain tällästä kuitenkin. Ois vaa kiva tietää, että tekeekö muut tätä... Vai olenko vain outo ;___;.

Cea:

--- Lainaus ---Yksi niistä poikkeuksista on ihanainen Peter Facinelli. Twilightin  nähtyäni olin aivan myyty. Hän on Carlislena aivan uskomaton, lämmin isällinen ja myötätuntoinen.
--- Lainaus päättyy ---
Olen täysin samaa mieltä. Paras mahdollinen valinta Carlisleksi. Ehdottomasti. Facinelli on myös näytellyt elokuvassa Mies ilman varjoa 2, jolloin tykkäsin miehestä myös. Lukeutuu suosikkinäyttelijöihini.

Lempparinäyttelijöihini lukeutuu Bruce Willis. Kun näin miehen 12-vuotiaana elokuvassa Unbreakable - särkymätön suorastaan hmm... ei, en rakastunut, vaan ööh... no, tykästyin, koska mielestäni mies näytteli roolinsa hyvin. En ole muihinkaan suorituksiin pettynyt ja lempparina on pysynyt. ;D

Tykkään myös Jennifer Anistonista, johon törmäsin ensimmäistä kertaa Frendit-sarjassa ja nainenhan on tullut siitä varsin tunnetuksi. Aniston näyttelee Marley & Me:ssä, joka lukeutuu yksiin suosikkielokuviini.

Audrey Tautou on yksi näyttelijä, josta myös tykkään (uskokaa pois, en todellakaan tykkää kovinkaan paljoa ranskalaisista näyttelijöistä tai muistakaan julkimoista). Nainen on näytellyt mm. Da vinci-koodissa, sekä Hinnasta viis-elokuvassa.

Kaiken lisäksi ah-niin-ihana Tom Felton (hih :D), johon olen korviani myöten rakastunut kröhöm... ei, en näe hänestä märkiä päiväunia. Vaikken ole törmännyt miehen näytelmäsuorituksiin muuten kuin Pottereissa, niin silti hän on yksi ehdoton lempparini. Mies on myös muusikko, jonka If thats all right with you-biisi on iPodin 25 soitetuimman biisin soittolistan kärkipuolella. ^^

Muita suosikkejani ovat mm. Brad Pitt, Angelina Jolie, Johnny Depp ja Keira Knightley. :)

--- Lainaus ---Hmm. Tulipas mieleen, että annatteko teidän suosikkinäyttelijöille (tai näyttelijöille ylipäätään) lempinimiä? :--D
--- Lainaus päättyy ---
Ehh... kyllä niitä on muutamia tullut annettua. Esimerkiksi Tom Felton on Tomppa (tai The-Hotein-Miäs-4ever  :-[), Robert Pattinson on Pattipää tai/ja Pummi (anteeksi, jos loukkasin jonkun tunteita, se ei ollut tarkoitukseni, tämäkin on vain keksitty vitsi kaverini kanssa), sekä monia muita, joita en nyt satu muistamaan, mutta niitä sattuu olemaan monia. Nimeän myös muistakin julkkiksia lempinimillä oiiikein mielelläni. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta