Kirjoittaja Aihe: Musertava tunne | Angst, S  (Luettu 1544 kertaa)

Netti

  • Vieras
Musertava tunne | Angst, S
« : 27.03.2010 23:01:33 »
Title: Musertava tunne
Genre: Angst
Raiting: S

Tunsin kuinka kutistuin sisältäni. Halusin vain kietoa käteni ympärilleni ja itkeä. Pelokkain katsein klikkailin Beckin masennustestiin vastaukset, jotka tuntuivat kuvaavan oloani eniten. Suljin silmäni ja pidättelin kyyneleitä. Miten olin taas joutunut tähän tilanteeseen? Kuinka olin taas tässä samalla sivulla? Miksi kävin taas puolenvuoden jälkeen täällä?

Avasin silmäni ja kyyneleet kirvelivät silmäkulmiani. 45. Se oli kohonnut vain vaivaisessa tunnissa kuusi astetta. Tunsin hajoavani. Ennen, pahimpaan aikaan oli ollut yli 50, ja nyt se läheni taas sitä samaa lukemaa.

Halusin itkeä, mutta tiesin, etten kykenisi edes niin ilmaisemaan sitä tuskaa mikä oli sisälläni. En halunnut taas siihen samaan tilanteeseen ja mietinkin miten menisin puhumaan asiasta jollekin ammattilaiselle. Mutta nyt käpertyisin peiton alle itkemään kaikessa rauhassa.

A/N: kommentteja on aina ihana saada  :)
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:12:51 kirjoittanut flawless »

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Musertava tunne
« Vastaus #1 : 28.03.2010 18:27:51 »
Tää oli surullinen :(

Ei kai tarvii muuten selittää, hyvin kuvailtu, angstinen ja surullinen. Tää oli hyvin kirjotettu, ei sitä ainaista "Angstittaa ja elämä on pilalla, nyt mä viillän kurkkuni auki" meininkiä, siitä plussaa.

Sry, nää mun kommentit nyt on mitä on..

~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Netti

  • Vieras
Vs: Musertava tunne
« Vastaus #2 : 28.03.2010 18:54:38 »
Kiitos kommentista Ziri!