Kirjoittaja Aihe: Miten helvetin paljon tykkään, K-11 [2/2 + epilogi] VALMIS  (Luettu 13499 kertaa)

Miiu

  • ***
  • Viestejä: 69
Mm. Loppu oli ihan jees, vaikka mä ehkä odotinkin, et se ois ollu sellasta kauheeta fluffia. Mut ehkä se oli sittenkin parempi noin.

Mä en itkenyt, mut kyl mä silti tuosta pidin. Toisaalta. Mut sit taas toisaalta en pitänyt, koska jotenkin se oli niin erillinen tuon muun tekstin kanssa. Siinä ei kerrottu mitään mistään muusta kun tuosta tuon angstista, ja kertojakin vaihtu ilman et siitä oli mitään merkintää tuolla alussa. Vaikka sen melkein heti huomasikin, niin silti.

Tuo epilogi olisi hyvin voinut olla vaikka oma oneshotti, koska se oli niin erillinen. Se ei loogisesti jatkunut tuosta kakkososasta, eikä siinä kerrottu, et missä se Juho oli ja minkä takia. Sä sanoit, et jätit lopetuksen tarkotuksella auki, mut mun mielestä sä jätit koko epilogin avonaiseks. Ja sit sä sanoit, et sä ehkä kirjotat vielä noilla hahmoilla joskus lisää. Jos sä kirjotat, niin sillon tuohon tulisi varmaan jotakin selvitystä tuohon loppuun. Mut ois ollut mun mielestä jotenkin selvempi, jos sä oisit kertonut tuolla alussa, et onks se Juho nyt kuollut vai vaan jättänyt tuon toisen, mikä hänen nimensä olikaan. Ilmeisesti jättänyt, mutta miksi? Miten? Milloin? Kuinka kauan aikaa siitä niiden ekasta suudelmasta on? Onko toi toinen enää seiskalla vai jo vanhempi? Onko ne jo aikuisia? Kamalasti kysymyksiä, joihin mä olisin halunut vastauksen, sillä jotenkin jäi sellanen olo, et tämän pitäs vielä jatkua.

Tuosta pituudesta mä en rupea mitään vinkumaan, koska yleensä epilogit eivät ole kauhean pitkiä. :--3

Joo. En mä sano, että tää ois ollut huono, mä vaan oisin halunnut vastauksia noihin mun kysymyksiini. Ja jos sä kirjotat tähän vielä joskus jatkoa, niin kyllä mä sen tulen lukemaan. Kivaa tekstiä tämä oli. :---)

Anteeksi jälleen kerran kommentin lyhykäisyys. .__.
you can't fly without me, honey.

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
hahhaa, Miiu, toi mitään lyhkänen oli, näkisit hei mun kommentit : ))

no. Lupaan, että saat vastaukset kysymyksiisi jos päädyn julkaisemaan alulla olevaa kuvausta poikien myöhemmästä elämästä. (nii ja lopulla tarkoitin sitten siis tätä epilogia, täysin hereillä olin...  ::))
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Jep, jeps.
Ihan kiwa epilogi. Oisin kyllä luullu että tästä ois tullu joku homofluffysulostuspallero, ja se ois kyllä ollu enemmän miun mieleen. n_n
Kyllähän tää angstikin oli ihan jees. Jäi kyllä kaipaamaan lisää jatkoa. Pakko saada tietää missä se Juho oikein piileksii!
Tyksin kaikesta huolimatta. ^^

Lainaus
Tuo epilogi olisi hyvin voinut olla vaikka oma oneshotti, koska se oli niin erillinen. Se ei loogisesti jatkunut tuosta kakkososasta, eikä siinä kerrottu, et missä se Juho oli ja minkä takia.
Enpä ois ite osannu paremmin sanoa, joten taasen kerran Miiun kanssa samaa mieltä.

~April kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Sinera

  • ***
  • Viestejä: 62
Tykkään tästä ficcistä oikein kovasti. Vähän kyllä jäi muakin hämäämään toi äskeinen epilogi. Jotenkin hyppäsit ihan erille tielle mitä viimeisimmissä kappaleissa oli tapahtunut ja siks jäi vähän avoimeksi toi loppu. Mutta kuten jo sanoit aijot ehkä jatkaa tuota edellistä, eli laitanpas sanasi korvan taakse odottelemaan. Muuten koko ficcissä on veikeä juoni, vaihtelua minulle lukea sellaista jossa  nuorempi poika kiusaa/kiusoittelee vanhempaa poikaa ja lopulta ne kuitenkin tykästyy toisiinsa. Ainahan se on ollut juuri toisinpäin  ;)

Jatkossakin luen mielelläni sinulta lisää uusia ficcejä, sen mitä koeviikoltani kerkeän :)
« Viimeksi muokattu: 22.09.2008 15:31:44 kirjoittanut Sinera »
pusuja

Werita

  • ***
  • Viestejä: 92
Vs: Miten helvetin paljon tykkään, K-7? [1/2 + epilogi?]
« Vastaus #44 : 24.06.2009 23:08:53 »
Tiedätkös, mä en osaa kommentoida (sä olet tainnut jo huomata sen : D)
Mä pidin tästä, tää oli ihana ficci <3
Noi kuvailut, ja kaikki, tosi ihanaa :)

Ja mun äitikin piti tästä. Nyt kerron jännittävän tarinan siitä, miksi helvetissä äitini luki tätä.
Hehkutin sille huomista miittiä, se kysy että ketä sinne siis tulee, mä selitän että "esimerkiksi suuresti ihailemani ficcari varmaan", se ihmettelee että mikä ihmeen ficcari, minä selitän "niinku kirjottaa tarinoita". No se sitten halusi lukea jotain, ja koska olin lukemassa tota toista osaa, se sai lukea sitä.
Astun edellesi ja avaan oven, jonka takaa paljastuu tuttu kaaos. Toivon ettei se sinua häiritse kovin paljoa.
Tohon asti se luki, sitten se alkoi nauramaan ja häipyi.
(Ei yhtään offia, ei, ja sinua varmasti kiinnosti -.- : DD)

Toi epilogi oli myös ihana, ei yhtään huono.

Mikael vaikutti jännältä tyypiltä, Juho taas jotenkin... tavalliselta : D...

Sit mä menin kristallimetsän läpi ja nyt mä oon tässä

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
ihanat hahmot ;D Harvinaista tosiaan, että seiskaluokkalainen kiusaa ysiluokkalaista... ja mitä hemmettiä se juho oikeen meni tekeen mikaelille.. vai muuttiko se kenties.. toivottavasti ei mitän kumminkaan tehny itelleen...

ja jos sitten juho joutui vaikka sairaalaan.. (hemmetti näitä mun ajatuksia) mikaelin pitäis mennä sinne..

Luihu kiittää ja toivoo että jatkaisit tätä.. tää oli ihana..

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
oi minä sitten rakastan todella tätä ficciä, niin paljon ettei siinäkään ole mitään rajaa ;D

tää on sanoinkuvaamattoman ihana :)
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Pidin näistä vahvoista tunteista, joita kuvasit hienosti. Tarina ei ollut kliseinen ja tuo ysi-seiska -kuvio oli aika hassunkurinen - mutta uskottava. Pidin tunnelmasta. Epilogi jäi kyllä vähän hämäräksi, tai siis aika 2.luvun ja sen välillä. Yksinjäämisen motiivi jäi niin epäselväksi. Toisaala sekin on uskottavaa, mutta hämmentävää silti. Jos inspiroidut jatkamaan, luen mielelläni :)
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
oi luoja aww ihana oijoijoi mahtava hihi aww.
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!

jew.

  • Vieras
Oi, tää on ihana <3 Ei oo vähän aikaan tullut mitään näin ihanaa vastaan. Tää oli vain jotain ... purr. Gosh noi hahmotkin. Alusta saakka jotain ihan parasta. Minäkin odotin lopusta jotain ihan muuta, mutta olkoot noin. Olis kiinnostanut ehkä kuoliko se yks vai mitä, mut joo. Elämä on, kaikkea ei voi saada. Toi seiska kiusaa ysiä oli just paras, jotain hiukan erillaista välillä. Hih. Kuka on ihan sienessä tästä.

Rakentavaa en varmaan osaa sanoa, mutta tunteet kuvailet ihanasti. Oww olisko vähän mahtavaa itsekkin noin kirjoittaa.  Ja muutenkin. Ei helv ... mansikka. Valokuvan ja sen rikkomisen olisi ehkä voinut jättää pois tai jotain, keksiä sen sijaan jotain vähän eksoottisempaa ja omaperäisempää. Kirosanoja olit käyttänyt mukavasti, ei liikaa muttei liian vähänkään. Nykyään sentään suurin osa yläastelaisista kiroilee. Kiltti, jatka jotenkin tätä, kiitos.