Kirjoittaja Aihe: Syyllisyyden maku (S), Remus/Lily, raapale  (Luettu 1777 kertaa)

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Syyllisyyden maku (S), Remus/Lily, raapale
« : 14.06.2010 20:13:42 »
Author: Sca
Beta: Ei varsinaisesti, mutta Livingstone lukaisi läpi
Genre: romance, angst, raapale
Pairing: Remus/Lily
Rating: S
Disclaimer: En omista hahmoja, vaan leikin vain niillä. Enkä saa tästä rahallista hyötyä.
A/N: Wäää tämmönen randomraapale. Osallistuu FF10-haasteeseen sanalla 8. Maku. Kommentit olisivat kivoja (:

Syyllisyyden maku

Kuten aina, suudelma maistui syyllisyydeltä. Se ei tuntunut siltä, miltä sen olisi pitänyt tuntua, siltä miltä se oli aluksi oli tuntunut. Perhosilta vatsassa, valkealta hattaralta ja puhtaalta ilolta. Yhteisestä sopimuksesta koko juttu pidettiin salassa, eikä kerrottu muille, ei edes parhaille ystäville.

Kun Lily oli sanonut viimein kyllä Jamesille, sen oli pitänyt loppua. Muttei Lily pystynyt olemaan ilman Remusta. Remus tunsi itsensä usein huonoksi ihmiseksi tehdessään näin ystävänsä tyttöystävän kanssa, muttei hänkään pystynyt vastustamaan tyttöä.

Ikävä toisiaan kohtaan, sekä viehätys ja halu kokeilla jotain kiellettyä ajoi heidät aina yhteen, suutelemaan jonnekin pimeään nurkkaukseen kirjastossa. Eikä kukaan muu saanut ikinä tietää heistä.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2015 13:27:45 kirjoittanut Kaapo »
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vs: Syyllisyyden maku (K-7)
« Vastaus #1 : 21.07.2010 23:02:07 »
Hui, vähän jännitti tulla lukemaan tämän ficin kommentteja, kun en tiedä oikein, mitä mieltä tästä olen.

Kiiruna, hah, mie en nyt Lily/James-parituksesta kauheesti tykkää, mutta joo, Rem/Lily on ihana paritus... Heh, kliseet ovat aina vähän semmoisia, että tietyissä tilanteissa ne ficeissä ja ärsyttää ja joskus ne sopii : D Hmmh, itse oon ehkä vähän samaa mieltä tuosta että tämä ehkä jäi vähän tyhjäksi, emt. Kiitos kuitenkin kommentista ja kivaa että tykkäsit ^^

Jekaterina, hih, sun kommentteja on kiva lukea, kun ne ovat jotenkin niin perusteellisia :--) Kiva, että sain mielestäsi tuon makujutun toimimaan (ööh toi kuulostaa jotenkin hassulta?), kun se kuitenkin on kieltämättä aika iso klisee : D Gaah, mun suhtautuminen tähän raapaleeseen on vähän on/off, en oikein tiedä, tykkäänkö tästä vai en, niin ei sinänsä ole ihme jos tämä tuntui vähän tylsältä... (: Mutta, kiva että kuitenkin pidit ja kiitos tosi paljon kommentista!
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics