Kirjoittaja Aihe: Pieniä ihmisiä pieniä sanoja (S)  (Luettu 1916 kertaa)

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Pieniä ihmisiä pieniä sanoja (S)
« : 11.11.2009 20:16:32 »
Kirjoittaja Smarou
Beta: Amorito
Genre: Het, Draama, Fluff
Ikäraja: S


Pieniä ihmisiä pieniä sanoja


Tyttö kihertää hiljaa kun poika puhaltaa hänen korvaansa. Tyttö katsoo poikaa tuimasti, muttei vihaisesti, ja sammuttaa television vetäen pojan perässään ylös sohvalta.

Me mennään jo ylös, hyvää yötä, tyttö sanoo keittiöön vanhemmilleen, jotka toivottavat hyvät yöt nuorille. Poika kävelee tytön perässä portaisiin ja hymyilee nyökäten tytön vanhemmille hyvän yön eleeksi.

Hiljaisuudessa nuoret pesevät hampaat, vihreä ja sininen hammasharja jäävät vierekkäin samaan mukiin. Poika tyrkkii tyttöä tämän huonetta kohti, vain saadakseen tekosyyn koskea. Tyttö irvistää kunnes alkaa nauraa, poika hymyilee tytön olemukselle. Päästyään suljettujen ovien taakse, poika kiertää kätensä tytön ympäri, joka ei enää naura. Hymyyn heltyneenä tyttö vastaa eleeseen ja painaa päänsä toisen olkaa vasten. Poika tuoksuu ruutupaidalle, syksylle ja pesuaineelle. Tuntuu turvalliselta ja lämpimältä.

Mee nukkuu, tyttö kehottaa ja työntää pojan pois itsestään.

Poika istuu sängyn laidalle ja vaihtaa farkkunsa kevyempiin housuihin. T-paidan hän jättää päälleen, pudottaen kauluspaitansa lattialle. Sitten hän jää katsomaan tyttöä, joka huoneen toisessa päässä riisuu vaatteitaan. Tyttö esittää ettei tietäisi katseesta, mutta totta kai hän tietää. Ei vain tiedä mitä toinen hänessä näkee. Poika katsoo tytön ihoa, joka on tasaista ja vaaleaa, valuu saumattomasti vartalolla kimmottuen luiden yli ja huokaa lämmintä ilmaa. Pystyt rinnat ovat sopuisassa suhteessa pehmeän vatsan kanssa, selkä kaartuu kauniisti tytön kumartuessa poimimaan vaatteitaan lattialta. Poika heittäytyy selälleen päiväpeitolle ja hymyilee kattoon.

Tyttö kävelee sängyn vierelle vaaleassa paitulissaan, ei enää jännitä vaikka poika näkeekin puolet reisistä joita itse vihaa. Poika nousee ylös ja kurottaa silittämään pehmeää puuvillaa, joka peittää vyötärön kaaren. Painaa kämmenensä kaareen ja ottaa askelen lähemmäs, että pystyy painamaan nenänsä tytön hiuksiin. Tyttö tarttuu pojan paitaan lapsenomaisella tahdolla ja mumisee sanansa sitä vasten. Mäkin tykkään susta, poika vastaa ja pienet kellot helisevät hänen rinnassaan. Ei tahdo muuta kuin sulkea tytön syliinsä ja pitää siinä.

Uni tytön silmässä painaa heidät vuoteeseen, asettautumisen jälkeen kädet hakeutuvat tuttuina kehojen ympäri. Poika vaihtaa asentoa jottei käteen sattuisi, tyttö kihertää koska hengitys kutittelee kaulalla. Jäsenet puutuvat ja käsiä on aina yksi liikaa. Toisen lähellä on kuuma, muttei malta mennä pois. Silmät tottuvat hämärään ja toisen piirteet näkyvät vain varjoina vieressä makaavan hahmon kasvoilla. Mieli miettii mitä toinen ajattelee, mutta suu ei tahdo rikkoa hiljaisuutta sanoilla. Pakko hakeutua vielä vähän lähemmäs, pakko sulkea silmät tunteakseen paremmin.

Varovasti, tahtomatta särkeä huoneen täyttänyttä hiljaisuutta, poika asettelee kuiskaten sanansa varjojen lomaan, ei halua enää estää niitä. Mä rakastan sua.

Tyttö avaa silmänsä ja lakkaa hengittämästä. Käsien ote saa lisää voimakkuutta, koska pelottaa.

Määrittele ensin rakkaus.



***

A/N: Se on hauskaa että minä kirjotan rakkauteen liittyviä noveja, kun en edes tiedä uskonko sen olemalla oloon. Kyllä minua ahistais.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 05:28:36 kirjoittanut Illusia »
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Pieniä ihmisiä pieniä sanoja (k-7)
« Vastaus #1 : 12.11.2009 19:38:57 »
Eikä, tämä oli tosi suloinen. Minustakin rakkauden liittyviä novelleja on kiva tehdä, kirjoittelen niitä aina kun on aikaa. Huh, minulla on tapana aina toipua puhumaan toisesta asiasta, vaikka ei pitäisi. Asiaan siis.

Aluksi voisin kai sanoa, että pidän tästä. Tämä oli todella suloinen, ruutupaitoineen, syksyineen ja pesuaineineen. Poika ja tyttö vaikuttivat niin suloisilta pareilta, että ihan hymyilyttää. Myönnän häpeissäni, että en ole useinkaan lukenut sinun kirjoituksiani. Pitäisi kai enemmän seurata. Pidin siitä, että et laittanut tytölle ja pojalle nimiä, toimivat tuolleen paremmin.

Kiitoss hienosta lukukokemuksesta.
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Nassu

  • Vieras
Vs: Pieniä ihmisiä pieniä sanoja (k-7)
« Vastaus #2 : 13.11.2009 13:25:14 »
Apua. Laitoit tän tänne niin oikeaan aikaan kuin vain voi.

Just tommonen fiilis mulla on viime päivinä ollut, kun tyttöystävä on ollut meillä yötä <3 Toi on niin totta, ei mitään ylisiirappista satua, joka ei tunnu oikealta, vaan juuri sitä, mitä se oikeasti onkin - "jäsenet puutuvat ja käsiä on aina yksi liikaa". Ja silti niin ihanaa.

Ehkä femmenä olisi sopinut paremmin mun omiin fiiliksiin, mutta söpö ja ihana näinkin. Kiitos tästä <3

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Pieniä ihmisiä pieniä sanoja (k-7)
« Vastaus #3 : 20.11.2009 19:48:35 »
Upsila - Ole hyvä, ja kiitos sievistä sanoistasi. Olen iloinen että pidit. ^^

Nassu - Juu, ei toisen vierellä oo aina niin helppo nukkua, mitä sitä nyt kaunistelemaan. Niin kaipa tämä femmenäkin olisi toiminut jos olisi niin laittanut, nyt vain näin. Kiitos ja olehyvä. :3
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~