Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus
Artemis Fowl, Katolla, S, humor
Darling:
Repesin kyllä täydellisesti tuolle lopulle. ;D Nerokasta.
Kerrontaa olisi ehkä mun makuun voinut olla enemmän vuoropuhelun lisäksi, vaikka etenkin Hollyn kommentit olivat hauskaa luettavaa. ^^ Ihania pieniä oivalluksia, kuten just se kommunistikeijujen tunnuslaulu ja vanhainkoti-juttu ja kaikki. <3
Mutta lisää vaan Arty-ficcejä, tykkäsin tästä. :D
Kuurankukka:
--- Lainaus käyttäjältä: Bulla - 08.08.2007 03:13:51 ---Viisi minuuttia hän seisoi reunalla tuijottaen tiukasti alaspäin. Sitten hän siirtyi kauemmas ja pudisti päätään:
"En minä aio tehdä sitä."
"Miksi et?" Holly kysyi, piilottaen hymynsä.
"Koska tämä on yksikerroksinen talo."
--- Lainaus päättyy ---
Hah, repesin tuolle kohdalle kunnolla ;D On todella harmi, miten vähän AF ficcejä on.
Tämäkin sai kunnian olla ensimmäinen Artemis Fowl ficci, jonka luen.
Mutta tykkäsin todella paljon, tuo koko keskustelu oli niin... Kiitos paljon, toivottavasti jatkat AF ficcien kirjoittelua :)
Sisilja:
Heh, tää oli hauska. Yksinkertaisesti.
--- Lainaus käyttäjältä: Bulla - 08.08.2007 03:13:51 ---"Koska elämä sattuu!" ulvahti Grub. (Muttei kuitenkaan silminnähden kiihottuneena. Säästettäköön se Potter-fandomiin.)
"Miten?" kysyi Holly, jonka tehtävä tässä ficissä on selvästi vain kysellä yksisanaisia kysymyksiä.
Viisi minuuttia hän seisoi reunalla tuijottaen tiukasti alaspäin. Sitten hän siirtyi kauemmas ja pudisti päätään:
"En minä aio tehdä sitä."
"Miksi et?" Holly kysyi, piilottaen hymynsä.
"Koska tämä on yksikerroksinen talo."
--- Lainaus päättyy ---
Kohdat, jotka vapauttivat ilmoille suurimmat naurut. Grub oli suloinen. :D
Ja hei oikeesti, AF-ficcejä ei ole juuri nimeksikään. Voisiko joku kirjoitustaitoinen, joku joka oikeasti osaa kirjoittaa (viivaa oman nimensä yli listasta), raapustaa muutaman ficin? Olisi hienoa lukea lisää.
Kiitokset tästä. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta