Originaalit > Sanan säilä

Linnusta sammakoksi, S | femslash, angst

(1/1)

caer:
Kirjoittaja: Caer
Ikäraja: S
Paritus: Kia x Ella
Genre: Femslash, angst
Yhteenveto: Kuinka voi rakastaa jotakuta, jonka jokainen teko kertoo, että olet vain vaihtoehto ?
A/N: Ensimmäinen ficcini siis, syntynyt muutamassa tunnissa. Tähän voi toki mielellään kommentoida, jatkoakin saattaa tulla palautteesta riippuen :)

Tummiin pukeutunut tyttö potki vihaisena soraa edessään, mutisten aina välillä itsekseen niin, että puheesta sai selvää sanan sieltä, toisen täältä.

"Kesäloma... vai luulee se... Pariisi... tyttöystävä... PARIISI!"

Viimeinen sana tuli jo epätoivoisen lujaäänisesti. Miten toinen saattoi luulla että hän kestäisi koko kesäloman, korostaen, koko saatanan kesäloman, ilman tyttöystäväänsä? Pienemmästäkin sitä näkisi punaista. Nyt pitäisi sitten kiltisti odotella että hänen tyttönsä viettäisi laatuaikaa Pariisissa kaksi kuukautta ilman häntä, veljen ja sen jätkän kanssa?
Hampaat olivat pureutua mielipahasta läpi alahuulen kun ensimmäinen kyynel vierähti poskelle.

PIIP PIIP

Kia repäisi puhelimensa taskusta ja katsoi näyttöä. 1 uusi viesti. Tavalla, jolla hän oli äsken tyttöystävänsä luota lähtenyt, ei ollut epäilystä etteikö se olisi Ellalta. Nyrkki puristui kännykän ympärille ja tyttö näpytti tekstin esiin.

ÄLÄ NYT KIA. SÄ TIEDÄT ETTÄ MÄ OLEN HALUNNUT LÄHTEE PARIISIIN JO IHAN SAIRAAN KAUAN. MÄ RAKASTAN SUA, SULLA EI OO MITÄÄN SYYTÄ OLLA MUSTASUKKANEN KENELLEKÄÄN, EI VARSINKAAN NICLAKSELLE. JA MÄ OON SIELLÄ VAAN KESÄLOMAN. ME NÄHÄÄN TAAS SYKSYLLÄ. TUU TAKAS.

Kian silmät salamoivat tämän lukiessa viestiä. "Vaan kesäloman". Ella ei edes tajunnut, että tuo "vain kesäloma" oli Kian itsensä päähän rakennettu pienintäkin piirtoa myöten. Heidän ensimmäinen oikea  kesänsä parina. Kaikki reissut, sukulaistapaamiset ja muu, kaikki oli kadonnut kun Ella oli pamauttanut uutisensa. Rakastelun tuoma hyvä mieli oli kadonnut samalla sekunnilla. Eikä tyttö edes ollut tajunnut, miksi Kia suhtautui asiaan niin kiukkuisesti. Sanoi vain ettei tarvinnut olla mustasukkainen ex-poikaystävälle. Välillä oli tuskallista seurustella seksuaalisuudestaan niin epävarman ihmisen kanssa, mutta mitä Kian olisi pitänyt tehdä? Hän ei voinut elää ilman tyttöystäväänsä. Kyyneleet valuivat taas vuolaana poskille ja putosivat siitä kevään ensimmäisille vihreille ruohotupsuille. Kesä olisi ihan pian.

PIIP PIIP

Alistunut huokaus pääsi huulilta. Mitä nyt?

KIA KILTTI, PUHUSIT MULLE. NICLAS ON VAAN MUN KAVERI, EI MITÄÄN MUUTA. SÄ TIEDÄT ETTÄ MÄ EN ALA ENÄÄ VINKUA SUA TÄNNE TAKASIN, JOTEN VOISITKO SÄ VAAN TULLA?

Linnut lensivät hädissään pusikoiden uumeniin lentävän puhelimen tieltä Kian marssiessa entistä kiukkuisempana kohti kotia. Ella voisi edes lakata jankuttamasta siitä Niclaksesta. Kyllä sen ilmeistä ja eleistä pystyi tyhmempikin näkemään, että se oli ihan kusessa entiseen kundiinsa. Ja kuka nyt ei olisi ollut ihastunut Ellaan? Se oli kaikkea mitä ketään tytöltä pystyi toivomaan. Se oli hauska, sosiaalinen, sillä oli hyvä kroppa ja kauniit kasvot. Pitkät kultaiset hiukset puoleen selkään. Kyyneleet olivat taas lähellä kun piti ajatella sen hymyä, hymykuoppia jotka ilmestyivät poskille ja suuria ruskeita silmiä jotka tuikkivat tietäväisesti aina kun tyttö tiesi jotain mitä hänen ei olisi pitänyt. Miten ilman sellaista voisi elää? Kia ei todella tiennyt vastausta tuohon kysymykseen, mutta tiesi, etteivät asiat voineet jatkua sellaisina kuin ne nyt olivat.

Vanamo:

--- Lainaus ---ÄLÄ
--- Lainaus päättyy ---
ALA?

Tykkäsin tästä. Teksti oli sujuvaa ja idea vaikuttaa ihan mielenkiintoselta.
Toivottavasti laitat jatkoa, minä ainakin lukisin sitä mielelläni!  :)

Ruskapoika:
Minäkin pidin :) Niin kuin Twaikkari sanoi, teksti on sujuvaa ja idea mielenkiintoinen. Kovasti haluaisin tietää lisää, varsinkin kuinka tyttöjen kesät sujuvat? Eroavatko he tuon tapauksen myötä?

Otsikkokin jäi mietittymään. Liittyykö se tekstiin vai onko sen taustalla jokin muu syy? :)
Jatkoa vaan minunkin puolesta!

~Ruskapoika

caer:
twaikkari, hihi, joo sinne oli päässyt pieni typo :3 muokkailin sen jo, kiitos :) ja kiitos palautteesta myös, jatkoa luultavasti olisi tuossa viikonlopun aikana tulossa.

ruskapoika, kysymyksiin tulee varmasti vastausta, jos ei vielä seuraavassa osassa niin... no jossain vaiheessa kuitenkin : D
otsikko on eräs mielestäni kovinkin hyvä kappale, ja sen liitän tekstiin lähinnä tavalla jolla Ella kohtelee Kiaa ja kuinka Kian näkökulma muuttuu sen myötä. kiitos sinulle myös :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta