Kirjoittaja Aihe: Pirates of the caribbean: Korrekti edustusvaimoni Jack (S, raapale, hymykuoppa/Jack Sparrow, humour)  (Luettu 1866 kertaa)

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Tiltle: Korrekti edustusvaimoni Jack
Genre: tavallaan humour
Fandom: Pirates of the caribbean Yukimura lisäsi fandomin sekä alkutietoihin että otsikkoon.
Beta: Jolandina
Author: hymykuoppa
Paring: hymykuoppa/Jack Sparrow
Raiting: S
Summary: Naisena oleminen ei ole koskaan helppoa, mutta vieläkin raadollisempaa siitä tekee mies, jonka voi esitellä edustusvaimonaan.
A/N: Jeps, tällaista. Yritin kirjoittaa Jackista koska ilmoitin hänet tuohon En minä mutta kun ne muut. Ja minäkin -haasteeseen, niin tämä syntyi siitä. Weird stuff...



Korrekti edustusvaimoni Jack


Tunnen jollain tapaa olevani mies meidän suhteessamme.

1. Mieheni käyttää enemmän meikkiä kuin minä.
2. Mieheni käyttää koruja hiuksissaan, sanoo niiden viimeistelevän hänen ulkonäkönsä.
3. Hänellä on enemmän sormuksia sormissaan, kuin mitä minulla koko korulippaassani.
4. Miehelläni on pidemmät hiukset kuin minulla.
5. Hän jaksaa joka aamu letittää partansa uudelleen, minä en jaksa nostaa hiuksiani edes nutturalle.
6. Mieheni käyttää huivia, jonka jaksaa joka aamu sitoa kauniisti hiustensa ympärille.


Myönnän etten ole täydellisyyden perikuva, mutta olen nainen. Perheestä, aviomiehestä ja rakkaudesta uneksiva nainen. Jack on lähinnä edustusvaimomateriaalia, jota tavallaan esittelen Tortugassa käydessämme. Hän on edustusvaimo, josta kaikki miehet unelmoivat – rehellinen, korrekti ja kohtelias.

Mikä meni vikaan?
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:33:29 kirjoittanut Kupla »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Otsikon perusteella olin odottanut jotain muuta tästä ficistä, mutta yllätyin lopputuloksesta. En ole koskaan osannut ajatella Jackia edustusvaimona, mutta tässä on suorastaan loistava näkökulma hänen "hieman" (huomaathan sarkastisuuden ja etenkin nuo lainausmerkit?) neitimäiseen käytökseensä - ja tämä perspektiivi asiaan on syytä ottaa tosissaan. Sait minut nyt pohtimaan syvemmin Jackin käytöksen merkitystä kaikissa noissa elokuvissa, että onko siinä rivien välissä nyt jotain, mikä on yksinkertaisesti jäänyt huomaamatta. :D

Ficcinä tämä oli kylläkin huvittava, koska kaikki tässä osui Jackin kohdalta täysin oikeaan, mutta koko hupia tästä ei saanut irti. En tunne sinua, joten en oikein osannut kuvitella kyseistä tilannetta. Näissä ficeissä, joissa paritetaan itsensä jollekulle fiktiiviselle (tai oikealle) hahmolle on lähinnä se vika, että niistä ei saa sitä koko tunnetta tai syvintä olemusta irti, koska lähtökohta useimmilla on varmaan se, että sitä ficin kirjoittajaa ei tunneta (jos tuntee, niin silloin asia on tietenkin eri, kun pystyy kuvittelemaan tilanteen täysin eri tavalla). Jos tämä pieni yksityiskohta unohdetaan, niin tässä ficissä on kyllä kaikki ainekset suureenkin huvittavuuteen, ja hymyilinkin useassa kohdassa - ihan vain kuvitellessani Jackin neitimäisen juoksutyylin ja kaikki nuo piirteet, jotka olit kuvaillut todella osuvasti.

Olen lueskellut huumorificcejäsi aiemminkin ja todennut sinut hyväksi kirjoittajaksi, eikä tämäkään jättänyt kylmäksi (jos nyt unohdetaan tuo aiemmin jo kertomani epäkohta, sillä siitä ei oikeastaan voi edes moittia), sillä kirjoitat edelleen hyvin vivahteikkaasti ja osaat jättää rivien väliin asioita, jotka jokainen voi tulkita omalla tavallaan mielen likaisuusasteesta riippuen. Ajatus ficciin on oikeasti todella hyvä ja tuo lopun maininta rehellisyydestä kruunasi kaiken, sillä Jack merirosvoudestaan huolimatta tosiaankin on rehellinen sanoessaan asiat suoraan miettimättä sanomisiensa seurauksia.

Kiitoksia tästä lukunautinnosta, haluaisin lukea lisääkin huumorificcejä tästä fandomista! :-*
Ava © flawless

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
VOi  :) kauhiata, kiitoksia sikapitkästä ja perusteellisesta kommentistasi! :) Tätä kirjoittsaessani en oikein millään saanut tätä upotettua mihinkään genreen, enkä taas osannut parittaakkaan Jackia tässä kellekkään, perusideana oli vain tuoda nuo numeroidut kohdat esille. ::) Joten paritin piraatin sitten itselleni, jätin vähän taka-alalle koko ajatuksen tuosta parituksesta, mitä mie selitän? En tiedä. Hahah, ja todellakin huomasin pienoisen sarkastisuuden sanassa "hieman". :D

Ja Jack on kyllä rehellisyyden ja suorasanaisuuden perikuva, ei sitä sovi unohtaa missään olosuhteissa. Kiitos kovasti tosissaankin :') Tyylini on vähän tällainen, että en nyt ihan suoraan läjäytä sitä tiettyä juonta ja tiettyä tapahtumaan lukijan silmille, vaan kaikki saavat täydentää ficcejä vähän omassa päässään. En vain hallitse sellaista täsmällistä kertomista jostain tietystä asiasta, miun on aina pakko jättää tarinaa myös sinne rivien väliin ja taka-alalle. Ja selitän taas, kuittaan ja kiitän. :) Pitänee joskus yrittää kirjoittaa ihan tosissaan huumorificci tästä hahmosta, mikä ei jättäisi millään muotoa ketään kylmäks. ;)
« Viimeksi muokattu: 04.02.2012 23:09:38 kirjoittanut hymykuoppa »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Huvittava ja osuva pikku raapale.
Mukavaa että näitäkin löytyy, Jackista kun kirjoitetaan finissä niin kamalan vähän  :(

kiittäen
J
Demons and Angels

ava by Swizzy

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Whii, kiitos kiitos! :) En ole itsekään pahemmin löytänyt Jackista kertovia ficcejä, vaikka hahmohan on hurmaava! :(
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.