Originaalit > Sanan säilä

Terävänä kuvana linssin läpi sydämeen | S, idolinpalvonta

(1/1)

Domino:
Kirjoittaja: Idabeth
Tyylilaji: drama, oneshot
Ikäraja: S
Paritus: Kuvitteellinen random artisti/kertoja
Yhteenveto: Hänen silmänsä, kätensä, käsien verisuonet.. kaikki niin aitoa. Ja siinä. Melkein käsin kosketeltavissa.
A/N: Minulla oli todella hauskaa tätä kirjoittaessani. Sain ihan mielettömän inspriraation jo jonkun aikaa jatkuneesta julkkisihastuksestani. Joten kyllä, herra Randomilla Artistilla on esikuva IRL. Tämä säälittävän lyhyt rääpäle osallistuu myös Lauluista teksteihin- haasteeseen kappaleella Lady Gaga - Paparazzi. Nauttikaa!


Terävänä kuvana linssin läpi sydämeen

Päässäni pyörii uhkaavasti ja tunnen sekoavani askelissani astellessani lähemmäs lavanreunaa. Kompuroiminen ei kuitenkaan olisi kovin järkevää ottaen huomioon, että pitelen käsissäni erittäin kallista ja erittäin painavaa järjestelmäkameraa. Siispä yritän kaikin keinoin pysyä tolpillani puikkelehtiessani ihmismassan läpi.
Ympärilläni on täysin hämärää lukuunottamatta lavaa valaisevia spottivaloja. Ilma on tunkkainen, tupakansavun ja miljoonan erilaisen hajuveden kyllästämä. Päästyäni tehtäväni kannalta parhaalle paikalle nostan järkkärin kasvojeni eteen, katson linssin läpi, zoomaan aavistuksen ja tarkennan. Saman tien tunnen, miten poskeni alkavat helottaa ja muutenkin alkaa tuntua siltä kuin joku olisi lisännyt baarin lämpötilaa pari astetta.

Siinä hän nyt on. Eikä edes kovinkaan kaukana minusta. Täydellistä.

Nielaisen ja kurkistan vaivihkaa järkkärin yli lavalla seisovaa miestä. Tunnen itseni ihan pikkutytöksi karkkikaupassa ja vaikken ole edes varma, onko hän huomannut minua, kiusaantuneet ajatukset valtaavat mieleni. Tässä minä nyt seison ja vaanin kuin mikäkin peto saalistani. Koetan tolkuttaa itselleni, ettei toimintani ole millään tavoin paheksuttavaa: Hän on täällä töissä, esiintyvän artistin ominaisuudessa. Kyllä minä saan häntä kuvata.

Ja voi, miten hyvältä hän näyttää. Seisoessaan ilmielävänä siinä tuo mies näyttää niin todelliselta. Hänen silmänsä, kätensä, käsien verisuonet.. kaikki niin aitoa. Ja siinä. Melkein käsin kosketeltavissa.

Hetkinen. Hänhän on todellinen!

Vapisevin käsin puristan kameraa ja koetan estää sormiani tärisemästä ja näin ollen tärisyttämästä täydellisiä otoksiani pilalle. Kamera päästää muutaman kerran räpsähtävän äänen ja kimaltavat silmät, solisluut sekä hikipisarat ohimoilla tallentuvat kuvien myötä myös verkkokalvoilleni ikuisiksi ajoiksi.

Jinmuru:
Hei vau! <3

Tää oli aivan mahtava! :o Melko lyhyt kyllä, mutta tunnelman sait hyvin jo näinkin lyhyeen pätkään. Virheitäkin löysin vain yhden:


--- Lainaus ---Tunnen itseni ihan pikkutytöksi karkkiakaupassa
--- Lainaus päättyy ---

Mutta aivan loistava! Stalkkaus <333 Kiitos haasteeseeni osallistumisesta! ^^

Naava:
Hih. Oli tosi ovela ja ihana. Pidin kovasti ^__^

Naava Kiittää! x__x

Domino:
Jinmaru-Chan, kiitos. Kiva, että tykkäsit. Ja kiitos ihanasta haasteesta. Mielelläni osallistuin (:
Naava, kiitokset!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta