Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Artemis Fowl, Katolla, S, humor

<< < (2/3) > >>

Nonna-Pauliina:
Bulla, minä haluan kommentoida.

Ahha, olikohan ehkä toinen AF-ficci minkä olen lukenut, mutta en voi sanoa kuin että repesin viimeiselle lauseelle totaalisesti. (Mikä ei minun terveydentilallani olisi ihme, saattaisin vaikka napsahtaakin keskeltä poikki 8) )

Aa, lisäälisää. Tämä sai minun intoni AF-ficcejä kohtaan syntymään ^^

Kiipos! ^^/

Corpse Bride:
Eiiiii lol naurukuolema  :D Tulossa ihkutusta.

Siis ihana! Ei Grub mitään OOC ollut, se on kirjoissakin niin vikisevä teini että se on helppo kuvitella angstaamaan ja uhkailemaan itsemurhalla. Hollykin oli oma itsensä. Ja kieli oli jotain niin mahtavaa, repeilin aivan urakalla. Kommunistikeijujen tunnusmelodia hihitytti myös, kaikki viittaukset oikean maailman juttuihin ovat aina hauskoja fantasiatarinoissa...

Quotataan vielä parhaita kohtia.

--- Lainaus ---"Minä aion tehdä itsemurhan", vastasi hyvin dramaattisen kuuloinen ja näköinen Grub.
--- Lainaus päättyy ---
Ehkäpä minulla on käsittämätön huumorintaju, mutta nauroin ihan sikana hyvin dramaattisen näköiselle ja kuuloiselle Grubille. Ehkä toisaalta sen IC:eyden takia juuri.

--- Lainaus ---"Vanhainkodissa käytävillä haisee päivälliseltä ja nurkissa haisee Jumalalta", Grub selitti.
--- Lainaus päättyy ---
Eh, ei enää mitään järkeä, ja siksi niin hauskaa. :D

Jos on pakko vinkua kieliopista, niin lauseenvastikkeita oli välillä eroteltu pilkuilla, mitä ei pitäisi tehdä. (Kuten: "Miksi et?" Holly kysyi, piilottaen hymynsä Tuossa ei pitäisi olla pilkkua.) .Ja kahdessa ensimmäisessä virkkeessä on molemmissa sana "huolestuneena", korvaisin niistä toisen, että ei tule toistoa.

Papu.:
Kerrassaan ihana 8D Aiehutti hyvät naurut ja tosiaan AF-ficcejä on tosiaan liian vähän, jos ajatellaan miten nerokas kirjasarja se on. (Miksi ihmeessä niistä ei tehdä leffoja?)

syysvilja:
Voi ei, Bulla hyvä, tämä oli mahtava 8D OoCllä nyt kamalasti väliä, vaikka olikin lyhyt pätkä, kuitenkin nauran täällä melkein vedet silmissä. Aivan, hienoa.
Pidän tyylistäsi kirjoittaa, ja kun parhaat ideat syntyvät yöllä niin mikäs siinä *grin* On se niin hauskaa. Et saa minusta kaivettua yhtään mitään kovinkaan rakenteellisesti rakentavaa tekstiä, pahoittelen. Mutta kyllä, kirjoita ihmeessä enemmän AF-ficcejä, niihin kun törmää niin harvoin.

Holly oli huippu tässä 8D Voi että kun naurattaa. Jotain niin epähollymaista että niin hollymaista. Rakastan, totta tosiaan. Mistä sinä repäset näitä ideoita? Mahtavaa, kuten olen todennut jo varmasti kolmasti.
En jaksanut turhaan kiinnittää yksityiskohtaisiin kirjoitusvirheisiin sun muihin kielioppijuttuihin kamalasti huomiota, kun ei ole käytetty betalla niin varmasti niitä virheitäkin on ja minusta on turhaa kommentoida vain sen takia *roll* Seliseliseli, tiedän. Selitys on alaani. ^^

Pitäisi lukea varmaan koko sarja uudestaan, koska nimittäin en saa päähäni että kuka Grub oikein on.. tai siis joo. Ehkä jätän aiheen ensinnäkin, menee muuten liian offiksi, sitä kun aina niin innolla harrastelen. Ja tuo "se haisee Jumalalta" - ei voi olla totta. Nauraa aina vain uudestaan. Hih, hauskaa. Minulla on aina.

Ehkä voisin lopetella tämänkin kommentin, turhaa sisällötöntä höpinää ^^ Eipä se varmaan haittaa, kommentti kun on aina mieleen, luulisin ; )

Mutta, kerrassaan mainio shotti, linkitänpäs parille kaverille saman tien. Huumori sinulta sujuu, odotan innolla että kirjoitat lisää ^^

-Holly

Annie Black:
Mainio pieni ficin poikanen ja pitkästä, pitkästä aikaa Artemis Fowl-ficiä lukemassa. Sai hymyilemään ja oli muutenkin varsin hauska. Pidin erityisesti lausahduksesta nurkissa haisee Jumalalta.

Anteeksi, nyt ei todellakaan tule mitään kehittävämpää. Aivot ovat täysin off-tilassa. Kirjoittele toki lisää näitä, että mie pääsen lukemaan lisää. [voisi tietysti kaivella tätä fandomia englanninkielisenäkin, kunhan jaksaa.]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta