Originaalit > Sanan säilä

I wish you were here, S | ehkä pienoinen angst taustalla ja jotenkin romancekin

(1/1)

NiNNNi:
Ficin nimi: I wish you were here
Kirjoittaja(t): NiNNNi, eli minä
Oikolukija/Beta: eipä ole
Tyylilaji/Genre: varmaankin pieni angst, voi olla taustalla pientä Romancea
Ikäraja: varmaan ihan S
Paritus/Päähenkilöt: Eräät henkilöt ainoastaan
Yhteenveto/Tiivistelmä/Summary:
The stars lean down to kiss you
And I lie awake and miss you
Pour me a heavy dose of atmosphere
'Cause I'll doze off safe and soundly
But I'll miss your arms around me
I'd send a postcard to you dear
'Cause I wish you were here

I'll watch the night turn light blue
But it's not the same without you
Because it takes two to whisper quietly
The silence isn't so bad
Till I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly

I'll find repose in new ways
Though I haven't slept in two days
'Cause cold nostalgia chills me to the bone
But drenched in vanilla twilight
I'll sit on the front porch all night
Waist-deep in thought because when I think of you
I don't feel so alone

I don't feel so alone
I don't feel so alone

As many times as I blink
I'll think of you tonight
I'll think of you tonight

When violet eyes get brighter
And heavy wings grow lighter
I'll taste the sky and feel alive again
And I'll forget the world that I knew
But I swear I won't forget you
Oh, if my voice could reach back through the past
I'd whisper in your ear,
Oh darling I wish you were here

Varoitukset: Ei kai mitään. ::)

A/N: Noniin, osallistuu haasteeseen Oi Doris – eli lauluista teksteihin. Kommentit olisi mukava kuulla. ;)

Sinun puolesi sängystä on noussut hiukan ylemmäksi, sillä et ole enää siinä. Makaan omalla puolellani ja katselen tähtiä, toivoen näkeväni vilahduksen sinusta. Tunteet pyörivät ympärilläni, tunnen niiden henkäykset kasvojani vasten ja kuinka ne lävistävät minut.
 
Ikävä raastaa minua ja sieluani palasiksi, en pysty nukkumaan. Huoneen ilmakehä on raskas, kuin se olisi täynnä roskaa ja pölyä. Rintaani puristaa jokainen hengenveto, mutta teen sen vuoksesi. Minulla on kylmä, sillä käsivartesi puuttuvat ympäriltäni. Ilman niitä minulla on tyhjä ja ontto olo. Palanen minusta on viety.
 
Uni ei ole palaamassa silmiini, se on ollut kaksi päivää karkuteillä. Nyt olen minä vain seuraamassa yön vaihtumista päiväksi. Kuinka varjot juoksevat auringonsäteitä karkuun ja tähdet piiloutuvat yksi kerrallaan. Tällä kertaa hiljaisuus on ainoa seuralaiseni, sillä hiljaiseen kuiskimiseen tarvitaan kaksi. Ja tiedäthän, hiljaisuudella ei ole suuta.

Sormeni kauhovat tyhjyyttä, ne etsivät sinun sormiasi. Ne eivät ole tottuneet olemaan yksin, niiltä puuttuu sormesi jotka olivat luotu olemaan niiden lomassa. Surulliset ajatukset aiheuttavat jälleen kylmiä väreitä jotka läpäiset luuni kuin sähköiskut.

Silmäni tuntuvat kuivilta, niitä kirvelee. Yritän saada suljettua silmäni, mutta silloin se hirveä mielikuva palaa joten tyydyn ainoastaan räpyttelemään silmiäni nopeasti. Joka räpäytyksellä tulee uusi muisto sinun ja minun yhteisistä ajoista. Kuistilla olevat kaiverrukset esimerkiksi, ne ovat ainoat todisteet joskus olemassa olleesta rakkaudesta.

Päivä on vaihtunut jälleen huomaamattani yöksi ja tähdet ovat vallanneet taivaan. Katsellessani niitä, luon niistä sinut. Kaksi kirkkainta tähteä ovat silmäsi, ne loistavat samalailla kuin silmilläsi oli tapana. Tähdissä asuva on lähes samanlainen kuin sinä, hänellä on ainoastaan siivet jotka kirkastuvat jokaisesta yhteisestä  muistoistamme.

Tänä yönä, unohdan maailman jonka tunnen, niin tutun, mutta niin turhan ja luon oman haavemaailmani. Jäljelle jää ainoastaan sinä ja muistomme. En anna itseni unohtaa niitä, etkä anna sinäkään, olethan sentään enkelini.

Ehkä jään vain odottamaan vuoroani matkalle joka vie minut luoksesi.

Jinmuru:
Tulin tämänkin lukemaan. :)

Tää oli aivan ihana. Kuvailit hyvin ikävän tunnetta.


--- Lainaus käyttäjältä: NiNNNi - 14.04.2010 18:44:13 ---Ikävä raastaa minua ja sieluani palasiksi, en pysty nukkumaan. Huoneen ilmakehä on raskas, kuin se olisi täynnä roskaa ja pölyä. Rintaani puristaa jokainen hengenveto, mutta teen sen vuoksesi. Minulla on kylmä, sillä käsivartesi puuttuvat ympäriltäni. Ilman niitä minulla on tyhjä ja ontto olo. Palanen minusta on viety.
--- Lainaus päättyy ---

Tämä oli minusta ihana kohta. ;_;

Ei musta lähe mitään fiksua irti. ^^' Mutta tykkäsin todella paljon!

NiNNNi:
Jinmaru-Chan: Arvaa jännittikö vähän kun huomasin että sä olit tullu kommentoimaan tätä! Pelkäsin ihan hirveesti reaktioita, koska itse en ole tähän ihan sataprosenttisesti tyytyväinen, mutta en keksinyt tähän muutakaan. Mutta kiituksia ihanasta kommentistasi!  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta