Originaalit > Sanan säilä

Käsikkäin on turvallisempaa | femme, S

(1/1)

mapwe:
Tittle - Käsikkäin on turvallisempaa
Author - mapwe
Raiting - S
Pairing - mä ja sä, kaksi tyttöä
Genre - femme, fluf
A/N - inspiksestä kiitos tyttöystävälle :3 emmätiä mitä muuta tästä pitäs sanoa, kertoo nyt sitten vissiin mun omasta ikävästäni ja sitä rataa. elän kommenteilla, että vinkvink vaan.

Käsikkäin on turvallisempaa

Kaupungilla tuulee ja sen takia on kylmä. Sulla ei ole lapasia ja sua paleltaa. Mä näen sen, vaikket sä sano mitään. Mä mietin hetken aikaa, kunnes tartun toiseen käteesi ja puristan sitä kevyesti katsoen sua samalla silmiin hymyillen. Säkin hymyilet ja näytät niin kauniilta, ettei sitä voi sanoin kuvailla. Me jatketaan matkaa hymyillen, ohikulkijat katsovat meitä hiukan oudoksuen. Ne katsoo sillä tavalla, koska me ollaan tyttöjä. Mua se ei haittaa, kun ne katsovat, mutta mä tiedän, että sua häiritsee niiden katseet lievästi. Varsinkin teinityttöjen pitkät katseet. Mä ymmärrän kyllä miksi.

“Tällein on hyvä olla - paljon turvallisempi olo.”

Mä hymyilen sun sanoille ja puristan hiukan lujemmin sun kättä kädessäni. Mä en osaa tätä vielä, mutta ei se haittaa sillä mulla on aikaa opetella sitä. Sun kanssasi mä voin oppia mitä vain. Sä pysähdyt ja mä huomaan, että me ollaan bussipysäkillä jo. Aika kiitää liian kovaa vauhtia jok’ikinen kerta, kun mä olen sun kanssasi. Bussi tulee ja me noustaan sen kyytiin. Mä joudun irrottamaan käteni sun omastasi ja ojentamaan kuskille rahaa. Sitten mä siirryn penkille istumaan ja odottamaan sua. Sä istut mun viereeni, kuten mä arvasinkin ja mä otan sun kätesi jälleen omaani.

“Ei täällä ole paikkoja.”

Me seistään melkein täpötäydessä rautatie-aseman odotushallissa. Mä näen yhden vapaan paikan ja istun siihen vetäen sut syliini. Käsi sun lantiolla herättää muutaman teinin tuijottamaan taas meitä. Mä katson niitä tiukasti takaisin ja ne jättävät meidät rauhaan. Sä haluat mennä nurkkaan istumaan lattialle, ehkä juuri niiden tyttöjen vuoksi ja mä suostun. Mä en ota sua kädestä, sillä mä en halua, että sä ahdistut kun paikalla on niin paljon muitakin ihmisiä. Odotushalli tyhjenee nopeasti ja säkin palaudut ennallesi.

“Mä en halua, että sä menet.”

Sä tunnut niin hyvälle mua vasten. Mä en tiedä mitään sen ihanampaa. Mä halaan sua ja vedän sun tuoksuasi mua vasten. Mun juna on jo tulossa, pysähtymässä raiteelle numero yksi. Sä vapiset ja mä hyssyttelen sua. Sä et saa itkeä, sillä mun tekee pahaa nähdä sun itkevän. Mä kerron, että pian me nähdään taas, ei mene kauan. Sä niiskautat ja pyyhit varovasti silmiesi kulmia mun irrottautuessa susta. Mä hymyilen sulle kokeilevasti ja säkin hymyilet hennosti. Sitten mä joudun vilkuttamaan sulle.

“Mä rakastan sua.”

Mä istun junaan ja räpyttelen silmiäni. Ikävä raastaa heti. Mä en halua olla susta erossa, sillä sun kanssasi munkin on hyvä olla. Mä kirjoitan äkkiä sulle tekstiviestin, jossa kerron ikävästä. Sä vastaat yhtä nopeasti ja jaat saman ajatuksen mun kanssani. Vaikka mä sulle vannoin, että seuraavaan tapaamiseen on lyhyt aika, niin oikeasti se tuntuu nyt helvetin pitkältä. Mä en pidä välimatkoista.

Napp:
awawawawawa mape awwwaaw :3
no en osaa kommentoida yh

Violetu:
Tää oli ihanan todellisuudenmakunen, vaikkaki surullinen. Realistinen?
Noihin ikävän tunteisiin on niin helppo samaistua.
Aina sillon tällön kannattaa näköjään stalkkailla originaaliosastoja femmen toivossa^^

~Violet kiittää

mapwe:
raipe, aww kiitti kommentista :)
Violet Baudelaire, realistisuutta tähän ainakin hain, ehkäpä siis :) kiitos kommentista ja olen samaa mieltä, kannattaa stalkkailla välillä, vaikka itelläkin on se vähän vähemmälle jäänyt :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta