Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus
6teen, Can you even look me in the eye, S
avada kedavra:
--- Lainaus ---Aikanaan Jonesy löytäisi kivan tyttöystävän ja pettäisi tätä kolmen muun kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Tuolle repesin. :D Prkl Jonesy
Ihan ok ficci. En erityisemmin rakasta 6teeniä, mutta eihän se sinun vikasi ole. ^^
Alkuun fic oli 6teenmäinen, mutta sitten siitä tuli liian lälly, eli fluffyä kehiin. Nikki on melkeinpä pahis ja tuommoinen huokailu ei sovi kuvaan. Nojooo. Ihan hyvää kamaa silti. Eikö Nikillä ja Jonesyllä ole joskus ollut jotain juttua. o___o Ainakin niin muistelisin..
Cora:
Kiva ^^
Tykkään 6teenistä ja paritus on kanssa kiva. Kirjoitit kivasti, ehkä vähän angstia minun makuuni, mutta sopi tähän. Loppu oli ehkä vähän töksähtävä, en tiedä mistä se johtuu, ehkä tuo suudelma tuli vähän liian nopeasti, mutta se on vain minun mielipiteeni.
Muuten tämä oli oikein kiva ja söpö. Kirjoitathan lisää 6teeniä?
Nonna-Pauliina:
Oi, 6teen ^^<3 Enpä tän fandomin ficceihin ole törmännyt aiemmin - olen alkanut seikkailemaan ja löytänyt monta uutta fandomia joistakirjoitetut ficit pitää selata oitis läpi - mutta tämä oli jotenkin lutuinen... Osaan kuvitella Jonesyn pyytämään anteeksi, Nikkin vellomaan yksin ja sättimään itseään typeryydestä, todellakin!
Kiipos tästä ^^/
April:
Tää oli kiva. :>
Tykkäsin parituksesta. Ja 6teen on saletisti ihQ! <3
Oli eka lukemani 6teen ficci. ^^
Juuh... tyksin.
~Apsu kiittää
Emu_:
6teen, Jonesy ja Nikki<3. Uuh, grauh. (; Jonkun pitäis kirjottaa lisää näit 6teen ficcei, tykkäsin tästä paljon (:<3
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta