Originaalit > Sanan säilä

Ehkä joskus | S, slash

(1/1)

littlerose:
Nimi: Ehkä joskus
Beta: Äikänope
Genre: angst, romance
Ikäraja: S

A/N: 9-luokan viimeinen äikän kirjoitelma, johon yhdistin kaksi annettua aihetta'. En lähettänyt tekstiä kummallekkaan niistä ihanista ihmisistä jotka betailevat tekstejäni, koska äikänopettaja pisti pilkut paikoilleen valmiiksi. Virheitä kyllä voi löytyä, sillä muokkasin nettiversiota hieman, alkuperäinen ei ole ihan näin homohtava... :)


Ehkä joskus
Sulla on tummanruskeat hiukset, pehmeät ja sotkuiset. Ne laskeutuu sun kapeille harteille aaltoilevina, pitkäksi kasvanut otsis peittää sun silmät, joiden tiedän olevan vihreät. Vihreät kuin mintunlehdet, joilta sä niin usein tuoksut. Sä rakastat piparminttukaramelleja.

Katson sun kumaraa asentoa, sä istut aina luokan perällä, vasemmalla puolella edestä katsottuna. Sulla on taas paksu kirja kädessä. Traitor Game, tai niin kannessa ainakin lukee. Valkoiset iPodin kuulokkeet erottuu hohtavina sun tummien hiusten seasta, itse soitin on avoimesti pöydällä. Sua ei kiinnosta mitä opettaja sanoo.

Ei se kyllä ole koskaan huomauttanut mitään. Se ei huomaa sua, jos istut ihan hiljaa paikallasi. Sä olet piiloutunut luokan varjoihin. Sulla on päälläs aina mustaa. Mustat, revityt farkut, musta Poets Of The Fallin keikkapaita ja musta huppari, joka on sulle aivan liian iso. Sä olet näkymätön. Kaikille paitsi mulle.

Sun nimi on Tomi. Mä olen tuntenut sut ala-asteelta asti. Melkein kymmenen vuotta siis. Sä pidät lukemisesta, hyvästä musiikista ja tietty niistä piparminttukarkeista, jotka mainitsin aikaisemmin. Vihaat maantietoa, meidän opoa ja mua. Mä tiedän susta kaiken.

Jos joku katsois meidän ala-asteen luokkakuvia, se ei tunnistais sua niistä. Sun ulkonäkö on muuttunut hurjasti. Ennen sä olit söpö pieni blondi, jolla oli rillit ja hurjan suloinen pehmolelu. Nykyään olet mitä olet. Sisältäpäin sä et toisaalta ole muuttunut yhtää. Olet yhä syrjäänvetäytyvä ja arka. Tyypillinen koulukiusattu. Asiaa ei myöskään paranna se, että sulla on ysin keskiarvo ja hammasraudat. Hikke, emo, mielistelijä. Niin sua kutsutaan, vaikka kaikki tietää, ettet sä lue kokeisiin. Oot vaan pirun fiksu jätkä.

Nykyään sua ei kiusata enää. Kukaan ei huomaa sua. Et katso ketään silmiin, paitsi tietty opettajia. Se on sun keino pysyä huomaamattomana luokan ulkopuolella, ja se toimii. Sen takia kukaan ei välitä, ei  kiusaa. Sen takia sä et tiedä, että mä tiedän kuka sä oikeasti olet. Millainen sä olet.

Mun nimi on Steve. Olen arjalaisen rodun malliesimerkki, platinablondit hiukset ja taivaansiniset silmät. Mulla on päällä aina tummansiniset farkut, joku t-paita ja löysä huppari. Pituutta on joku plus miinus 180cm, eli reilusti enemmän kuin sulla. Mun 5-vuotias sisko kutsuu mua nuudelikepiksi, mistähän lie senkin oppinut.

Mä olen avoin ihminen, sellainen sosiaalinen ja lapsirakas, kiitos pikkusiskon. Tulen toimeen vähä kaikkien kanssa, paitsi sun. Me ollaan vaan liian erilaisia. Vastakohtia. Tumma ja vaalea, rasavilli ja rauhallinen. Sulla on hyvät arvosanat ja tunnollisen oppilaan maine, mä taas olen se , joka lentää luokasta ulos lähes joka päivä ja se jonka keskiarvo hipoo juuri ja juuri seitsemää.  Sä olit pentuna se, jota kiusattiin ja mä olin sun kiusaaja.

Siksi sä vihaat mua.

Nykyään mä häpeän melkein kaikkea, mitä pienenä tuli tehtyä. Kai siitä silloin sai jonkun asteista mielihyvää. Kun katson sua, sun tapaas piiloutua varjoihin, kätkeytyä muiden katseilta, mä haluan hyvittää jotenkin tekoni. Tiedän, ettei se ole mahdollista, mutta haluan silti. Kaikkea haluamaansa ei vaan voi saada. Mäkään en voi saada sua. En koskaan.

Mä voisin näyttää sulle kokonaan uuden maailman, sen maailman, jossa useimmat meistä elää. siinä maailmassa kaikilla on joku, johon ne voi luottaa. Joku, jota ne rakastaa ja joka rakastaa niitä. Se on maailma jota sä et tunne. Veisin sut paikkoihin, joissa käyn mun kavereiden kanssa ja opettaisin sulle uusia asioita, uusia tunteita. Pidettäisiin hauskaa ihan vaan kahdestaan.

Mä pelkään kuitenkin liikaa kysyäkseni. Pelkään, että jos aukaisen suuni, sä et reagoisi mitenkään. Tai pahempaa, katsoisit muhun ja nauraisit. Niin mä tekisin jos joku, joka olisi kiusannut mua koko ala-asteen tulisi mun eteeni ja kertoisi haluavansa olla mun kaveri.  Pitäisin tyyppiä ihan hulluna. Pöpinä. Kaistapäänä.

Käskisin sen suksia vittuun.

Niinpä mä en sano mitään. Haikailen vaan sun perään ja toivon, että ehkä jonain päivänä mä uskallan puhua sulle. Ehkä joskus...






elzz.:
Muihihihiii, löysinpäs >:D

Jotenkin tää tuntu paljon pidemmält sillon luokas! O_O Mut njooh, se oli käsinkirjotettuna, ja nehän on aina pidemmän olosii..

Ehkä pilkut oli tavallista enemmän paikallaan, mutta typoja riitti! xDD Sry, mut olisit vaan jonkun antanu lukee ees läpi, kerta ei oman konees typotarkkailijakaan (tai mikä lie onkaan...?) toimi...

Mutta kuten taisin jo aikasemmin sanoo (tai en?), tää on niin ihanan kaihoisan surullisen suloinen. Ja nuo muutamat pienet persoonallisuudet mitä sait tonne heitettyy (PoetsOfTheFall ja nuudelikeppi!!) sai mut jo luokas repeileen(huomasit?) xDD Ja olisitkohan saanut inspistä 'Kaiken se kestää'stä?? ;D Mutta se on ihana ja tääki on ihana, joten siitä vaa!

Sitten typohuomautuksia:
--- Lainaus ---tieän
--- Lainaus päättyy ---
tiedän

--- Lainaus ---itse soiti on avoimesti pöydällä.
--- Lainaus päättyy ---
soitin

--- Lainaus ---hyvsätä musiikista
--- Lainaus päättyy ---
hyvästä musiikista

--- Lainaus ---se ie tunnistais
--- Lainaus päättyy ---
se ei tunnistais

--- Lainaus ---Nykyän olet
--- Lainaus päättyy ---
Nykyään olet

--- Lainaus ---ysni keskiarvo
--- Lainaus päättyy ---
ysin keskiarvo

--- Lainaus ---opettajia Se on sun
--- Lainaus päättyy ---
Piste puuttuu...

--- Lainaus ---Mu 5-vuotias sisko
--- Lainaus päättyy ---
Mun 5-vuotias sisko... Sinänsä toi 'mu'ki kävis, kun on puhekieltä, mutta et käytä sitää muissa kohdissa, joten oletan sen olevan typo...?

Olikohan kaikki..? Mutta siis sori, ku listasin nyt tähän, mut tulipa sekin tehtyä...
Kaikista näistä huolimatta pidin tosiaan paaaaaljon, ja tuntu tosi läheiseltä jollain tapaa x3 Ja jos ei haittaa niin kopsaanpa koneen syövereihin..(?)

KIITOS ja sori, muru!

littlerose:
Kiitos kommenteista!! :))

New Divide: Kiva kun tykkäsit, saatan rustailla tälle jatkoa jossain vaiheessa jos muistan, pari kaveria on kanssa kysellyt samaa kuin sinä. :)

elzz.: Lol, oliko niitä noin paljon???  Sen siitä saa ku käyttää open officea eikä jaksa mennä tarkistamaan virheitä alakerran wordillä... Ja itse asiassa en oikeesti ees aatellu sitä kirjaa kun kirjotin, rupesin eka vääntää HxD ficciä ja tajusin etten voi palauttaa Leenalle homopårnoa joten... Siks esim siin alkuperäsessä Tomilla oli mustat hiukset, muutin ne tähän ruskeiks mut anygays. Meen korjailee noi typot heti paikalla...

Nuutti|:
SINÄ SENKIN...!!!
Tää on loistavavavavaa, kirjoittaisit tähän jatkoa. omnomnnmomn.
Ainakin se toinen pätkä, minkä lähetit mulle... Herranjestas kun näistä rupeaisi kirjoittamaan jotain pidempää, GRAUH.
JA ARVASIN TÄMÄN ETTÄ SEKIN TYKKÄÄ TUOSTA !!!!! Voiei eivoi. ;______;<3

Tää kommentti on täynnä rakentavaa ja asiallista palautetta, mutta soriiii sait kaiken järkevän palautteen jo sähköpostilla. ^^

Namnam.

littlerose:
Mähän oon kirjottanu tälle jatkon, tavallaan...? Ja oon kyl ajatellu et näist sais jotain pidempääkin koska noi kaks on niin ihania hahmoja<3
Mun mielestä ei aina tarvi olla fiksua palautetta, tärkeintä on et huomaa et joku tykkää, koska se kannustaa  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta